Je tentamen is vandaag? Succes!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Rituals het volgende:
Wat een ellende hier. Sterkte allemaal
.
Co, het eten ziet er heerlijk ui!
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor m'n tentamen. Kan van de zenuwen moeilijk eten merk ik. Toch dwing ik mezelf even om te lunchen, dan kan ik dadelijk beter nadenken tijdens m'n tentamen
.
Succes!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Rituals het volgende:
Wat een ellende hier. Sterkte allemaal
.
Co, het eten ziet er heerlijk ui!
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden voor m'n tentamen. Kan van de zenuwen moeilijk eten merk ik. Toch dwing ik mezelf even om te lunchen, dan kan ik dadelijk beter nadenken tijdens m'n tentamen
.
Er is er wel een, maar niet die algemene die op meer uni's gedaan wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Rituals het volgende:
Ja, om 1 uur. Dankje!
De voortgangstoets is goed gegaan. Ik heb sowieso een V, wellicht zelfs een G (even afwachten hoe de normering is). Moest jij ook voortgangstoetsen maken of deden ze dat op jouw uni niet?
Wij hebben ook zo'n cultuur dat je niet casual mag. Ik heb geen pak aan maar gewoon nette broek, hakken, nette bloes of een shirt met jasje eroover. Huhu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
AnnaEen zwarte spijkerbroek is toch óók netjes
Of lopen jullie normaliter in mantelpakjes?
Succes Rituals!
Ik ging vroeger nog wel eens in een baggy broek + hoodie naar mn werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n cultuur dat je niet casual mag. Ik heb geen pak aan maar gewoon nette broek, hakken, nette bloes of een shirt met jasje eroover. Huhu.
Yeaaahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:02 schreef Blurred86 het volgende:
scriptie is af!!![]()
![]()
bijna heel de ochtend bezig geweest om het fatsoenlijk in pdf te krijgenmaar het is gelukt! zo nog even printen en dan inleveren en dan EINDELIJK weer eens een echt weekend
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:02 schreef Blurred86 het volgende:
scriptie is af!!![]()
![]()
bijna heel de ochtend bezig geweest om het fatsoenlijk in pdf te krijgenmaar het is gelukt! zo nog even printen en dan inleveren en dan EINDELIJK weer eens een echt weekend
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef Blurred86 het volgende:
haha ja, zo fijn dat het nu echt af is! ik stuiter hier door de kamer nu![]()
Hoe gaat het met jouw scriptie? Je bent wel al begonnen toch?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef Blurred86 het volgende:
haha ja, zo fijn dat het nu echt af is! ik stuiter hier door de kamer nu![]()
Begonnen wel, maar eeh..... dat is het ook wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw scriptie? Je bent wel al begonnen toch?
Dat is wel zo het voordeel van een afstudeerproject met proefjes doen! Of zit er bij jou ook wel wat begeleiding achter nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Begonnen wel, maar eeh..... dat is het ook wel.![]()
Tof!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:02 schreef Blurred86 het volgende:
scriptie is af!!![]()
![]()
Ja idd, ik werd het afgelopen half jaar ook echt 40 uur per week op de uni verwacht en zag mijn begeleiders dagelijks, dan heb je ook niet de keus om er niet aan te werken zeg maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is wel zo het voordeel van een afstudeerproject met proefjes doen! Of zit er bij jou ook wel wat begeleiding achter nog?
Niet veel. En mijn begeleider weet ook niks van het onderwerp.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is wel zo het voordeel van een afstudeerproject met proefjes doen! Of zit er bij jou ook wel wat begeleiding achter nog?
Spijkerbroeken zijn the Devil's Wardrobequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
AnnaEen zwarte spijkerbroek is toch óók netjes
Of lopen jullie normaliter in mantelpakjes?
Succes Rituals!
Is zo'n scriptiegroepje dan niets voor jou? één keer per week samenkomen om je vorderingen te bespreken onderling... Je leert nog eens wat over andermans onderwerpen en het dwingt je tot werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet veel. En mijn begeleider weet ook niks van het onderwerp.Wel van het land hoor, maar de richting van mijn onderzoek is niet bepaald zijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |