Of Elisequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
de skileraar zal wel met barbie / roos in bed belanden.. voorspel ik nu alvast.
Elise gaat weer 3 weken lang in de achtergrond staanquote:
Neuh, HBO volgens mij op de Haagse.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Hippos het volgende:
Elise had toch gestudeerd? Aan de volksuniversiteit ofzo? Stockholm, hoofdstad...Oostenrijk?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef byah het volgende:
in hoeverre de eerste serie nog redelijk "echt"was, valt deze serie echt door de mand. Het is zo keihard nep door de geregisseerde gesprekken, het gescripte commentaar en de kansloze regie.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Hippos het volgende:
Elise had toch gestudeerd? Aan de volksuniversiteit ofzo? Stockholm, hoofdstad...Oostenrijk?
Hij is echt verdubbeld hehquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Samson het volgende:
Die sterretje heeft er nog maar 10kg bijgegeten sinds de vorige reeks
Welke Elizequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik vind die Elize wel nog steeds leuk, ze is zo schattig
Eens. Altijd dat gezeur over dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan we hier de komende serie nou de hele tijd lopen klagen dat het geacteerd en gescript is? Wat boeit het, tis leuke TV. Even een wakeup call; alles op TV is nep en gescript.
En dit ben ik ook zatquote:
Kan na dit slappe aftreksel niet wachten op de nieuwe aflevering van Jersey Shore. (morgenvroeg)quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En dit ben ik ook zatHoe vaak werd er wel niet geroepen dat er een NL-versie van Jersey Shore moest komen, nou is het er en is het ook niet goed
![]()
Maargoed, ik hou op met klagen. Kan niet wachten tot volgende week. Er is nu al meer gebeurd in deze eerste aflevering dan heel seizoen 1 bij elkaar
Zou ze dit seizoen ook stiekem op de achtergrond studieboeken zitten te lezenquote:
Ha Reinout, leuk dat je er bij bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan we hier de komende serie nou de hele tijd lopen klagen dat het geacteerd en gescript is? Wat boeit het, tis leuke TV. Even een wakeup call; alles op TV is nep en gescript.
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef RaymanNL het volgende:
En Jokertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Is sterretje nou wéér dikker geworden ? ... idem Barbie.
Daar is heel wat opstelwerk aan vooraf gegaan zo te zien: Rare borstjes van Roos niet teveel in beeld, die megareet maar van opzij (koordjes horen volgens mij redelijk kort te zijn maar bij haar spant het een halve meter ver), vetklep Sterretje maar helemaal verborgen met zn dikke pens, nu ineens Jokertje die ook blijkbaar voor de vette hap is gegaan ook maar een beetje achteraan....vervolgens nog maar ff photoshop erover heen, en ze moeten stuk voor stuk ns bij de zonnebank wegblijven, Barbie ziet er onderhand uit als een jonge veertiger....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |