Juist wel..... je wilde toch drama, als Servia naar huis had gegaan, dan was iedereen verbaast geweest, en vol ongeloof.... en dan had je guido moeten zienquote:
Daar is het een valsche nicht voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
Waarom zit die valsche nicht te troosten, meent er geen flikker van!
fakking kut tyfus kut kut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al je harde werk helemaal voor niks geweest
Zie je welquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Ruudt het volgende:
WTF zet ik Oh Oh Tirol op (opgenomen) komt die Servio voorbij bij WipeOut!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik betaal volgende maand mijn UPC rekening niet, omdat die mijn stemmen niet heeft meegeteld.
dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Stability het volgende:
nu wachten op de bollywood muziek opdracht van karim
Als ze dat te horen krijgen breekt Mo's 3de klomp ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Anneloortje het volgende:
Weten de bewoners nu dat maik tieten had?
Je geeft me weer hoop, thnx.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Binnenkort mogen de mannen vast ook andere mannen nomineren.
Wedden dat ie er dan tussen zit?
Nee, duh, tis spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Kliertje41 het volgende:
damn nou gaat het spook ook nog niet weg
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik betaal volgende maand mijn UPC rekening niet, omdat die mijn stemmen niet heeft meegeteld.
En hij won ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je wel
Ik dacht hem ook al te zien
Hij heeft nog gewonnen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je wel
Ik dacht hem ook al te zien
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit moet een missie zijn van Mo....kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |