oh jee wat deed ik nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
ik hou van jou![]()
opskwekkeskwie![]()
![]()
en ik maar denken dat je lastig was, ene koekje en het is weer goedquote:
niet zomaar een koekje hequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je lastig was, ene koekje en het is weer goed
zing je ook nog even mee dan?quote:
Die is mooiquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
z'n kop doet me op het eerste gezicht denken Aan Sting.quote:
dat pgoe is die dreun of klank van de hoorn di eje nadoet zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
ce matin, un lapin, a tué un chasseur *pgoe
c'était un lapin qui avait un fusil *pgoe
zat ik laatst nog te doen met babyslofjes als oren![]()
Ja, maar deze is NOG beterquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is mooi
Alleen Broken Wings ken ik nog van hem
Gelukkig, want ik dacht ECHT dat ik je gequote had,quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
No worries, ik vat het niet persoonlijk op
En je bent er weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, was maar ff gaan tandenpoetsen etc, Fok was toch stoek
Jah, het werd wel heel rustig hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Ja, en beantwoordquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb je 'm ontvangen, Whis? Want er kwam een melding van onderhoud toen ik 'm net had verzonden.
Had ik ook al last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Nee joh geen puntquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik dacht ECHT dat ik je gequote had,
de fusil, gekkie *maakt geweer van handen en schiet met pgoequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat pgoe is die dreun of klank van de hoorn di eje nadoet zeker
Zekersquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee joh geen puntWeet dat je het goed bedoelt toch. Hoop iig dat je je beter voelt nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |