ze doen allebei aan MMAquote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Manhoef was net op TV trouwens, iets met Ben Saunders en het duurde toch wel iets van 10 minuten dat ze gingen trainen/sparren.
Hehe correct... de LHW belts gaan snel. In de UFC vliegt deze ook al een tijdje op en neer, uit mijn hoofd was Chuck de laatste die hem langere tijd had. Hierbij het gevecht van Machida - Shogun 1 niet meegerekend.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Lolz, Renato Sobral heeft de Strikeforce Light Heavyweight titel 1x succesvol verdedigd, iedereen daarna heeft het gelijk weer verloren:
http://en.wikipedia.org/w(...)yweight_Championship
Dan Henderson heeft het dan ook over de Strikeforce titleholder vloek die hij hoopt te doorbreken
Maandag? No big deal?quote:
Volgende week is er niks zinnigs maar gelukkig wel een ontzettend vermakelijke boxing fightquote:Op zondag 6 maart 2011 19:47 schreef THEFXR het volgende:
We zijn iig in de komende tijd flink verwend met al die MMA-events, bijna elke week een event.
dat valt me tegen van jou, kom op,mannnn.... rampage!!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe correct... de LHW belts gaan snel. In de UFC vliegt deze ook al een tijdje op en neer, uit mijn hoofd was Chuck de laatste die hem langere tijd had. Hierbij het gevecht van Machida - Shogun 1 niet meegerekend.
Ik bedoelde een LHW champ die succesvolle titelverdedigingen heeft gehad. Voor zover ik weet was Rampage hem gelijk weer kwijt aan Forrest, die hem gelijk weer verloor aan Rashad en Rashad verloor hem aan Machida. Machida heeft 1x succesvol verdedigd (ook al had hij in de ogen van bijna iedereen verloren) en verloor toen van Shogun. Dus zogezien is Chuck de laatste 'echte' LHW champ!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat valt me tegen van jou, kom op,mannnn.... rampage!!
.
vanavond 00:05 It's Showtime Kickboxgala
rtl7
Zag het inderdaad, dit zal wel een oude aflevering ga ik vanuit. Wil de nieuwe van 6 maart wel zien met Sauer Powerquote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vanavond 00:05 It's Showtime Kickboxgala
rtl7
Neem aan dat dit het event van gisteren zal zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zag het inderdaad, dit zal wel een oude aflevering ga ik vanuit. Wil de nieuwe van 6 maart wel zien met Sauer Power
I forgot!quote:
Ik wil in de toekomst wel kijken om misschien BJJ te gaan doen, maar voor mij is het stukje reizen dan.. (brabant, eindhoven is nogi volgens mij dus breda/tilburg lijkt me beter is ook met gi)quote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die aan jiu jitsu doen, of zit ik dan in het verkeerde topic?
Over 2 weken heb ik een white belts only toernooi. Net ingeschrevenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik wil in de toekomst wel kijken om misschien BJJ te gaan doen, maar voor mij is het stukje reizen dan.. (brabant, eindhoven is nogi volgens mij dus breda/tilburg lijkt me beter is ook met gi)
Golden Glory Fighterquote:The Norwegian-born BJJ black belt (7-1 MMA) currently trains out of Golden Glory in the Netherlands, and holds numerous credentials in the submission grappling world, including a gold medal at the 2003 Abu Dhabi grappling tournament, during which he handed BJJ phenom, Roger Gracie, his only Abu Dhabi loss.
Voor zover ik weet heeft hij gezondheidsproblemen gehad in die periode en daarom geen MMA gedaan. Bij GG werkt hij flink aan z'n stand-up. Ik ben echt heel benieuwd hoe hij het gaat doen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:13 schreef Tazmaniac het volgende:
The UFC has signed heavyweight grappling ace, Jon Olav Einemo
[..]
Golden Glory Fighter
Winnen van Roger Gracie @ Abu Dhabi
Ik zie net wel dat hij in 2006 gestopt is met MMA.
Hij heeft in 2010 nog tegen een can gevochten, maar dat kun je nauwelijks meetellen.
Daarnaast heeft hij ook van Anderson Silva en "Jacare" Souza gewonnen @ Abu Dhabi
Succes! Don't get your arm broken.. haha las wat dingen op sherdog, pijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik een white belts only toernooi. Net ingeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |