Als ik nu beloof dat ik hier dan oprot, dan wel?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, wel als je me 50.000 euro geeft.
Nee ik mag jou welquote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als ik nu beloof dat ik hier dan oprot, dan wel?
Wat moet je met een moter én een auto? Koop een tweedehands Runner, jwz.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Serieus dat is precies genoeg voor wa tik wil. Motorrijbewijs, autorijbewijs, auto en motor. En dan weer door met mijn normale leventje.
Auto is handiger, motor is 100124u81024809 keer leuker.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Len93 het volgende:
[..]
Wat moet je met een moter én een auto? Koop een tweedehands Runner, jwz.
Dan ben je toch op zoek naar een vrij dikke auto en motorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Serieus dat is precies genoeg voor wa tik wil. Motorrijbewijs, autorijbewijs, auto en motor. En dan weer door met mijn normale leventje.
Ja ik wil de motor die mijn moeder heeft hehe. Die is geil. Of die Yamaha die ik zei, maar dan wel nieuw en die's toch nog 7000 euro.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan ben je toch op zoek naar een vrij dikke auto en motor![]()
Noor neemt geen genoegen met minder dan een Mercedes C of BMW 3
En dan houd je alsnog +/- een 40k over om aan een auto uit te gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik wil de motor die mijn moeder heeft hehe. Die is geil. Of die Yamaha die ik zei, maar dan wel nieuw en die's toch nog 7000 euro.
Ja min twee keer pakweg 2000 euro voor motorrijbewijs, en dan kan ik de verzekeringen enzo al betale nvoor de komende vier jaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dan houd je alsnog +/- een 40k over om aan een auto uit te geven
Ik zou het wel wetenDit, maar dan nog met van die kleine rode vlaggetjes voor op de spatborden.
[ afbeelding ]
Verzekering en wegenbelasting kost geen fuck met een motorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja min twee keer pakweg 2000 euro voor motorrijbewijs, en dan kan ik de verzekeringen enzo al betale nvoor de komende vier jaar.
Nouja die heb i kdan ook jwtquote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verzekering en wegenbelasting kost geen fuck met een motorAlleen auto's zijn prijzig daarmee
Brommobiel kost al helemaal geen drol qua wegenbelasting, wil je er eentje overkopen?quote:
ehhhh nopequote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef Len93 het volgende:
[..]
Brommobiel kost al helemaal geen drol qua wegenbelasting, wil je er eentje overkopen?
Dan moet je niet klagen.quote:
Je bent echt wel een Original Gangster met zo'n waggiequote:
Heb je dat over voor Neur dr tetten?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Schieganger het volgende:
50k?
Heb ik geloof ik nog wel in een schoenendoos liggen hier ergens.
jij maakt dit topic ook gewoon oninteressant.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef x3ro het volgende:
*BAM* Zometeen ff lekker een stuk de 2011 KTM 560'er eens uitproberen
Op naar de sweaty ass dankzij de motorcross broek
Fudge dat, chickies diggen mijn assquote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jij maakt dit topic ook gewoon oninteressant.
Ik heb lekker wel 2 ootoo'squote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik snap niet dat 'ie 't niet voor eens en altijd oplost. Gewoon paar duizend neer pleuren, fototje met timestamp en klaar. Destijds ook zoiets gedaan in 't horlogetopic met m'n Breitling. Easiest way to shut up hatersquote:Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die heeft alleen 50.000 op runescape :'D
Tell Tyrone to stop licking the damn screen! Its just a picturequote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef Hyman het volgende:
First i was like:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Then I wuz all like:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tell Tyrone to stop licking the damn screen! Its just a picture
een foto van je online bankieren was niet voldoende ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat 'ie 't niet voor eens en altijd oplost. Gewoon paar duizend neer pleuren, fototje met timestamp en klaar. Destijds ook zoiets gedaan in 't horlogetopic met m'n Breitling. Easiest way to shut up haters
Heb je weinig aan wanneer er eigenlijk nooit een noemenswaardig bedrag op staat. Vandaar dus foto met timestamp en certificaat om authenticiteit aan te tonen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
een foto van je online bankieren was niet voldoende ?
Gayfishquote:
Ziek man!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
wowwwwwwwwww kijk national geographic HD, fucking sick
Niet? OH OK NOOHORTJEquote:
Jweetzquote:
Wat is dat nou voor een wijvendrank.quote:
Ohh dat!quote:
Niet te hachelen.quote:
Idd.quote:
ik dronk zaterdag toevallig de malibu cola tijdens uitgaan maar moest toch om de 10 mins checken of er geen vinger in mn anus zatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Schieganger het volgende:
malibu cola
passoa jus
shoppen voor schoenen
en ik ben nog hetero ook.
IT'S MINE NOW!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
ik ben 10000 euro kwijt.
Morgen mijn administratie maar eens doen...
hihi!
heb je ook zon leipe gangsterrap clip besteld danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
ik ben 10000 euro kwijt.
Morgen mijn administratie maar eens doen...
hihi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |