Tot dinsdag. En dat duurt me veel te lang want ik heb het nu benauwd ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
hoeveel dagen moet je wachten voor je de uitslag van je bloedprikken hebt Tink?
Kut. Sorry, kan er even geen ander woord voor vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Het is voorbij. Over en uit. *pats* zeepbel stuk.
Ach achquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Ik hoop dat je nu wel slaaptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:27 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Wat een rotnacht. Heb pijn en kan niet slapen. En dan hebben de piekermonsters me ook nog weten te vinden. Last van schuldgevoelens en toekomststress
^^quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kut. Sorry, kan er even geen ander woord voor vinden.
En wat een eikel trouwens, dat hij je zo op het verkeerde been zet en je dan zo hard laat vallen. Dan heb ik meer respect voor McSex, die was tenminste eerlijk.
*knuf*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:27 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Wat een rotnacht. Heb pijn en kan niet slapen. En dan hebben de piekermonsters me ook nog weten te vinden. Last van schuldgevoelens en toekomststress
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind het echt naar voor je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Merel het volgende:
* Meldt !!quote:
Hij kan/wil die ander toch niet loslaten. En ik ben niet bereid tot delen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:47 schreef Perruche het volgende:
Merel heel veel sterkte en een dikke. Wat is er gebeurd dat het van
naar
ging...?
Yep, datte! De eikel. McEikel, McLoser, McJerk, McKopieerEnVulAan,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is zijn goed recht. Net zoals het jouw goed recht is daar niet mee akkoord te gaan. Maar dat hij je wat anders heeft voorgespiegeld en nu jouw dromen aan duigen trapt vind ik echt onvergeeflijk. Nogmaals, wat een lul.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is zijn goed recht. Net zoals het jouw goed recht is daar niet mee akkoord te gaan. Maar dat hij je wat anders heeft voorgespiegeld en nu jouw dromen aan duigen trapt vind ik echt onvergeeflijk. Nogmaals, wat een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |