ja maar een mol kan denken, ik wil dat bijvoorbeeld 2 vragen fout gaan en dan is mn doel bereikt. dan kan ze verder zoiets doen als ze deed, om buiten schot te blijven. en om art zeer verdacht te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, maar niet door goede dingen te doen.
Een goede mol weet de boel te verpesten én onbekend te blijven.
Als ze voor executie waren gegaan was er het maximale aantal geld binnen gekomen. Niks gedaan om minder geld binnen te halen dus, het was alles of niets. Het werd niets, maar dat kwam hoofdzakelijk door Pepijn, en een beetje door Art.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:33 schreef okiokinl het volgende:
[..]
als dan vervolgens helemaal niemand meer denkt dat jij de mol bent, dan is het het misschien waard? wat ik begrijp na een paar jaar kijken, is dat een mol elk spel wel iets doet om te zorgen dat er minder binnen komt dan mogelijk. en dat deed ze ook. ook laten mollen gewoon dingen gaan als er toch al minder binnen lijkt te komen, dan laten ze de anderen gewoon het werk doen.
Deze theorie klopt niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:23 schreef themole het volgende:
[..]
Ten eerste
Tien jokers
Aannemen
Rooksignalen
Eerst vragen
En dan
Oh, oh, oh, oh, oh
Half aanbod
THEATERMOL
MOL HEET ART
Dus M&L moeten nog komen.
Deze theorie is wel van iemand anders. bron
Vorig jaar was een kandidaat ziek geworden(Manuel), die moest gewoon het spel verlaten. Als iemand gewond raakt zal hij waarschijnlijk ook wel stoppen met het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef isildur1 het volgende:
Hoe zit 't nou met kandidaten die gewond raken? Is zoiets nog nooit gebeurd na al die jaren? Zou toch de ultime survivalstrategie zijn om in het spel te kunnen blijven?
Daarom staan er 9 in het lijstjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Maartel het volgende:
Huh, volgende week was toch al aflevering 10 dacht ik?
Klopt, dat idee heb ik ook de hele tijd bij hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Art enorm overdreven verbaasd acteert als ze die extra vragen krijgen bij de test? Kan me bijna niet voorstellen dat dat echt was.
Ik vind ook vaak dat hij apart kijkt als Pieter-Jan een opdracht uitlegt. Alsof hij niet wil laten zien dat hij het allang weet, maar het ook weer niet echt verbergt.
Ook zo raar altijd is dat 'goed gedaan hoor!' 'wat goed!!!' wat ik altijd nep en vreemd over vind komen. Ach, alles is gewoon vreemd aan die gast.
Ah ja, met die 'titel laatste aflevering' dacht ik aan de allerlaatste ipv de laatst uigezonden..quote:
Moest Gijs Staverman ook niet het spel verlaten door een kapotte knie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef themole het volgende:
[..]
Vorig jaar was een kandidaat ziek geworden(Manuel), die moest gewoon het spel verlaten. Als iemand gewond raakt zal hij waarschijnlijk ook wel stoppen met het spel.
Hij zei toch wel vrij snel als eerste 'Mol' ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Het enige wat tegen Art pleit is toen Soundos 'executie' opperde, hij meteen zei 'die dan doen?'. Terwijl de mol misschien nog wat verwarring zou willen zaaien. Het was op dat moment dat ik Pepijn begon te verdenken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef -J-D- het volgende:
Dan ben ik jaloers op Art. Had liever gehad dat Anna op mij zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |