Tell Tyrone to stop licking the damn screen! Its just a picturequote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef Hyman het volgende:
First i was like:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Then I wuz all like:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tell Tyrone to stop licking the damn screen! Its just a picture

een foto van je online bankieren was niet voldoende ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik snap niet dat 'ie 't niet voor eens en altijd oplost. Gewoon paar duizend neer pleuren, fototje met timestamp en klaar. Destijds ook zoiets gedaan in 't horlogetopic met m'n Breitling. Easiest way to shut up haters

Heb je weinig aan wanneer er eigenlijk nooit een noemenswaardig bedrag op staat. Vandaar dus foto met timestamp en certificaat om authenticiteit aan te tonen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
een foto van je online bankieren was niet voldoende ?

Gayfishquote:

Ziek man!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
wowwwwwwwwww kijk national geographic HD, fucking sick

Niet? OH OK NOOHORTJEquote:

Jweetzquote:

Wat is dat nou voor een wijvendrank.quote:

Ohh dat!quote:

Niet te hachelen.quote:

Idd.quote:

ik dronk zaterdag toevallig de malibu cola tijdens uitgaan maar moest toch om de 10 mins checken of er geen vinger in mn anus zatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Schieganger het volgende:
malibu cola
passoa jus
shoppen voor schoenen
en ik ben nog hetero ook.

IT'S MINE NOW!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
ik ben 10000 euro kwijt.
Morgen mijn administratie maar eens doen...
hihi!

heb je ook zon leipe gangsterrap clip besteld danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef Renesite het volgende:
ik ben 10000 euro kwijt.
Morgen mijn administratie maar eens doen...
hihi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |