NOu zeg inderdaad, dan ga je nog af , schaamtevol gewoonquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Green1 het volgende:
Jezus christus, sta je dan effe voor lul op nationale tv... overdreven wijf
Dat concept mannen vs vrouwen zal ook wel snel overboord gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
TT
Nu wordt die relnicht nooit meer genomineerd door die wijven
Ze willen echt dat nog minder mensen de uitzending bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
TT
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
TT
En dan is hij nog BI en had vroeger tieten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef waxmask het volgende:
"Maar mijn ouders kijken ook!" Nu zitten ze live in de zaal KUT terwijl hun dochter door de knieen gaat voor een "vakantie liefde" want meer is het niet...
Ophouden... dit was dus de eerste en laatste keer dat Servio eruit gestemd kon worden. Nu wordt ie niet meer genomineerdquote:
Toen hij Monique troostte was hij ook heel anders dan hoe hij zich doorgaans liet zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Urb het volgende:
Respect voor Maik maar wat een contrast met in het huis.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Nune het volgende:
Wie verstond er nog meer dat Maik acht borsten had?
Ikkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Nune het volgende:
Wie verstond er nog meer dat Maik acht borsten had?
Echt wel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ophouden... dit was dus de eerste en laatste keer dat Servio eruit gestemd kon worden. Nu wordt ie niet meer genomineerd
dus had servia het huis moeten verlatenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Servio ook totaal niet, maar dat huis kan wel wat sensatie gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Flow3r het volgende:
Maik lacht alweer![]()
die gaat terug naar zijn andere vriendinnetje
Dus dat! Maik weg, daaaaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Servio ook totaal niet, maar dat huis kan wel wat sensatie gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Green1 het volgende:
Als moniek hoogbegaafd is, dan... dan... dan ben ik niet meer op die schaal te meten.. Dan zou een vlieg nog een iq met 3 cijfers hebben....
Eens heb zich nog nooit met het spel bemoeid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: Nedrland heeft gewoon niet gekeken..
Nee Mo, Maik heeft gewoon niets laten zien!
"Je vent had tieten Monique, van die hanghommen, enorme hammen, konden die mannen lekker aan sabbelen"quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Oeh, dat gaat Mo ook nog horen![]()
Nu? Please?
Juist neitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus had servia het huis moeten verlaten
Maar ze heeft ook gelijk though!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: Nedrland heeft gewoon niet gekeken..
Nee Mo, Maik heeft gewoon niets laten zien!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Mylene het volgende:
Nederland heeft niet gekeken zegt Monique
38% aldus Servio
quote:
Vind ik ook. En inderdaad, maar Maik kan nu weer lekker terug naar zijn 'vriendinnetje' (of vriendje dan hé).quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik vond Maik terwijl hij over zijn former tetten vertelde een stuk intelligenter overkomen dan toen hij in het huis zat, raar maar waar
En hij lijkt het ook een stuk minder erg te vinden om Mo niet meer te zien voorlopig dan andersom
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Je vent had tieten Monique, van die hanghommen, enorme hammen, konden die mannen lekker aan sabbelen"
Binnenkort mogen de mannen vast ook andere mannen nomineren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef beequeen het volgende:
Die pisnicht krijgen we dus nooit meer weg.
Dan ga ik ook janken...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef TimeJumper het volgende:
Ik zou zeer ongeliefd zijn i n het huis.
Ik zou zeggen labielo, knijp eens in je been, zo erg is het allemaal niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Noek het volgende:
Alsof ze net Maik heeft laten inslapen. Nou, die is alive and kicking vannacht in teh gaybar.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Noek het volgende:
Alsof ze net Maik heeft laten inslapen. Nou, die is alive and kicking vannacht in teh gaybar.
was het een lekkere vent ?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan ga ik ook janken...
van het lachen
Psiesquote:
Juist wel..... je wilde toch drama, als Servia naar huis had gegaan, dan was iedereen verbaast geweest, en vol ongeloof.... en dan had je guido moeten zienquote:
Daar is het een valsche nicht voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
Waarom zit die valsche nicht te troosten, meent er geen flikker van!
fakking kut tyfus kut kut!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al je harde werk helemaal voor niks geweest
Zie je welquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Ruudt het volgende:
WTF zet ik Oh Oh Tirol op (opgenomen) komt die Servio voorbij bij WipeOut!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik betaal volgende maand mijn UPC rekening niet, omdat die mijn stemmen niet heeft meegeteld.
dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Stability het volgende:
nu wachten op de bollywood muziek opdracht van karim
Als ze dat te horen krijgen breekt Mo's 3de klomp ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Anneloortje het volgende:
Weten de bewoners nu dat maik tieten had?
Je geeft me weer hoop, thnx.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Binnenkort mogen de mannen vast ook andere mannen nomineren.
Wedden dat ie er dan tussen zit?
Nee, duh, tis spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Kliertje41 het volgende:
damn nou gaat het spook ook nog niet weg
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik betaal volgende maand mijn UPC rekening niet, omdat die mijn stemmen niet heeft meegeteld.
En hij won ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je wel
Ik dacht hem ook al te zien
Hij heeft nog gewonnen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zie je wel
Ik dacht hem ook al te zien
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Dit moet een missie zijn van Mo....kan niet anders.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Als ze dat te horen krijgen breekt Mo's 3de klomp ook.
Ik wil een titanenstrijd... Guido bukt letterlijk en figuurlijk voor iedereen als Servio weg zou gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Juist wel..... je wilde toch drama, als Servia naar huis had gegaan, dan was iedereen verbaast geweest, en vol ongeloof.... en dan had je guido moeten zien
Ja hoor.. Hij is de gezworen vijand van Alex, dus Laura zal hem de volgende keer gewoon keihard nomineren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef beequeen het volgende:
Die pisnicht krijgen we dus nooit meer weg.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef TimeJumper het volgende:
Hoort ze nou later het geheim van Maik nog?
Want dat zou helemaal hilarisch zijn
Nee dat moet je aan de oma van Joanna vragenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien weet ze meer... dat het vliegtuig neer gaat storten...
Ik ben volgers kwijt volgens mijquote:
Ik ben voor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Maria44 het volgende:
Nou drank en muziek in dat hok, vind Mo leuk
ja maar met 1 stem redden we het niet hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor.. Hij is de gezworen vijand van Alex, dus Laura zal hem de volgende keer gewoon keihard nomineren.
Het is dus zaak dat Laura in het spel blijft.
Team Laura!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor.. Hij is de gezworen vijand van Alex, dus Laura zal hem de volgende keer gewoon keihard nomineren.
Team Laura!!!
Ik ga steeds meer voor Alex zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef cindy11 het volgende:
ik wist het al....Alex eruit,en dan relnicht tegenover saaie boy.....tel uit je winst!
Schijttyphus!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
fakking kut tyfus kut kut!
(copyright Joanna)
En het bekendmaken van Maik's geheimquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Stability het volgende:
nu wachten op de bollywood muziek opdracht van karim
Noh? Gay go away en je bent volgers kwijt? Kan dat nou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben volgers kwijt volgens mij.
Hoe grover ik ga tweeten hoe meer volgersquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef mYsca het volgende:
Ben bang dat we de hele avond Mootje krijgen te zien
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef Inodder het volgende:
Nu worden we die pisnicht dus nooit meer kwijt, die gaat niet meer genomineerd worden dit was onze kans. en we hebben ons gruwelijk in de reet laten nemen door die nichtenbende die op hem heeft gestemd. GVD jullie worden bedankt!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Team Laura!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
"We zouden vannacht samen slapen"
Mens je had je kut al een week kunnen laten uitwonen maar dat mocht niet van pa en ma
Als er drie mannen genomineerd moeten worden kan je al met 1 stem op de bank komen,quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar met 1 stem redden we het niet he
Kriebelaars zijn de krassers in spequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]Team Laura kriebelt alleen maar, ik verwacht er niet iets spectaculairs van
Ik #FF je wel!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JAAAAquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh please, kom nu op met die Bollywoodmuziek waarbij Karim dan een dansje moet doen terwijl iedereen huilt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo had gehoopt gerekend op een knallend orgasme vannacht
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Oh please, kom nu op met die Bollywoodmuziek waarbij Karim dan een dansje moet doen terwijl iedereen huilt
Dan is het feest in Huize Opaatjequote:
Als hij slim is doet hij dat in de keuken daar is nu niemandquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
Serieus? Voor een grapje? Hoe sneuquote:
Beetje triest ook dat nou niemand even naar Alex loopt om hem te feliciteren.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is het feest in Huize Opaatje
Voor de Cossersquote:
Sophia , Laura en Aafkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef wieweetwatt het volgende:
Ok hebben we ook weer gehad. Wie worden de nieuwe genomineerden?
Maar mag een van de andere bewoners het nou wel zien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als hij slim is doet hij dat in de keuken daar is nu niemand
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Urb het volgende:
Volgens Jo mag Servio niet weg want "hij is de man van het huis"
Die heeft ie al gehad toen ie als eerste terugkwamquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef bb2 het volgende:
[..]
Beetje triest ook dat nou niemand even naar Alex loopt om hem te feliciteren.
shit nog langer ergeren aan die dickhead..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Roguee het volgende:
Hoor die Servio nu weer wijs lullen dan.
Nee dan was ze meteen doodgevallen van ellende denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Beter dat ie er nu uitgaat, over een paar weken zou ze het niet overleefd hebben.
Precies en ik denk dat ze dat wel een keer gaan doen, dat de mannen de mannen nomineren en de vrouwen de vrouwen. Zou een hoop teweeg brengen in het huis trouwens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Wilskracht het volgende:
Als de mannen gaan nomineren op de mannen dan gaan Alex en Gerard op Servio stemmen.
Jo dr dan maar uit donderdagquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Urb het volgende:
Volgens Jo mag Servio niet weg want "hij is de man van het huis"![]()
volgens mij mag niemand het zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar mag een van de andere bewoners het nou wel zien?
Als ze er maar niets van zeggen ofzo? Of mogen ze het helemaal niet zien?
Dan moet hij zich de hele avond afzonderen dus, want stel dat die muziek weer komt.
Haha.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
oh got ja haast helemaal vergeten, dat klotedansje wat hij moet doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat gaat er in Karim om? Hij is z'n dansje aan het voorbereiden
Gerard zal het wel snappen en hem niet steeds achterna lopen toch?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Kliertje41 het volgende:
die nicht 5 minuten terug in het huis en ben er nou alweer klaar mee ik zeg alsnog: OPROTTEN
Lijkt me wel hoor, als ze maar niet door hebben dat het een missie is, maarja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
volgens mij mag niemand het zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |