Die kop erbij van hemquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Nune het volgende:
Hij deed iets met zijn voet, ik zeg gelukt.
Eens, ik denk dat dit soort constructies allang door anderen bedacht zijn , volgens mij doen Servio en Sofia en Joanne dit allang en anderen ook. Gerard heeft de tijd genomen om zijn mensen bij elkaar te zoeken, uiteindelijk kennen ze elkaar slechts twee en halve week. Ik vind dit heel erg spelerig en dat moet toch ook?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laf? Ik vind het bepaald niet laf dat hij het opneemt voor het pispaaltje van het groep.
Wat jij als laf ziet, vind ik puur strategisch en slim.
het zag er toch moeilijk uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Darklight het volgende:
oh alleen houding , dat is wel makkelijk
Hij vernaggelde het wel een beetje door zich dom te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
Zo 10 centimeter achter zijn rug.. BAAAASSSSSSS!
neeee, het moet nu wel voorlopig om Mo draaien hèquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Kliertje41 het volgende:
die MO : rot op met je clues
Gaaaa aub weg hoogbegaafde limbo jankbek
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo zegt dat ze geen zin meer heeft en morgen haar 24 uur gaat aanvragen
Dat is jouw interpretatie. Ik denk ook dat hij het voor Alex opneemt omdat het voor hem 'juist' voelt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij neemt het op voor het pispaaltje zodat ie ze later voor zijn karretje kan spannen. Dat is inderdaad strategisch, en in mijn ogen laf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |