quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef koei het volgende:
Mol: Patrick
Winnaar: Art
Verliezer: Karin
Afvaller: Soundos
Ik heb hem aangepast! Althans, als dat kanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef automatic_ het volgende:
De Mol Patrick
De Winnaar Karin
De Verliezer Art
De Afvaller Soundos
Ah, ja dat kan gewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef lamers het volgende:
Karin afvaller, Soundros verliezer toch?
Lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef lamers het volgende:
Karin afvaller, Soundros verliezer toch?
SPOILER: Tussenstand als tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
Maar je gaat niet winnenquote:
Dat heeft wel heel lang moeten durenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Kijk mij spontaan helemaal omhoog schieten.
Ja, maar dat ik een week lang bovenaan de prono sta is al een hele prestatie op zich voor me. En om te winnen had ik Horace niet moeten verdenken in het begin zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
Maar je gaat niet winnen![]()
Daar maken alleen Lamers en Grumpey nog kans op
wordt niet meegerekend hoe vaak je de winnaar, de verliezer en de mol goed had?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat heeft Meddo waarschijnlijk dan al doorgerekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
wordt niet meegerekend hoe vaak je de winnaar, de verliezer en de mol goed had?
Moet dat dan? Kan me niet herinneren dat deed eerder is gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat wordt toch al meegerekend? Met de punten. Hoe vaker je de mol goed hebt, hoe meer punten je hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Moet dat dan? Kan me niet herinneren dat deed eerder is gedaan.
die staan beiden nog echt ver buiten de top 10quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat telde bij mij nooit. Misschien voor mij wel door mijn voorganger, maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
dan zie ik het nut er niet echt van dat het ingevuld moest wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Moet dat dan? Kan me niet herinneren dat deed eerder is gedaan.
Je krijgt punten als het goed is. Niet hoevaak je iets goed hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
[..]
dan zie ik het nut er niet echt van dat het ingevuld moest worden
Dat. En er komen geen bonus punten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je krijgt punten als het goed is. Niet hoevaak je iets goed hebt.
Klopt. Mits Art de winnaar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:18 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb alle voorspellingen ingevuld dat Art de winnaar is, als dat klopt, dan levert dat toch 50+45+40+35 etc. Punten op?
Althans, dat staat in de OP: voor elke goede voorspelling in de eerste krijg je vijftig etc...
nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:30 schreef detulp050 het volgende:
Uiteraard
Volgens mij zijn et dan nog meer winnaars mogelijk dan de eerder aangegeven mensen...
Klopt! Plus punten van de laatste voorspellingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef detulp050 het volgende:
Dat komt dan omdat Lamers en Grumpey vanaf aflevering 1 dus Art en Patrick hadden (de een met Art als mol, de ander als winnaar). Toch?
Stel Art is de winnaar, dan krijg ik 50+45+40+35+30+25+20+15+10+5 punten = 275 punten voor het 10 keer juist voorspellen van de winnaar. Ik heb niet één keer goed geraden wie de mol is, dus dan krijg ik in totaal 275 erbij. Ik heb 50 punten gescoord voor de verliezers en dan kom ik in totaal op 325 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |