Als je over 1 van de 8 nog nooit wat gehoord hebt volg je het pas of kijk je alleen naar Kimbo Slice fights.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef Paxlie het volgende:
Wel typisch het niveau van Strikeforce, bij een UFC weet vrijwel iedereen de 24 vechters van de 12 gevechten. Bij Strikeforce zijn er mensen die zich afvragen wie de mensen op de maincard zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit deze heb ik ook in willen dienen... Maar was kennelijk te laat? :quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Paxlie het volgende:
Rafael Cavalcante (c) vs. Dan Henderson
Marloes Coenen (c) vs. Liz Carmouche
Tim Kennedy vs. Melvin Manhoef
Billy Evangelista vs. Jorge Masvidal
Sorry ManhoefJij kan echter niks op de grond
Plz proove me wrong
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef roepdeman het volgende:
Hebben we trouwens gekeken (ja komt ie weer) wie de ultimate predictor is geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |