Toen hij Monique troostte was hij ook heel anders dan hoe hij zich doorgaans liet zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Urb het volgende:
Respect voor Maik maar wat een contrast met in het huis.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Nune het volgende:
Wie verstond er nog meer dat Maik acht borsten had?
Ikkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Nune het volgende:
Wie verstond er nog meer dat Maik acht borsten had?
Echt wel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ophouden... dit was dus de eerste en laatste keer dat Servio eruit gestemd kon worden. Nu wordt ie niet meer genomineerd
dus had servia het huis moeten verlatenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Servio ook totaal niet, maar dat huis kan wel wat sensatie gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef Flow3r het volgende:
Maik lacht alweer![]()
die gaat terug naar zijn andere vriendinnetje
Dus dat! Maik weg, daaaaagquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
Ik mag Servio ook totaal niet, maar dat huis kan wel wat sensatie gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Green1 het volgende:
Als moniek hoogbegaafd is, dan... dan... dan ben ik niet meer op die schaal te meten.. Dan zou een vlieg nog een iq met 3 cijfers hebben....
Eens heb zich nog nooit met het spel bemoeid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo: Nedrland heeft gewoon niet gekeken..
Nee Mo, Maik heeft gewoon niets laten zien!
"Je vent had tieten Monique, van die hanghommen, enorme hammen, konden die mannen lekker aan sabbelen"quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Oeh, dat gaat Mo ook nog horen![]()
Nu? Please?
Juist neitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus had servia het huis moeten verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |