De slissende tijger deed ie ook wel leuk na...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Minder leuke quotes, maar Matsoe matsoe had wel gelijk een leuke binnenkomer "ach ik kom toch wel beneden" (of zoiets)
Sniper zekahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:10 schreef Beach het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo leuk nu.
Het leek alsof ze hun accent veel te veel aandikten.
Zag laatst weer een stuk uit de eerste ep van Oh Oh Cherso en daar spreekt hij gewoon fatsoenlijk Nederlandsquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef avaz het volgende:
Die sniper lult in seiz 2 inderdaad ineens heel overdreven. Had al een schijthekel aan 'm, nu helemaal
Hij gaf zichzelf toch een 9, hij wilde bescheiden blijven..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
en die pauperkop van hem alsof hij elk wijf ken meekrijgah, op die kop van hem schijt nog geen buffel
ja hij zit in een trip, daar ziet altijd alles mooier uit dan in realiteitquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hij gaf zichzelf toch een 9, hij wilde bescheiden blijven..
Ik heb iets gemist, begrijp ik?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef THeeF het volgende:
Ik vond seizoen 1 super.
Je kon gewoon lachen om die stommigheid van hen. Matsoe Matsoe lijkt me in het echt gewoon een relaxte jongen, en Sniper de meest gehate. Wat een irritant figuur. Nu helemaal met zijn aangedikt accent.
Waarschijnlijk was Seizoen 1 al aardig gescript, (getuige het Nieuw Revu verhaal), maar dit slaat echt alles. Dit is toch al niet spontaan meer? Als ze nou gewoon nieuwe mensen hadden genomen?
Dat had ook niet geholpen, want dan hadden zij ook op voorhand al geweten dat half nederland naar ze kijkt. Dat wisten ze in de eerste serie nog zeker niet en toen was het hele concept in Nederland ook nog niet bekend, en deden ze gewoon voor een groot deel dingen gewoon spontaan. Alhoewel er in het eerste seizoen ook genoeg gescript is, als je een beetje oplet en de afleveringen terugkijkt zonder al dat enthousiasme wat je aan het begin had.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef THeeF het volgende:
Als ze nou gewoon nieuwe mensen hadden genomen?
In de Nieuwe Revu stond een stuk over een groep jongeren die ze volgende tijdens een vakantie. Volgens mij zijn dat die vrouwen die Jokertje in een winkel daar tegen kwam oid. (Slecht geheugen)quote:
Het is nu al voorbijquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef PG18 het volgende:
Krijgen we nu te weten hoe het afgelopen is met Roos en Sniper en dat ander wijf dat erbij gekomen is waar we de hele week in zenuwen hebben op zitten te wachten...?
Dat vat het hele programma wel samen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |