misschien een keertje langslopen? of is dat heel ongebruikelijk bij jullie? hier raken mailtjes vaak ondergesneeuwd in de grote berg emails maar als je even langsloopt dan hebben ze vaak wel even tijd voor je (of in ieder geval genoeg tijd om even een afspraak te maken voor een andere keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord van mn scriptiebegeleiderHeb hem begin deze week een herinneringsmail gestuurd...
Wat goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Whaah, uitgenodigd voor een gesprek waarvoor heel veel reacties zijn binnengekomen. Weer met De Brief. Er zijn wel veel kandidaten overgebleven, dus het wordt hem vast niet, maar dat ik ben uitgenodigd is al heel cool
.
Hmm dan moet ik helemaal naar Utrecht met grote kans dat ie niet op z'n kamer isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
misschien een keertje langslopen? of is dat heel ongebruikelijk bij jullie? hier raken mailtjes vaak ondergesneeuwd in de grote berg emails maar als je even langsloopt dan hebben ze vaak wel even tijd voor je (of in ieder geval genoeg tijd om even een afspraak te maken voor een andere keer)
Moet weer zelf een paar voorkeursdata + -tijden doorgeven. Die ik dus niet echt hebquote:
Daar zou ik deze week meer van moeten horen. Dus als ik vandaag niks meer hoor, mail ik maandag even of ze al meer weten. Proactiviteit ftwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, vikkestein! Wanneer hoor je nu van die baan waar je vorige week was?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedzo Vik!
Ook een schouderklopje voor mezelf, ik heb net 3x een 4-persoonsportie nasi staan maken én een kwarktaart. Die staat nu in de koelkast.
Pfff.
Voor mij niet want ik kan niet breienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
Zou dit makkelijk zelf te breien zijn?
[ afbeelding ]
Hoi trouwens!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat voel ik nu ook wel aan m'n lijf. Dus even pauze
.
Vraag het aan kwakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi trouwens!
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor mij niet want ik kan niet breien
Denk het wel. Twee sjaaltjes breien en dan aan elkaar knopen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi trouwens!
Welke maat heb je dan besteld? ik vind dat altijd zo lastig over internet en helemaal met die UK maten,..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag het DaD, ik heb nog een andere jurk besteld die ik eigenlijk ook al heul lang wilde![]()
[ afbeelding ]
deze
De sailorjurk had ik de volgende dag al binnen en ik krijg als ik heul erg mn adem inhou het ritsje al dichtDus heb bovenstaande jurk in dezelfde maat besteld.
In welke maat heb je de sailor dress besteld? Ik heb maar een 10 genomen, ben bang dat m'n borsten er anders niet inpassen, aan de maattabel te zien... Ik hoop dat ik 'm morgen ook al krijg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef MarMar het volgende:
Ik zag het DaD, ik heb nog een andere jurk besteld die ik eigenlijk ook al heul lang wilde![]()
[ afbeelding ]
deze
De sailorjurk had ik de volgende dag al binnen en ik krijg als ik heul erg mn adem inhou het ritsje al dichtDus heb bovenstaande jurk in dezelfde maat besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |