bekkiequote:
jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bekkie![]()
![]()
![]()
van Platvoet![]()
Platvoet: *snif*snif*
ik ruik...ik ruik...Bekkie!
Bekkie: RUIK je mij?
hm?quote:
PijpMondjeNatteStengel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
@Fluitbek: pfffff wat een moeilijke Nick, zullen we die afkorten
Bovenstaande tekst zegt mij nietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bekkie![]()
![]()
![]()
van Platvoet![]()
Platvoet: *snif*snif*
ik ruik...ik ruik...Bekkie!
Bekkie: RUIK je mij?
denk maar even goed na dan weet je het vastquote:
Hihi.quote:
Je gaf het al weg lieverdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk maar even goed na dan weet je het vast
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
@Fluitbek: pfffff wat een moeilijke Nick, zullen we die afkorten
Ik heb de dvd, samen kijken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bovenstaande tekst zegt mij niets
your welcomequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Pzuzu, maak jij me gewoon op het nippertje nog even superdesuupsuupvrolijk
ja dat deed ik toch vet expressquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaf het al weg lieverd
Oeh, gezellig en leukquote:
Oh ik dacht dat je je versprakquote:
Hoe laat dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
dacht ik morgen te kunnen 'uitslapen'
moet ik er nog vroeg uit
Londonquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar weer even naar Covent Garden naar de Apple Store en naar Jack Wolfskin![]()
well that's a firstquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je versprak![]()
Beter want ik snapte je toch niet
Ik ben er al de hele avondquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah onze andere nieuwe aanwinst is er ook
Denk je nu, wacht maar tot ik naast je zit van: oeh oeh oeh vliegte ik vliegte ik....nee je valde...OOOOOH ik VALDEquote:
Heb je weer doekoe getroggeld van die nazi bitch van je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef Stuart het volgende:
Morgen maar weer even naar Covent Garden naar de Apple Store en naar Jack Wolfskin![]()
zit je nou sarcastisch te doen tegen mequote:
Jij slaaptequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je nu, wacht maar tot ik naast je zit van: oeh oeh oeh vliegte ik vliegte ik....nee je valde...OOOOOH ik VALDE
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Denk je nu, wacht maar tot ik naast je zit van: oeh oeh oeh vliegte ik vliegte ik....nee je valde...OOOOOH ik VALDE
neeeeeeequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
zit je nou sarcastisch te doen tegen me
Pezu? Sarcastisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
zit je nou sarcastisch te doen tegen me
Hihihihihi..nee, ik GING slapenquote:
I'm sorryquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zei alleen niks sinds ik binnensloop
Beter maak je het straks goedquote:
ik sliep nietquote:
How comequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
dacht ik morgen te kunnen 'uitslapen'
moet ik er nog vroeg uit
ik was oprecht du sik maak niks goed, maak jij het maar goed dat jeme vals verschuldigdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Beter maak je het straks goed
je gaat dus niet slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi..nee, ik GING slapen
krijg visite om 9:00.....quote:
zeenaalden zijn familie van zeepaardjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmhmmm geen ervaring met zeenaalden
Je was gewoon niet duidelijk genoeg en derhalve is het allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was oprecht du sik maak niks goed, maak jij het maar goed dat jeme vals verschuldigd
had het al gegoogledquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zeenaalden zijn familie van zeepaardjes
hoe weet jij datquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
zeenaalden zijn familie van zeepaardjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |