The fuckquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:16 schreef Urquhart het volgende:
En we hebben weer muzikale ondersteuning
vond ik ook, vlgs mij is ze gebotoxtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat Barbie er nog raarder uitziet, alsof haar gezicht nog nepper lijkt ofzo
Precies zo als ik het ook ervaren heb, alleen dan wel meteen gekeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef forzaudinese het volgende:
Gister vergeten te kijken!Net even uitzending gemist gekeken en moet zeggen vind de 1e aflevering best te doen,was bang dat het zou gaan vervelen maar dat valt mee.
Ja, die ze aanstak met haar aanstekerquote:
Hoezo?quote:
Ja, verschrikkelijk lelijk die Barbie, wat een gedrocht zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Chule het volgende:
Aflevering was leuker dan ik verwachtte.![]()
Die kop van Barbie is nog verlepter dan in het eerste seizoen.En met Tijgertje erbij gebeurt er tenminste nog iets spannends.
Kanslozer en met een hoger tokkie gehalte krijg je het niet. En dat is toch de enige reden om dat programma nog te kijken.quote:
Ze brengt inderdaad leven in de brouwerij. Beetje jammer alleen dat ze straks voortijdig naar huis wordt gestuurd, en we weer met hetzelfde saaie groepje zitten opgescheeptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:08 schreef SevD het volgende:
Die sigaret aansteken, wat een wijf, geweldig
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:08 schreef SevD het volgende:
Die sigaret aansteken, wat een wijf, geweldig
Met uitgewerkt stukken zoals die dames die een dag later aankwamen omdat de producers geplanned hadden dat die actrice vincent zou verleiden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al zie je wel enorm dat het eerste seizoen nog een beetje lamballen was en nu gewoon een hoop geld in gepompt is om het tot een succes te maken.
Ja tuurlijk, maar goed misschien dat juist door het gescripte de boel een beetje interessant blijft. Dat was natuurlijk het euvel van de vorige serie dat het na 2/3 afleveringen wel een beetje gezien was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Met uitgewerkt stukken zoals die dames die een dag later aankwamen omdat de producers geplanned hadden dat die actrice vincent zou verleiden.
Maar ik geloof nog wel dat de anderen gewoon nog authentiek zijn
Ga je anders even druk maken over hoe authentiek het allemaal is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoezo?Een vuige actrice is het. "Alles voor een sigaret" Je had gewoon een aansteker in je hand hoer, waarmee je je haarlak in de hens stak.
ik hoop dat je stikt in je avondeten, maar dat je dan gereanimeerd wordt natuurlijk want ik wil niet dat je dood gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ga je anders even druk maken over hoe authentiek het allemaal is.
Kan mij dat nou schelen johquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoezo?Een vuige actrice is het. "Alles voor een sigaret" Je had gewoon een aansteker in je hand hoer, waarmee je je haarlak in de hens stak.
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Met uitgewerkt stukken zoals die dames die een dag later aankwamen omdat de producers geplanned hadden dat die actrice vincent zou verleiden.
Maar ik geloof nog wel dat de anderen gewoon nog authentiek zijn
En dan toch kijken hè.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef Mankatans het volgende:
ik heb net gekekenwat een slappe hap zeg
Toch een beetje flauw, dit. Want als je iets al afkraakt zonder ook maar een aflevering te hebben gezien is het ook niet goed. Bovenstaande gaat wel op als mensen de hele serie volgen.quote:
Dat dus, het is niet veel anders dan Cherso :p En toch kijken mensen nog. Doen ze toch goed naar mijn mening.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Toch een beetje flauw, dit. Want als je iets al afkraakt zonder ook maar een aflevering te hebben gezien is het ook niet goed. Bovenstaande gaat wel op als mensen de hele serie volgen.
Hoewel je na Oh Oh Cherso eigenlijk wel kon weten wat te verwachten, ook zo.
Viel mij donderdag ook al op, korte aflevering! Was het bij Oh oh cherso niet een heel uur, incl. reclame natuurlijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef Pino112 het volgende:
Net teruggekeken, duurde maar 22 minuten uiteindelijk. Even kijken of ik meer ga kijken.
Zonder reclame een half uur, als je de YT-filmpjes bekijkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Viel mij donderdag ook al op, korte aflevering! Was het bij Oh oh cherso niet een heel uur, incl. reclame natuurlijk?
ja, ik was nieuwsgierig. Ik heb gekeken en kraak het bij deze af, het is een slappe hap. Ga het ook niet meer kijken.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar is heel wat opstelwerk aan vooraf gegaan zo te zien: Rare borstjes van Roos niet teveel in beeld, die megareet maar van opzij (koordjes horen volgens mij redelijk kort te zijn maar bij haar spant het een halve meter ver), vetklep Sterretje maar helemaal verborgen met zn dikke pens, nu ineens Jokertje die ook blijkbaar voor de vette hap is gegaan ook maar een beetje achteraan....vervolgens nog maar ff photoshop erover heen, en ze moeten stuk voor stuk ns bij de zonnebank wegblijven, Barbie ziet er onderhand uit als een jonge veertiger....
Minder leuke quotes, maar Matsoe matsoe had wel gelijk een leuke binnenkomer "ach ik kom toch wel beneden" (of zoiets)quote:
Dat vond ik ook, wat boller en net alsof er inderdaad aan gewerkt is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat Barbie er nog raarder uitziet, alsof haar gezicht nog nepper lijkt ofzo
Dat was gewoon suf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, die ze aanstak met haar aanstekerWat is ze toch wild he!
Nu is natuurlijk een BN'er en moeten er nog 4 lagen extra make-up opquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, wat boller en net alsof er inderdaad aan gewerkt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |