nee, ik wilde beginnen met een opleiding voor goudsmit in Amsterdam, maar mode op HBO-niveau is nou eenmaal leuker. Ik heb het alleen wel eerder ervaring gehad bij kleinere juweliers. Toen kreeg ik allemaal zakjes waar ik oa bandjes en batterijen moest vervangen en je moet een x aantal zakjes per dag afwerken, das niet wat ik voor ogen heb als carrière.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Heb je daar een opleiding voor gedaan dan?
Oh, ja want de horloges die gerepareerd moeten worden, worden bij ons opgestuurd naar vakmensen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, ik wilde beginnen met een opleiding voor goudsmit in Amsterdam, maar mode op HBO-niveau is nou eenmaal leuker. Ik heb het alleen wel eerder ervaring gehad bij kleinere juweliers. Toen kreeg ik allemaal zakjes waar ik oa bandjes en batterijen moest vervangen en je moet een x aantal zakjes per dag afwerken, das niet wat ik voor ogen heb als carrière.
nou, dat doe ik dus, ligt er wel aan wat er moet gebeuren, maar datte dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh, ja want de horloges die gerepareerd moeten worden, worden bij ons opgestuurd naar vakmensen.
Ik dacht trouwens wat jij ook op de UU zat
Is het niet goudsmid? Of is dat Amsterdams?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee, ik wilde beginnen met een opleiding voor goudsmit in Amsterdam
das faal door multitasking. Ik blame Modern Family.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is het niet goudsmid? Of is dat Amsterdams?
Vrouwen kunnen dus niet multi taskenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:29 schreef linpunt het volgende:
[..]
das faal door multitasking. Ik blame Modern Family.
boehoe, mannen hebben niet altijd richtingsgevoel. Nou, shocking.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dus niet multi tasken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Na gymnasium ben ik naar de 2e klas van havo gegaan. Daarna 5 en 6 vwo in 1 jaar gedaan.
Dus jammer, probeer jij 't maar nog eens
Mensen sowiesoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:05 schreef RodeNek het volgende:
[..]bewijzen dat je uni doet
MBO![]()
HBO![]()
![]()
Mensen die VWO doen
Mensen die Uni doen en gelijk bakken met geld denken te verdienen als ze afstuderen![]()
![]()
Uni
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |