Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat doe ik ook meestalquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok...
Ik typ onhandig en niet logisch.
Whehehehehequote:
Hier kunnen sommige het somsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
En we zullen vast niet de enige zijn..
Lijkt het haast welquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef friemelaar het volgende:
What the hell is nu weer de MPraatGroep![]()
Hij heeft een beetje een eigen sc opgezet zeker
Ging ik weg dan? Of ga jij je bed opzoeken...quote:
Niet goed begrepen dan, sorryquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ging ik weg dan? Of ga jij je bed opzoeken...
Dat is zeker bijzonderquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Wauw, dit mag in de krant: Iuders TFM willen 'm thuishouden, maar TFM wil naar school![]()
![]()
Vertel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Wauw, dit mag in de krant: Iuders TFM willen 'm thuishouden, maar TFM wil naar school![]()
![]()
Wie wat waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef friemelaar het volgende:
What the hell is nu weer de MPraatGroep![]()
Hij heeft een beetje een eigen sc opgezet zeker
Ik lees net dat jij een MpraatGroep hebt opgezet in Genooiquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
brrrrr lekker chaotisch afgelopen uur hier....
eerst ruzie met de vrouw
en dan eenkind
de vrouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
eerst ruzie met de vrouw
en dan eenkind
Maar nu rust?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
eerst ruzie met de vrouw
en dan eenkind
Oooh, dat zijn de mindere momentenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
eerst ruzie met de vrouw
en dan eenkind
kind slaapt weerquote:
Like... WTF?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij een MpraatGroep hebt opgezet in Genooi![]()
én dát zonder eerst te overleggen met ons ......
heerlijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
eerst ruzie met de vrouw
en dan eenkind
Hč kun jij eigenlijk al dm's ontvangenquote:
ik vind langzaam een hele goede binnekomerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vond 'langzaam'al zo'n rare binnenkomer
*proestquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind langzaam een hele goede binnekomer
ligt er aan welke langzaam, wat voor langzaam, welke smaak langzaam en hoe we het langzaam doenquote:
je weet wat ik bedoel jaquote:
dat klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan welke langzaam, wat voor langzaam, welke smaak langzaam en hoe we het langzaam doen![]()
stiekem zit ik hier nog wel ergens hoorquote:
dat kan ik langzaam heul goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klopt.
maar nu doe je weer een beetje moelijk
Jaja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ook omdat het hier nu even stil is, hoop zo op wat meer reactie
PM aubquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hč kun jij eigenlijk al dm's ontvangen![]()
Zo niet kopieer ik hem ff in PM
Gaat goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
damn, ik heb ook een beetje een rommelend gevoel in de buik
ja weet ik maar ja ik wordt zo sip vab sippe jijquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stiekem zit ik hier nog wel ergens hoor
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja weet ik maar ja ik wordt zo sip vab sippe jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
jah, hoop dat het psychish is en dat ik niet anagestoken ben door zoonliefquote:
Ik geloof je heus, ik snap je alleen nietquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, maar ik zou graag ff een knuf..Heb het een beetje moeilijk de laatste dagen (nee, ik zal niet uitweiden) en... Iemand die ook een knufje kan gebruiken??
Verliefd?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Koen66 het volgende:
damn, ik heb ook een beetje een rommelend gevoel in de buik
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, maar ik zou graag ff een knuf..Heb het een beetje moeilijk de laatste dagen (nee, ik zal niet uitweiden) en... Iemand die ook een knufje kan gebruiken??
Jij altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hierkomen jijquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
als het is wat zoonlief net ook had dan is het ĶF':rquote:
Dat hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, hoop dat het psychish is en dat ik niet anagestoken ben door zoonlief
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook
ja maar ik ben niet sip hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooh jij word sip van een sippe jij das wel sip
![]()
maar uhm
komt wel goed schatjeThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
arme Whiskie....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
* Stuart geeft Whisky een knufquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
quote:
Dankquote:
ja, SIP he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef PeZu het volgende:
ja maar ik ben niet sip hoor![]()
ooh jij word sip van een sippe jij das wel sip
![]()
maar uhm
[ afbeelding ]
komt wel goed schatje
Ga je ook nog een keer vertellen wat er nou ECHT aan de hand is? Mag per PB hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank![]()
![]()
![]()
Dat doet me ECHT goed, wat lief van jullie
ja daarom het val op en niet positief en zo niks voor jou zo langquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, SIP he?
en zo lang ook al![]()
nou ja, in elk geval ook even heeeel goed nieuws gehad tussendoor![]()
![]()
![]()
dat hielp een beetje![]()
kom je mee roosiesee drinken?
Je vergeet me gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank![]()
![]()
![]()
Dat doet me ECHT goed, wat lief van jullie
Dank je Koenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
arme Whiskie....
Hoop alleen dat ik je niet aansteek
![]()
![]()
![]()
ik weetquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:21 schreef PeZu het volgende:
ja daarom het val op en niet positief en zo niks voor jou zo lang![]()
mja das wel tof![]()
ja
quote:
ja sosm kan je nisk anders dandoor de pech en ellende heenbijten (niet te hard hoor) EN RUSTIG WACHTEN OP LEUEKRE TIJDENquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet![]()
ik vind het zelf ook heul heul stom![]()
steeds als ik net een beetje vrolijk durf te doen dan gaat er weer iets heul erg mis![]()
dat was heel tof ja, want jeuj![]()
hoeraaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ECHT?? Ik heb het wel gezien hoor en ik dacht echt dat ik jou ook gequote had (als 1 vd eersten zelfs)!!
Sorry dan![]()
, ik stel het echt heel erg op prijs
Je bent een schat Stuquote:
je blijft van stu afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
omg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sosm kan je nisk anders dandoor de pech en ellende heenbijten (niet te hard hoor) EN RUSTIG WACHTEN OP LEUEKRE TIJDEN
ja met boleletje oppesekkekwiskwie
oh jee wat deed ik nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
ik hou van jou![]()
opskwekkeskwie![]()
![]()
en ik maar denken dat je lastig was, ene koekje en het is weer goedquote:
niet zomaar een koekje hequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je lastig was, ene koekje en het is weer goed
zing je ook nog even mee dan?quote:
Die is mooiquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
z'n kop doet me op het eerste gezicht denken Aan Sting.quote:
dat pgoe is die dreun of klank van de hoorn di eje nadoet zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
ce matin, un lapin, a tué un chasseur *pgoe
c'était un lapin qui avait un fusil *pgoe
zat ik laatst nog te doen met babyslofjes als oren![]()
Ja, maar deze is NOG beterquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is mooi
Alleen Broken Wings ken ik nog van hem
Gelukkig, want ik dacht ECHT dat ik je gequote had,quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
No worries, ik vat het niet persoonlijk op
En je bent er weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, was maar ff gaan tandenpoetsen etc, Fok was toch stoek
Jah, het werd wel heel rustig hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Ja, en beantwoordquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb je 'm ontvangen, Whis? Want er kwam een melding van onderhoud toen ik 'm net had verzonden.
Had ik ook al last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Nee joh geen puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik dacht ECHT dat ik je gequote had,
de fusil, gekkie *maakt geweer van handen en schiet met pgoequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat pgoe is die dreun of klank van de hoorn di eje nadoet zeker
Zekersquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee joh geen puntWeet dat je het goed bedoelt toch. Hoop iig dat je je beter voelt nu
ja dat jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de fusil, gekkie *maakt geweer van handen en schiet met pgoe
fluitbekzeenaald, makkelijk zatquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
@Fluitbek: pfffff wat een moeilijke Nick, zullen we die afkorten
Je doet maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
ja, anders krijg je van dat (f)bzn gedoequote:
Je vergat de 2.0quote:
quote:
TFM noemen we anders ook altijd TFMquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, anders krijg je van dat (f)bzn gedoe
Acceptabelquote:
voor hem ben jij toch de 1.0?quote:
lekker bekkiequote:
fbzquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, anders krijg je van dat (f)bzn gedoe
klik nou maar gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
z'n kop doet me op het eerste gezicht denken Aan Sting.
Hij kent me als allebei als het goed is. Ons contact stamt al uit mijn begintijd hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor hem ben jij toch de 1.0?
Maar noem me idd maar fbz ofzo, das herkenbaarderquote:
Ja. Willy Wonka. Johnny Depp als Willy Wonkaquote:
Dan doe ik wel Fluitjequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar noem me idd maar fbz ofzo, das herkenbaarder
slakjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij kent me als allebei als het goed is. Ons contact stamt al uit mijn begintijd hier
In deze reeks wel ja, op het forum niet zozeerquote:
bekkiequote:
jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bekkie![]()
![]()
![]()
van Platvoet![]()
Platvoet: *snif*snif*
ik ruik...ik ruik...Bekkie!
Bekkie: RUIK je mij?
hm?quote:
PijpMondjeNatteStengel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Bovenstaande tekst zegt mij nietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bekkie![]()
![]()
![]()
van Platvoet![]()
Platvoet: *snif*snif*
ik ruik...ik ruik...Bekkie!
Bekkie: RUIK je mij?
denk maar even goed na dan weet je het vastquote:
Hihi.quote:
Je gaf het al weg lieverdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk maar even goed na dan weet je het vast
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb de dvd, samen kijken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst zegt mij niets
your welcomequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Pzuzu, maak jij me gewoon op het nippertje nog even superdesuupsuupvrolijk
ja dat deed ik toch vet expressquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaf het al weg lieverd
Oeh, gezellig en leukquote:
Oh ik dacht dat je je versprakquote:
Hoe laat dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
dacht ik morgen te kunnen 'uitslapen'
moet ik er nog vroeg uit
Londonquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar weer even naar Covent Garden naar de Apple Store en naar Jack Wolfskin![]()
well that's a firstquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je versprak![]()
Beter want ik snapte je toch niet
Ik ben er al de hele avondquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah onze andere nieuwe aanwinst is er ook
Denk je nu, wacht maar tot ik naast je zit van: oeh oeh oeh vliegte ik vliegte ik....nee je valde...OOOOOH ik VALDEquote:
Heb je weer doekoe getroggeld van die nazi bitch van je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar weer even naar Covent Garden naar de Apple Store en naar Jack Wolfskin![]()
zit je nou sarcastisch te doen tegen mequote:
Jij slaaptequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je nu, wacht maar tot ik naast je zit van: oeh oeh oeh vliegte ik vliegte ik....nee je valde...OOOOOH ik VALDE
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je nu, wacht maar tot ik naast je zit van: oeh oeh oeh vliegte ik vliegte ik....nee je valde...OOOOOH ik VALDE
neeeeeeequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
zit je nou sarcastisch te doen tegen me
Pezu? Sarcastisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
zit je nou sarcastisch te doen tegen me
Hihihihihi..nee, ik GING slapenquote:
I'm sorryquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zei alleen niks sinds ik binnensloop
Beter maak je het straks goedquote:
ik sliep nietquote:
How comequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
dacht ik morgen te kunnen 'uitslapen'
moet ik er nog vroeg uit
ik was oprecht du sik maak niks goed, maak jij het maar goed dat jeme vals verschuldigdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Beter maak je het straks goed
je gaat dus niet slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi..nee, ik GING slapen
krijg visite om 9:00.....quote:
zeenaalden zijn familie van zeepaardjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmhmmm geen ervaring met zeenaalden
Je was gewoon niet duidelijk genoeg en derhalve is het allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was oprecht du sik maak niks goed, maak jij het maar goed dat jeme vals verschuldigd
had het al gegoogledquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zeenaalden zijn familie van zeepaardjes
hoe weet jij datquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ah zo, veel succes dan maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg visite om 9:00.....
dan kan ik beter om 6:30 gaan rijden, kan ik om 16:00 weer naar huis
scheelt filerijden
normaal begin ik op vrijdagen laat en rij ik na de drukte
Ik snap het. Wel lekker om op vrijdag vroeg thuis te zijn thoughquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg visite om 9:00.....
dan kan ik beter om 6:30 gaan rijden, kan ik om 16:00 weer naar huis
scheelt filerijden
normaal begin ik op vrijdagen laat en rij ik na de drukte
doen die ook dat de papa's de eitjes met zich meedragen tot ze uitkomen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
yep, maakt deze week zowiezo niet uit, normaal breng ik vrijdag kids naar school maar die hebben vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap het. Wel lekker om op vrijdag vroeg thuis te zijn though
oja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, je ging slapen, dus dan is het al gebeurd![]()
okquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je was gewoon niet duidelijk genoeg en derhalve is het allemaal jouw schuld![]()
Goedmaken jij
Leuk dat je de kinderen normaal op vrijdag naar school brengtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maakt deze week zowiezo niet uit, normaal breng ik vrijdag kids naar school maar die hebben vakantie
Stuuuquote:
nee man.quote:
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stuuu![]()
*U*
Kunnen we van tijd ruilen? Zo'n uur extra zou ik wel handig vinden![]()
Makkelijk te overtuigen ben jijquote:
dacht het niet nee, weet het niet zeker. maar ik dacht dat dat alleen zeepaardjes en zeedraakjes dedenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doen die ook dat de papa's de eitjes met zich meedragen tot ze uitkomen?![]()
![]()
en op maandag ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat je de kinderen normaal op vrijdag naar school brengt![]()
zeedraakjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dacht het niet nee, weet het niet zeker. maar ik dacht dat dat alleen zeepaardjes en zeedraakjes deden
lekker slapen meissie dan maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee man.
ik ga weer terug naar bed![]()
Thijs snurkt
Tof dat je dat doet thoughquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en op maandag ook
en op dinsdag en donderdag haal ik ze op op de BSO
want dan werkt vrouwlief ook
Veel meer kan ik niet betekenen met die woon-werk afstand
Die zijn echt mooiquote:
Wat is er andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
aaah ik ben dit toetsenbord niet meer gewend
bedenk maar wat leuksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Makkelijk te overtuigen ben jijZal wel even gaan bedenken wat je mag doen om mij tevreden te stemmen
Ik heb alleen maar leuke dingen in gedachten, geloof mequote:
Ik typte even via virtueel toetsenbordquote:
Hmm, ik val toevallig juist op haaienquote:
ze kussen ook zo jummiequote:
brute moordmachinesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hmm, ik val toevallig juist op haaien![]()
quote:
Joysaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben helemaal de draad kwijt...![]()
Wie zijn er nog??
PeZu
Fluitbekzeenaald 2.0
Koen
Friem?
Ikkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie zijn er nog??
PeZu
Fluitbekzeenaald 2.0
Koen
Friem?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie zijn er nog??
PeZu
Fluitbekzeenaald 2.0
Koen
Friem?
Oooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik typte even via virtueel toetsenbord
nee ik koester geen wrokquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaat het me nadragen he :p
Marijke slaapt, Symph weet ik nietquote:
Het was wel een ehm, fel beginquote:
Woohooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie zijn er nog??
PeZu
Fluitbekzeenaald 2.0
Koen
Friem?
ik wou net gaan zoeken en lezen omdatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het was wel een ehm, fel begin![]()
in MEN heb ik eigenlijk uberhaupt nooit gekeken zelfsquote:
jahoor, ga het uitlokkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het hier nu trouwens een keer over iets onschuldigs?Het is een wonder
![]()
Hmm, ja mooie tijden hequote:
Daar speel ik alleen het woordassociatiespel want dat speelde ik al in 2004 toen MEN nog niet bestondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in MEN heb ik eigenlijk uberhaupt nooit gekeken zelfs
Neequote:
Issie wel vaker ja ineensquote:
Donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Issie wel vaker ja ineens![]()
Doe 'm maar de groeten dan
Hoi Whiskquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Issie wel vaker ja ineens![]()
Doe 'm maar de groeten dan
Whutta grooten zmajliequote:
Wie lokt hier nou wat uitquote:
Die laden bij mij nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
poehpoeh Fok is traag met die zeenaaldenfoto's
Mijn pc alleen de foto's op een of andere manier nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
ooh mijn telefoon vindt die foto's en grote smileys niet leuk
Ooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
ooh mijn telefoon vindt die foto's en grote smileys niet leuk
Hoezo dat johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme Stu wat een GRAF trage server heb je daar
Die smilies zijn net zo groot qua ruimte hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Foto's en enorme smileys achter spoilers aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |