Sharon bij team Gerard toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
VOLGENS MIJ IS DIT HET EEN BEETJE.
TEAM SERVIO
Stervio
Eucalypta
Guido
Laura
TEAM GERARD
Gerard
Alex
Karim
Joanna
ONAFHANKELIJK
Sharon
Flippie
Aafke
Monique
Over het vertellen van zijn geheim en hoe dat bij Gerard zat, hij dacht dat zijn geheim bekend werd gemaakt in het huis en hij snapte niet dat heel NL het wist.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef schommelstoel het volgende:
Waarom?
Er was geen muziek om op te dansen voor hem
De stem riep het omquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Hoe kreeg Karim dat te horen van zijn halve kluis?
En weet hij waarom het is of denkt ie dat de missie mislukt is?
En zijn ze die Bollywood missie vergeten ofzo?
3 musketiersquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Stranger het volgende:
Gerard had Karim wel even mogen inlichten over hoe het halveren van zijn kluis was gegaan
Werd omgeroepen door de stem.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
ja ja ben er weer toch wel handig fok offline, kon ik ff plassen
stem door het huis toen hij in de stoel zat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
Beetje als Bob Geldof (Zal Karim ook wel een eer vinden..)quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
Karim lijkt hier zelf wel op een nicht
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
Die nintendo waar FOK! op draait .. zijn de batterijen op ofzo?
De stem riep het net om, kluis gehalveerd voor het breken van regels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
Ik had wss wat minder problemen ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joh
Vind je het gek als fok down gaat steeds
dan was je de enigequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik had wss wat minder problemen ...
Ja er moest wat vervangen worden denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
Joanna bij Alex? Uhhhquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef meneertje1972 het volgende:
VOLGENS MIJ IS DIT HET EEN BEETJE.
TEAM SERVIO
Stervio
Eucalypta
Guido
Laura
TEAM GERARD
Gerard
Alex
Karim
Joanna
ONAFHANKELIJK
Sharon
Flippie
Aafke
Monique
Heb net als Gerard zijn geheim niet verteld in Kvd W in de uitzending, net als Gerard vorige week. bazen zijn hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
De stem riep het net om, kluis gehalveerd voor het breken van regels.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja er moest wat vervangen worden denk ik
[ afbeelding ]
Na de uitzending heb ik Oh Oh Tirol gekeken en daarna viel ik midden in het gesprek van Alex etc.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een mens oud worden ineens he
Sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Stranger het volgende:
Ok ik kots nog steeds op Gerard, en Servio trouwens ook
Ik sluit me weer van elke groep buiten
Ik ben blij dat ik er niet als enige zo over denk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Flashbox het volgende:
Gerard is gewoon een laffe hond, die andere alleen maar voor zijn karretje spant want zelf durft hij helemaal niks. Het ergste is dat die andere er gewoon intrappen dat ze gebruikt worden door hem.
UFC komt toch op maandag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef henk.jansen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een mens oud worden ineens he
Waarom Gerard?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Stranger het volgende:
Ok ik kots nog steeds op Gerard, en Servio trouwens ook
Ik sluit me weer van elke groep buiten
Is dit niet precies de manier om ver te komen in zo'n spel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Flashbox het volgende:
Gerard is gewoon een laffe hond, die andere alleen maar voor zijn karretje spant want zelf durft hij helemaal niks. Het ergste is dat die andere er gewoon intrappen dat ze gebruikt worden door hem.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Prachtig die gesprekken tussen Karim en Gerard
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef jesje1982 het volgende:
gaat maar weer eens naar mn bed truste allemaal
Hmm, geef die 2 mannen wat cannabis, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Prachtig die gesprekken tussen Karim en Gerard
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef jesje1982 het volgende:
gaat maar weer eens naar mn bed truste allemaal
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef snetje het volgende:
kunnen ze ff 10 liter water in Mo gieten!! die jankt zich nog dood zo
twee mannen met vooruit denkend vermogenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef marky het volgende:
Het is weer heerlijk objectief hier.
Gerard en Karim zijn gewoon dom. Nu draait Gerard alsof het met voorbedachte raden was. Onzin gewoon dom.
Nee hoor ze voelen zich beide genaaid, maar weten wel dat het nog veel erger kan met de anderen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef marky het volgende:
Het is weer heerlijk objectief hier.
Gerard en Karim zijn gewoon dom. Nu draait Gerard alsof het met voorbedachte raden was. Onzin gewoon dom.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef snetje het volgende:
kunnen ze ff 10 liter water in Mo gieten!! die jankt zich nog dood zo
goed plannetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, geef die 2 mannen wat cannabis, gewoon omdat het kan.
Meen je niet, zei ze datquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef Flow3r het volgende:
Mo gaat in het bed van Maik slapen want daar is zjin geur nog
Hij had geen missie, hij moest alleen zijn geheim vertellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef md89 het volgende:
Wat kon Karim ook al weer verdienen met z'n missie?
Ik vind dat ie op een laffe manier speelt, ik heb het niet op zijn 'cameramomentjes' en hij beschuldigt mensen van dingen die ie zelf net zo hard doet, en het is gewoon een gluiperd. Hij is oneerlijk tegenover zijn eigen pactmaatjes.quote:
1500 toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef md89 het volgende:
Wat kon Karim ook al weer verdienen met z'n missie?
Laf? Ik vind het bepaald niet laf dat hij het opneemt voor het pispaaltje van het groep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:35 schreef Flashbox het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laf? Ik vind het bepaald niet laf dat hij het opneemt voor het pispaaltje van het groep.
Wat jij als laf ziet, vind ik puur strategisch en slim.
ik schreef minder last niet dat ik er helemaal geen last van had ...en dat zullen er meerdere met mij geweest zijnquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Maria44 het volgende:
Laura: het wordt gespeeld zoals hun het willen en niet zoals wij het willen
die kan ik je nu wel vertellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Stranger het volgende:
Anyways ik ben slapen, hoop morgen op wat streamupdates.
Oh hoorde ik daar een bollywoodtoon?
Emotioneel zwak/overgevoelig zijn betekent dat je dom bent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef R0T29 het volgende:
eMo is zwakbegaafd joh, de regie heeft het gewoon fout opgeschreven.
Hij neemt het op voor het pispaaltje zodat ie ze later voor zijn karretje kan spannen. Dat is inderdaad strategisch, en in mijn ogen laf.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laf? Ik vind het bepaald niet laf dat hij het opneemt voor het pispaaltje van het groep.
Dat zou flauw zijn, dan kan hij die opdracht dus nooit halen en verliest hij nog 1000 euro toch?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
Te laat voor de cap maar hij deed het welhahahaa
Nee man, dit is toch geweldig. Nog beter als Servio eruit moest, dikke shock, maar toch...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat die laffe Alex er nog steeds in zit. Maik is beter dan Servio eruit, maar ik dacht echt dat Alex exit zou gaan. Gemiste kans...
Houding innemen!quote:
krijgen we dat weerquote:
Die kop erbij van hemquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Nune het volgende:
Hij deed iets met zijn voet, ik zeg gelukt.
Eens, ik denk dat dit soort constructies allang door anderen bedacht zijn , volgens mij doen Servio en Sofia en Joanne dit allang en anderen ook. Gerard heeft de tijd genomen om zijn mensen bij elkaar te zoeken, uiteindelijk kennen ze elkaar slechts twee en halve week. Ik vind dit heel erg spelerig en dat moet toch ook?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
het zag er toch moeilijk uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Darklight het volgende:
oh alleen houding , dat is wel makkelijk
Hij vernaggelde het wel een beetje door zich dom te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
Zo 10 centimeter achter zijn rug.. BAAAASSSSSSS!
neeee, het moet nu wel voorlopig om Mo draaien hèquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Kliertje41 het volgende:
die MO : rot op met je clues
Gaaaa aub weg hoogbegaafde limbo jankbek
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo zegt dat ze geen zin meer heeft en morgen haar 24 uur gaat aanvragen
Dat is jouw interpretatie. Ik denk ook dat hij het voor Alex opneemt omdat het voor hem 'juist' voelt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij neemt het op voor het pispaaltje zodat ie ze later voor zijn karretje kan spannen. Dat is inderdaad strategisch, en in mijn ogen laf.
Heerlijkquote:
Natuurlijk! Om terug te komen bij een Maik die het goed heeft gemaakt met zijn scharrel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet het, en daarom heb ik het ook niet op Gerard en jij welquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Ik denk ook dat hij het voor Alex opneemt omdat het voor hem 'juist' voelt.
Supercap!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Flow3r het volgende:
Tranen lopen over mijn wangen hier van het lachenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik lag dubbel, de tv staat nog aan, moest even terug komen hoor....wat een clown...en wat een slecht acteur............mijn avond is goed...Karim de Kraanvogel.
Haha, die hebben al meer gezien dan hun lief is, dit kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Mo is he-le-maaal gebróken en wil niet dat haar ouders haar zo zien
Gluiperd zijn is de manier om dit spel te winnen. Niet net doen of het een soap is. Alleen Alex en Gerard zijn imo met het spel bezig (Karim en Philip hebben ook wel een idee) De rest zijn te veel met emoties en te bang.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind dat ie op een laffe manier speelt, ik heb het niet op zijn 'cameramomentjes' en hij beschuldigt mensen van dingen die ie zelf net zo hard doet, en het is gewoon een gluiperd. Hij is oneerlijk tegenover zijn eigen pactmaatjes.
volgens mij mogen haar ouders haar nooit zien? Kan ze dan niet beter gewoon een zak over haar hoofd trekken? Zijn wij er ook vanafquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Mo is he-le-maaal gebróken en wil niet dat haar ouders haar zo zien
Ik had het eerst ook niet op hem, dus misschien slaat het weer om binnenkortquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet het, en daarom heb ik het ook niet op Gerard en jij wel
Ik ben ook gebroken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe denkt ze dat het voor ons is, uren naar die snotterige neus luisteren en kijken
Misschien zoek ik ook te veel naar het RLS. Ik ben van de BB, niet van DGKquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef WinBot het volgende:
[..]
Gluiperd zijn is de manier om dit spel te winnen. Niet net doen of het een soap is. Alleen Alex en Gerard zijn imo met het spel bezig (Karim en Philip hebben ook wel een idee) De rest zijn te veel met emoties en te bang.
het overviel hem echt, maar hij heeft het razendsnel gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
ik had verwacht dat karim er beter op zou reagerebn
Ook raar trouwens, in haar hoofd draait het allemaal om haar, alles is persoonlijk en als er iets gebeurd is het haar aangedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Kliertje41 het volgende:
zegt Mo: ik heb geen kans gekregen
Had je je gister maar moeten laten douwen
Dat is het voordeel van 4 streams gelijk op kunnen nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Supercap!
Manman... wat een eindbaas .. wat goed zeg! Onder zijn neus!
Mwah je moet ook niet te gluiperig zijn, want uiteindelijk wint de persoon die het meest populair is. En dat hoeft niet per sé de persoon te zijn die het spel ook het beste heeft gespeeld in het huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef WinBot het volgende:
[..]
Gluiperd zijn is de manier om dit spel te winnen. Niet net doen of het een soap is. Alleen Alex en Gerard zijn imo met het spel bezig (Karim en Philip hebben ook wel een idee) De rest zijn te veel met emoties en te bang.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
Karim doet mindfuck 4.0 !!!!
Team GAK gaat zo de hele meuk pwnen!
Sorry GAK? Gerard, Alex, Karim?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
Zo moooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
pijpsletquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
wie vroeg er nou aan karim of hij ooit miljonair is geweest ?????
Servio.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
SERPENTIO! de lul!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
ik hou ervan that's the gamequote:
Laura of Sherrunquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
flipquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef Little_Lunatic het volgende:
dat heeft veel nut ,want hij is gisteren verschoont ,en vanacht hebben guido en laura er onder gelegen...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
OMG Monique neemt het dekbed van Maik mee naar haar eigen bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |