tv?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Viking84 het volgende:
Eens met TV.
En elektrische dekens schoppen echt kont. Vooral als het hartje winter is en je op zolder moet slapen!.
Nou, ga zo door, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vandaag een goed lijstje en denk alleen maarwat een goed lijstje had ik vandaag!
Waar zijn de dagen gebleven dat een lijstje zonder troep vanzelfsprekend was?.
Oh dat klinkt allemaal leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ga zo door, toch?![]()
Mijn vriend is morgen jarigDus dat wordt eerst een lekker ontbijtje. Overdag heeft hij plannen met een vriend en dan 's avonds lekker eten met familie als iemand een lekker/makkelijk recept heeft, hoor ik het graag
![]()
. En hij krijgt morgen alleen maar een kaart van me
waar ik dan in zet wat hij nog écht krijgt, maar het ene is voor later gepland en het andere moet hij zelf uitzoeken
![]()
Tot dinsdag. En dat duurt me veel te lang want ik heb het nu benauwd ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
hoeveel dagen moet je wachten voor je de uitslag van je bloedprikken hebt Tink?
Kut. Sorry, kan er even geen ander woord voor vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Het is voorbij. Over en uit. *pats* zeepbel stuk.
Ach achquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Ik hoop dat je nu wel slaaptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:27 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Wat een rotnacht. Heb pijn en kan niet slapen. En dan hebben de piekermonsters me ook nog weten te vinden. Last van schuldgevoelens en toekomststress
^^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kut. Sorry, kan er even geen ander woord voor vinden.
En wat een eikel trouwens, dat hij je zo op het verkeerde been zet en je dan zo hard laat vallen. Dan heb ik meer respect voor McSex, die was tenminste eerlijk.
*knuf*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:27 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Wat een rotnacht. Heb pijn en kan niet slapen. En dan hebben de piekermonsters me ook nog weten te vinden. Last van schuldgevoelens en toekomststress
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind het echt naar voor je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
* Meldt !!quote:
Hij kan/wil die ander toch niet loslaten. En ik ben niet bereid tot delen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:47 schreef Perruche het volgende:
Merel heel veel sterkte en een dikke. Wat is er gebeurd dat het van
naar
ging...?
Yep, datte! De eikel. McEikel, McLoser, McJerk, McKopieerEnVulAan,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is zijn goed recht. Net zoals het jouw goed recht is daar niet mee akkoord te gaan. Maar dat hij je wat anders heeft voorgespiegeld en nu jouw dromen aan duigen trapt vind ik echt onvergeeflijk. Nogmaals, wat een lul.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is zijn goed recht. Net zoals het jouw goed recht is daar niet mee akkoord te gaan. Maar dat hij je wat anders heeft voorgespiegeld en nu jouw dromen aan duigen trapt vind ik echt onvergeeflijk. Nogmaals, wat een lul.
Dat. Wat een hufter. Merel, dikke knuffel, en we zijn er allemaal voor je hè...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Tinkepink het volgende:
? deze snap ik niet, ik heb iets gemist??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Advocaat vd duivel: misschien wilde hij het oprecht proberen omdat 'ie je zo leuk vond?.
Ik vraag me wel af of hij het je zelf zou hebben verteld als je hem niet uit een andere trein had zien komen.
Ook een lekkere rotnacht dus..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zag hem gisterochtend uit een andere trein komen dan die uit de richting van zijn huis en toen wist ze dat er iets niet klopte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
? deze snap ik niet, ik heb iets gemist??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zag hem gisterochtend uit een andere trein komen dan die uit de richting van zijn huis en toen wist ze dat er iets niet klopte.
Dat idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ook een lekkere rotnacht dus..![]()
Waar heb je pijn?
en waarover schuldgevoelens?
Hoe de toekomst ook gaat lopen, het komt altijd goed
Ik zou er even mee naar de dokter gaan. Straks val je echt flauw op een verkeerde plek en dan kun je wel mooi de sjaak zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo ik ga aan de slag, vandaag lekker thuiswerken! Wel een drukke dag, maar vanavond weer naar de Ware![]()
Ik was trouwens dinsdag bij hem in bad geweest en toen viel ik weer bijna flauw nadat ik van bad naar douche ging (en de douche was warm -niet heet, niet koud). hoe kan dat toch
RSI? wel mee uitkijken hoor! daar wil je echt geen last van krijgen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en joins 'rotnacht-club'
als 't zo gaat maar eens naar de dokter volgende week... vanaf m'n schouderbladen naar m'n nek pijn! Kan géén houding vinden die géén pijn doet
ik ga expres maar niet googlen wat ik allemaal niet kan hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
RSI? wel mee uitkijken hoor! daar wil je echt geen last van krijgen..
het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft er nog iemand een flintertje positiviteit voor dit topic?
ja ikke! mijn scriptie is bijnabijnabijna afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zien er nog altijd Ab Fab uit!! Allemaal!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is Mo 'gewoon' door d'r rug gegaan, hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig Merel.. wat een eikel zeg. Sluit me aan bij wat er al door de andere ladies is gezegd.
*knuf* voor Tink, jij kan het ook wel gebruiken volgens mij.
Mo: pijn in de schouder/nek/rug-area is vaak nummer 1 stressverschijnsel.
Ik kan het hele topic onderdompelen in mijn positiviteit, maar dat vind ik niet zo gepast na Merel's verhaal..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
ehm.. neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is Mo 'gewoon' door d'r rug gegaan, hoor.
Maar buiten het bad gebeurt het dus niet, en voel ik me ook nooit slap ofzo..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou er even mee naar de dokter gaan. Straks val je echt flauw op een verkeerde plek en dan kun je wel mooi de sjaak zijn.
Nou je maakt even een rare beweging en ineens kun je amper nog opstaan. Zoiets. Ik zit hier echt te kreunen op de bank, want ik heb het ook nog hoog in m'n rug ipv laag. Godverquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef Blurred86 het volgende:
ik vraag me altijd af wat dat nou eigenlijk is, 'door je rug gaan'? ik heb dat volgens mij nog nooit meegemaakt :p
't zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig Merel.. wat een eikel zeg. Sluit me aan bij wat er al door de andere ladies is gezegd.
*knuf* voor Tink, jij kan het ook wel gebruiken volgens mij.
Mo: pijn in de schouder/nek/rug-area is vaak nummer 1 stressverschijnsel.
Coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh! En mijn schoonmoeder is aan de beterende handhad wat bloed gekregen en zit helemaal weer in de lift! Mag wellicht dit weekend alweer uit 't ziekenhuis
He gatverdamme. Ik was nogwel zo trots op je, over hoe je je openstelde, McSex, etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Ik ben nog steeds trots: dat ze zich niet heeft laten meeslepen in een situatie die ze niet wil, maar er gewoon kordaat, meteen dezelfde avond nog, een punt achter heeft gezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
He gatverdamme. Ik was nogwel zo trots op je, over hoe je je openstelde, McSex, etc.
Hoi! Ik ben in Duitsland, bij m'n lieve vriendje. Ik ga zo eens opzoeken wat we vanavond kunnen doen, en morgen gaan we de hele dag naar de dierentuin. Zondag weer naar huis, maar over iets meer dan een week kom ik voor 2 weken hierheen. En vlak daarna begin ik met een nieuwe, spannende, uitdagende baan, waar ik heel veel zin in heb. Binnenkort een eigen huisje, hoop ik, met m'n eigen spullen en meubels, en de zomer komt er vast langzamerhand aan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met mij gaat het ook echt best wel goed! Yamazato was heerlijk, ik heb vannacht aan 1 stuk doorgeslapen zonder maar 1x wakker te worden en over een goede maand ga ik op vakantie en daar kijk ik heel naar uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt als een lage bloeddruk. Heb je dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar buiten het bad gebeurt het dus niet, en voel ik me ook nooit slap ofzo..
nou ja ik kijk wel, als het nóg een keer gebeurt kan ik altijd alsnog bellen.
Het is echt wel voor je weggelegd, hoor. Ik weet zeker dat er heel veel kerels zijn die op hun knietjes gaan voor jou, alleen kies jij blijkbaar steeds de verkeerde uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben niet kordaat, ik ben een wrak. En ik denk niet dat ik iemand nog heel snel zal geloven als 'ie zegt dat 'ie me leuk vindt. Dit is me al te vaak gebeurd, ik geloof er niet meer in. Het is gewoon niet voor mij weggelegd.
En sorry als dat melodramatisch klinkt, maar zo voelt het nu.
Ik dacht 'huh?', maar je woont nog niet samen toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:02 schreef Perruche het volgende:
Arme Merel. Tzt komt alles echt goed en vind jij ook de man van je dromen! Maar nu is het even echt ongelooflijk kut. Zorgen je vriendinnen een beetje voor je?
Ik heb vandaag een goede dagik moet veel dingen gaan rgelen (administratief) maar dan krijg ik wel financieel voordeel en da's altijd mooi meegenomen. En ik hoop stiekem dat ik over ongeveer 3 maanden naar een (huur)huisje voor mezelf kan gaan kijken... Whieee!
Niet dat ik weet eigenljik..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt als een lage bloeddruk. Heb je dat?
Fijn dat het goed gaat! Waar ga je heen op vakantie? (misschien weet ik het al maar vergeten?) Frankrijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook echt best wel goed! Yamazato was heerlijk, ik heb vannacht aan 1 stuk doorgeslapen zonder maar 1x wakker te worden en over een goede maand ga ik op vakantie en daar kijk ik heel naar uit.
Echt superkut voor je Merel!! Maar beter dat je het nu weet. Kan zijn dat hij nu hij die ander kwijt is, ineens bedacht dat hij toch meer met haar had dan alleen maar een scharrel, maar dan is het wel extra zuur dat hij jou daarvoor nodig had om dat te beseffen. Ik zou hem nu echt, echt, echt uit je hoofd proberen zetten. Je kan zoveel 'beter' krijgen dan deze weifelende flapdrol.
Tink, klinkt echt heel naar, je pijn en benauwdheid!![]()
En ook eenvoor Mo & Vik!
haha het blijft voor verwarring zorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht 'huh?', maar je woont nog niet samen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap helemaal dat je er zo over denkt nu, maar dat gaat wel weer over, en jij komt écht nog wel iemand tegen die wél lief en betrouwbaar is en geod bij je pastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Merel het volgende:
Ik ben niet kordaat, ik ben een wrak. En ik denk niet dat ik iemand nog heel snel zal geloven als 'ie zegt dat 'ie me leuk vindt. Dit is me al te vaak gebeurd, ik geloof er niet meer in. Het is gewoon niet voor mij weggelegd.
En sorry als dat melodramatisch klinkt, maar zo voelt het nu.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
denk maar zo: "als er een man is die bij Mo wil blijven, dan moet ik er ook een kunnen vinden!"
Dit ja. Ik had het je zo gegund Merelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Tinkepink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |