Jup... We wilden eigenlijk dit jaar bij een vereniging, alleen ze wilden niet zonder mij, want dan had ik de hele carnaval sowieso niks.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
das wel jammer dan jah. Wou zeggen bij een vereniging, maar daar is ook meestal 16+
moet zeggen dat een vereniging zoveel leuker is dan los carnavallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup... We wilden eigenlijk dit jaar bij een vereniging, alleen ze wilden niet zonder mij, want dan had ik de hele carnaval sowieso niks.
Maar ik heb vanavond ook een leuke avond, zo even douchen, pyamaatje aan, chips en komkommer enzulks, XFA.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
En het is meer carnaval en de weg ernaartoe dan alleen zuipen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet zeggen dat een vereniging zoveel leuker is dan los carnavallen.
voordelen:
- altijd een vaste groep
- vaste residentie
- meestal als vereniging ook korting op de residentie
Lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
Zo, een heerlijk weekend alleen zonder plannen (nou ja wel in huis) maar niks moet en alles mag
de belangrijkste 2quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
En het is meer carnaval en de weg ernaartoe dan alleen zuipen.
Ik ben even douchen.
Ja heb er zin in, lekker rommelen in huis, lekker 's avonds voor de tv, morgen sushi etenquote:
Was je ex op tijd voor de kinderen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
Zo, een heerlijk weekend alleen zonder plannen (nou ja wel in huis) maar niks moet en alles mag
oeeeh is ook wel fijn jahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
lekker tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb er zin in, lekker rommelen in huis, lekker 's avonds voor de tv, morgen sushi eten
Jaquote:
Na 2 hele drukke weken wel jaquote:
geniet ervanquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Beetje nonchalant wat vertellen helpt blijkbaar whehe
Jij gaat met mij tongen mennekequote:
PSV - Utrecht jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |