misschien een keertje langslopen? of is dat heel ongebruikelijk bij jullie? hier raken mailtjes vaak ondergesneeuwd in de grote berg emails maar als je even langsloopt dan hebben ze vaak wel even tijd voor je (of in ieder geval genoeg tijd om even een afspraak te maken voor een andere keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord van mn scriptiebegeleiderHeb hem begin deze week een herinneringsmail gestuurd...
Wat goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Whaah, uitgenodigd voor een gesprek waarvoor heel veel reacties zijn binnengekomen. Weer met De Brief. Er zijn wel veel kandidaten overgebleven, dus het wordt hem vast niet, maar dat ik ben uitgenodigd is al heel cool
.
Hmm dan moet ik helemaal naar Utrecht met grote kans dat ie niet op z'n kamer isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
misschien een keertje langslopen? of is dat heel ongebruikelijk bij jullie? hier raken mailtjes vaak ondergesneeuwd in de grote berg emails maar als je even langsloopt dan hebben ze vaak wel even tijd voor je (of in ieder geval genoeg tijd om even een afspraak te maken voor een andere keer)
Moet weer zelf een paar voorkeursdata + -tijden doorgeven. Die ik dus niet echt hebquote:
Daar zou ik deze week meer van moeten horen. Dus als ik vandaag niks meer hoor, mail ik maandag even of ze al meer weten. Proactiviteit ftwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, vikkestein! Wanneer hoor je nu van die baan waar je vorige week was?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedzo Vik!
Ook een schouderklopje voor mezelf, ik heb net 3x een 4-persoonsportie nasi staan maken én een kwarktaart. Die staat nu in de koelkast.
Pfff.
Voor mij niet want ik kan niet breienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
Zou dit makkelijk zelf te breien zijn?
[ afbeelding ]
Hoi trouwens!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat voel ik nu ook wel aan m'n lijf. Dus even pauze
.
Vraag het aan kwakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi trouwens!
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor mij niet want ik kan niet breien
Denk het wel. Twee sjaaltjes breien en dan aan elkaar knopen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi trouwens!
Welke maat heb je dan besteld? ik vind dat altijd zo lastig over internet en helemaal met die UK maten,..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag het DaD, ik heb nog een andere jurk besteld die ik eigenlijk ook al heul lang wilde![]()
[ afbeelding ]
deze
De sailorjurk had ik de volgende dag al binnen en ik krijg als ik heul erg mn adem inhou het ritsje al dichtDus heb bovenstaande jurk in dezelfde maat besteld.
In welke maat heb je de sailor dress besteld? Ik heb maar een 10 genomen, ben bang dat m'n borsten er anders niet inpassen, aan de maattabel te zien... Ik hoop dat ik 'm morgen ook al krijg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag het DaD, ik heb nog een andere jurk besteld die ik eigenlijk ook al heul lang wilde![]()
[ afbeelding ]
deze
De sailorjurk had ik de volgende dag al binnen en ik krijg als ik heul erg mn adem inhou het ritsje al dichtDus heb bovenstaande jurk in dezelfde maat besteld.
Sjansss!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef progje het volgende:
er was hier net een systeembeheerder..
Die me ging vertellen dat hij niet had verwacht dat ik zo'n vrouwelijke vrouw was.
Want hij had 4 jaar een IT opleiding gedaan en alle vrouwen daar waren of heel mannelijk of pot of een combinatie van beideHeerlijk toch dat generaliseren
En hij bleef maar complimentjes maken
Topvintage doet altijd wel een hele goede maatbeschrijving erbij hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan besteld? ik vind dat altijd zo lastig over internet en helemaal met die UK maten,..
heb je al een foto van de jurk aan?? ik ben wel erg benieuwd!
precies!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij was zelf natuurlijk een enorm stereotypische knappe IT'er
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef conleche het volgende:
Heel makkelijk. Zo te zien is het alleen een rechte steek. Je breit dan een breed sjaaltje waarvan je de uiteinden aan elkaar naait en dan nog een klein lapje wat je eromheen vouwt en ook aan elkaar naait en met een steekje vast aan die andere zet.
Gaaf ding!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
deze
Kijk dat zijn nou stereotypen waarmee ik kan leven!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij was zelf natuurlijk een enorm stereotypische knappe IT'er
Hij kent je niet me skibril op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef progje het volgende:
er was hier net een systeembeheerder..
Die me ging vertellen dat hij niet had verwacht dat ik zo'n vrouwelijke vrouw was.
Want hij had 4 jaar een IT opleiding gedaan en alle vrouwen daar waren of heel mannelijk of pot of een combinatie van beideHeerlijk toch dat generaliseren
En hij bleef maar complimentjes maken
Jij hebt weer een craving voor andere dingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind cola eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Zal er nooit een craving naar hebben in ieder geval.
Ik heb het over Vik!quote:
Hou jij het maar bij schoenen en jurkjes, van lekker drinken heb je geen verstand blijkt wel weer!quote:
Houd dat zo!quote:
Jurkjes en schoenen zijn dan ook veel interessanter dan Dr Pepperquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij schoenen en jurkjes, van lekker drinken heb je geen verstand blijkt wel weer!
GMTAquote:
Colaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij schoenen en jurkjes, van lekker drinken heb je geen verstand blijkt wel weer!
Wutwut!quote:
Ik moet nog ietsjes teveel mn adem inhouden om de rits dicht te krijgen, dus nog geen fotoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan besteld? ik vind dat altijd zo lastig over internet en helemaal met die UK maten,..
heb je al een foto van de jurk aan?? ik ben wel erg benieuwd!
En dat vind ik zo'n non-insteek! Ik bedoel, waarom zou ik me inzetten iets te leren drinken wat ik toch niet lekker vind?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon doorzetten Maria, het wordt vanzelf lekker.
hahha nee gelukkig niet ... (die foto is erg hequote:
Ik vind deze nog zo mooi, maar die durf ik niet te kopen:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht... ik wil alles op die site.
Jaa die vind ik ook mooi!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind deze nog zo mooi, maar die durf ik niet te kopen:
[ afbeelding ]
Meh, ik betwijfel of ze jurkjes in mijn maat hebben...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Straks een slankiemeet met allemaal topvintagejurkjes whehehe
Mooi hé.quote:
whehe, er zijn heus wel strechstofjes bijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Nice Perr! Is hem gegund!
Nu hopen dat het gesprek van Vik een goede uitkomst krijgt.
[..]
Meh, ik betwijfel of ze jurkjes in mijn maat hebben...
Aaaaaaaaaaaaaaah, jurkjes overload!
Of je vraagt nu een zorgverzekering aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Thanks voor de congrats
Ik stuur jullie straks wel wat gedetailleerdere info, maar het is een leuke baan![]()
Maar nu begint er ook een klein drama. Hij heeft geen zorgverzekering namelijk.En ja dat dat stom is weten we, maar ja zonder inkomen 100 euri per maand is niet te doen. Dus of we krijgen een boete, of hopelijk vinden we een workaround... Ook bankrekening openen, belastingaangifte doen, zorgtoeslag aanvragen...
Hebben jouw ouders ook een duutser?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Nog heel even werken, en dan geef ik mezelf weekeind. Even de stad in, cadeautje kopen voor de duutser van m'n ouders, en dat soort dingen. Maar nu mezelf voor een uurtje nog even een grote schop onder de kont geven...
Ww krijg je als je minimaal 26 weken aaneengesloten hebt gewerkt en bijstand krijg je alleen als je alles wilt aanpakken. Neem aan dat 'ie tot nu toe onderhouden is door Perruche? (hoe lang zat 'ie eigenlijk al zonder werk?)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Ewelina het volgende:
Mja, Perruche, hoezo heeft hij geen inkomen? Kon hij geen ww oid aanvragen?
Lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders ook een duutser?![]()
![]()
wat fijn Perruche! congrats!
Slim! Ik heb ook geen geld, maar wel een zorgverzekering, want als ik morgen onder de tram kom en duizenden euro's aan ziekenhuiskosten moet ophoesten ben ik pas echt de sjaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, nee hij had geen inkomen, dat krijg je niet zomaar. Nu zsm een verzekering aanvragen inderdaad... ik ga even het college ZSW ofzo bellen... ik maak me eigenlijk frcking veel zorgen nu
hij had wel altijd een spaanse zorgverzekering
whie! dat zou mooi zijnquote:Waarom krijgen onverzekerden die zich nu aanmelden geen boete, terwijl degenen die zich tot vorig jaar te laat hebben verzekerd, een bestuurlijke boete moeten betalen?
Dat komt door een wijziging in de wetgeving. Onder de oude wetgeving hing de hoogte van de boete af van de periode dat men onverzekerd was. De nieuwe wetgeving houdt in dat de onverzekerden zich nu kunnen verzekeren zonder dat zij een boete krijgen. Doen zij dat dan nog steeds niet, dan krijgen ook zij een boete.
en dan krijg je nog maar 1 maand ww per gewerkt jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ww krijg je als je minimaal 26 weken aaneengesloten hebt gewerkt en bijstand krijg je alleen als je alles wilt aanpakken. Neem aan dat 'ie tot nu toe onderhouden is door Perruche? (hoe lang zat 'ie eigenlijk al zonder werk?)
Dus een halve maand per 26 weken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
en dan krijg je nog maar 1 maand ww per gewerkt jaar.
Gewoon online een zorgverzekering afsluiten, meteen online even zorgtoeslag aanvragen, dat is de kortste klap Perruche.
Ik gok dat ze dan minimaal zoveel weken in 1 jaar gewerkt, 1 maand doen... dat weet ik niet uit mijn hoofd, 1 maand per gewerkt jaar weet ik wel zeker.quote:
en het is ook gewoon verplicht natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slim! Ik heb ook geen geld, maar wel een zorgverzekering, want als ik morgen onder de tram kom en duizenden euro's aan ziekenhuiskosten moet ophoesten ben ik pas echt de sjaak.
Maar wat gaat ie nou doen dan? Iets waarvoor z'n Spaans van pas komt?
Ja. Privebezit en zulks.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hebben jouw ouders ook een duutser?![]()
![]()
wat fijn Perruche! congrats!
het hangt er wat vanaf. Als je in het buitenland studeert moet je in je eigen land verzekerd blijven. Maar, als je in het buitenland werkt dan moet je in het land waarin je werkt verzekerd zijn. Dus ik heb pas onlangs m'n NL zorgverzekering opgezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
en het is ook gewoon verplicht natuurlijk
maar als hij een spaanse zorgverzekering heeft, is hij dan verplicht om een nederlandse te nemen? ik heb geen idee hoe dat werkt allemaal met de EU enzo nu..
ZSM een verzekering afsluiten dan.quote:
heb het college even gemaildquote:
In dit geval wel ja. Maar ik denk ook niet dat het heel handig is om zoiets direct te beboeten, dat werpt alleen maar een hogere drempel op om je alsnog te verzekeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beter wel dat we niet een paar maanden eerder hebben aangemeld
Waarom niet? Hij staat je vast fantastisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind deze nog zo mooi, maar die durf ik niet te kopen:
[ afbeelding ]
Ja, daar twijfel ik aan, maar vooral of ik 'm wel echt zou dragen. Er hangen al wat te veel jurkjes alleen maar mooi te zijn aan m'n kast.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij staat je vast fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |