En hoe was het met jou chick gegaan?quote:
Oh ik dacht Goodluck Charmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Guess collection, de wat duurdere variant.
Die kosten altijd rond de 450 euro
Hahah ik ben geen horlogequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht Goodluck Charm
Nee, ik heb Seiko
Ik kan jou wel dragen en opwindenquote:
Dude pleeeasequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan jou wel dragen en opwindenen je bent een beetje getikt.
Smooth hequote:
Je snapt het niet denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar ik zou niets overhouden als ik cash wilde en ik heb nu wel een horloge. Dus dan boeit het me niet dat jij die deal niet kon maken met je baas en je nu zuur bent.
Dat is wel de bedoeling ja, ik laat het je wetenquote:
Wat ben je scherpquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan jou wel dragen en opwindenen je bent een beetje getikt.
10 eu bij kijkshop!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef postmortum het volgende:
maar wat kost nu een flik flak horloge?
Yeah, ik ben binnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat ben je scherp
Ja, jou mag ik wel
Maar, jij bent verkoopster, ik deed reparaties. En het is er een uit de captive collectie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar even serieus, de Cartier horloges bij ons kosten minstens een paar duizend euro.
En jij bent 20 toch? Of je verdiende dan heel veel, of je hebt enorm veel overuren gemaakt?
Welk model heb je btw?
Hoax, jij bent een zigeuner bij het circus staat in je fobo.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar, jij bent verkoopster, ik deed reparaties. En het is er een uit de captive collectie.
want alles in het fobo is eckt.. sterker nog.. omdat ik foto's van een chick in mn fobo heb staan ben ik nu een chick. das de internetregel.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, jij bent een zigeuner bij het circus staat in je fobo.
Heb je daar een opleiding voor gedaan dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar, jij bent verkoopster, ik deed reparaties. En het is er een uit de captive collectie.
Wat ben jij nou weer voor azijnpisser?quote:
Das ist correct. Ik heb geen opleiding gedaan tot juwelier, vandaar dat ik de simpelere dingen doe zoals trouwringen etcquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |