het is een bestaand format, dus op ideeën hoef ik ze niet te brengenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Breng de regie niet op ideeen aub
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
Iedereen Bingo roepen en dan iedereen een valse bingo hebben
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
iBenny --> Joanna, Aafke, Philip, Karim, Gerard
en dan komt ie ineens terug, whahahahahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Alex vermoed dat hij naar huis gaat en dat Servio dat dus echt niet verwacht en de bewonders gaan ook oeh en aah roepen.
En de wijven gaan janken, Aafke, Mootje en Joanna.
Een groot jankfestijn
Tegen het verklappen van Gerards idee tijdens de cocktailavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niet meegekregen dat Gerard nichtenstreek zei... waar was dat voor dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef meneertje1972 het volgende:
*Stervio
*Servia
*Servelaat
*Schurvio
*Servillis
*Servexit
*Serpetino
ze hadden tegen de vrouwen verteld dat Gerard had gezegt bij een feestje, gooi er maar flink wat drank in dan laten ze de geheimen los zoietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niet meegekregen dat Gerard nichtenstreek zei... waar was dat voor dan?
*Stervio
*Servia
*Servelaat
*Schurvio
*Servillis
*Servexit
*Serpetino
Staat een filmpje van op off site.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij noemt hem gewoon valse nicht, is toch geen rede voor nodig ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
ikhoudervanquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Alex vermoed dat hij naar huis gaat en dat Servio dat dus echt niet verwacht en de bewonders gaan ook oeh en aah roepen.
Een groot jankfestijn
Gaydo en Spermavio hadden een onderlingetje doorverteld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Ja dat denk ik ook, dat duurt een paar uurquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Een groot jankfestijn
Ik zal niet verder vragen maar ik weet niet eens welk ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegen het verklappen van Gerards idee tijdens de cocktailavond
Vrouwen zatvoeierenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik zal niet verder vragen maar ik weet niet eens welk ideeMijn fout
Vrouwen dronken voeren en clues vragenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
*Stervio
*Servia
*Servelaat
*Schurvio
*Servillis
*Servexit
*Serpetino
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef sjampoeh het volgende:
ik lees straks wel terug, mijn laptop houdt het niet bij![]()
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vrouwen dronken voeren en clues vragen
Gerard had eerst voorgesteld om tijdens die avond niet met het spel bezig te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik verwacht een inzinking bij Sofia.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, dat duurt een paar uuren dan hoop ik drank erin zodat ze nog erger los gaan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard had eerst voorgesteld om tijdens die avond niet met het spel bezig te zijn.
Maar zei later tegen Servio dat hij maar praatcocktails moest maken, dus de meiden flink volgieten zodat ze hun geheim misschien voorbij praten.
Nou dat is het spel spelen, maar Servio dacht daar anders over
Die gaat naar huis als Servies gaat, dus 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik verwacht een inzinking bij Sofia.
ik heb er voor ieder nog 2 tegenaan gegooid, en nu is het genoegquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:47 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
STERVIO is zeker van z'n zaak dat ie er wel in blijft.
![]()
![]()
Kom op mensen stemmen, STERVIO MOET ERUIT!
Stemmen jij!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er voor ieder nog 2 tegenaan gegooid, en nu is het genoeg
okee danquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stemmen jij!.
Ik zit nie voor niks te rellen op twitter.
BEAV!!!! RELLEN OP TWITTER NU!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stemmen jij!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef Urb het volgende:
De helft snapt nu pas dat de schapen kloe's zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie dat soof haar werkschoenen aanheeft
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lisabon
3 maart 2011
LAATSTE NIEUWS
In de buurt van Lisabon is enkel minuten geleden een grote schokgolf waargenomen.
Lisabon
3 maart 2011
LAATSTE NIEUWS
In de buurt van Lisabon is enkel minuten geleden een grote schokgolf waargenomen.
Lisabon
3 maart 2011
LAATSTE NIEUWS
Lisabon
3 maart 2011
LAATSTE NIEUWS
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Schaapjes tellen > Slapen > Slaapwandelen
Was Grappiequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee er staat een marrokaan in het labirinth
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Best een slim geheim... iedereen weet het en niemand ziet het als geheim. Ik zeg... we hebben een winnaresquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ze wordt wel eerder weggestemdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Best een slim geheim... iedereen weet het en niemand ziet het als geheim. Ik zeg... we hebben een winnares![]()
Eenschquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Best een slim geheim... iedereen weet het en niemand ziet het als geheim. Ik zeg... we hebben een winnares![]()
Ik heb nog nooit gestemd, maar als het dan toch zo moet zijn.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, ze wordt wel eerder weggestemd
Ik probeer 3 topics te volgen, te twitteren, te smsen en ondertussen de live uitzending te kijken..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Psychecn het volgende:
[..]
BEAV!!!! RELLEN OP TWITTER NU!!!![]()
Ik nog ff stemmen Maik en Alex
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stemmen jij!.
dat is idd waar het eerste dan in ieder geval, met het laatste ben ik het nog niet zo eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Uit mijn 5 neem ik aan? Je moet echt proberen afstand van G en L te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eensch
Eigenlijk gun ik het iedereen uit dé 5 wel
Mustaphaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
Nee, want hun strijd tegen SST is tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Uit mijn 5 neem ik aan? Je moet echt proberen afstand van G en L te nemen
nee, maar ik zie geen tweets van je (kan ook aan mij liggen) en klagen doe je maar als je klaar bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik probeer 3 topics te volgen, te twitteren, te smsen en ondertussen de live uitzending te kijken..
Heb je enig idee hoe fakking zwaar ik het heb?!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want hun strijd tegen SST is tof
Hadden een uitglijer van Gerard blootgelegd bedoel je toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaydo en Spermavio hadden een onderlingetje doorverteld.
Joanna mag mijn geheim iedere nacht wel zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Darklight het volgende:
Ik heb Joannas geheim gezien afgelopen nacht
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die zwarte op de bank is partijdig?
Weet je wel hoe ONBETAALBAAR het is om de koppen straks in huis te zien als relnicht STERVIO niet meer binnen komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik probeer 3 topics te volgen, te twitteren, te smsen en ondertussen de live uitzending te kijken..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk het zwarte schaap.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die zwarte op de bank is partijdig?
Hij krijgt zijn zin gewoon niet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want hun strijd tegen SST is tof
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar ik zie geen tweets van je (kan ook aan mij liggen) en klagen doe je maar als je klaar bent
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Joanna mag mijn geheim iedere nacht wel zien
De clue van het slaapwandel waren toch:quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De clue van het slaapwandel waren toch:
Schoentje (wandelen)
Het woord "nachtrust"
Slaappillen
Die ze in één keer kregen? En daarbij die schaapjes?
Laura kriebelt... Joanna nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen, kriebelend naar een hoogtepunt
Die schaapjes lagen vanaf de kickoff al in het huisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schoentje (wandelen)
Het woord "nachtrust"
Slaappillen
Yup. Ze krijgt echt te veel cluesquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schoentje (wandelen)
Het woord "nachtrust"
Slaappillen
Gisteravond postte hij nog wel wat tweets he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar ik zie geen tweets van je (kan ook aan mij liggen) en klagen doe je maar als je klaar bent
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
SERVIO NU BIJ WIPEOUT! Als Miss WindyMills
hij is braafquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Ja ik ga niet voor de kat zn kut rellen en twitteren heur!.
Doe ze eens posten dan, heul relevant nu.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Ja ik ga niet voor de kat zn kut rellen en twitteren heur!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
[ afbeelding ]
De wanhoop begint te komen.
[ afbeelding ]
goedzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog niet af beavertje, je kunt beter.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen last gehad van hordes negers na Cynthia's vertrekquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef Chuckster het volgende:
idd. een laatste wanhoops-offensief, meneer is gay en moet dus in het huis blijven, anders is het discriminatie en zijn alle homo's over de heeeele wereld op hun pik getrapt
Maik staat tweeds, die moet er nog wat bij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef MightyDude het volgende:
Kijk is wat een leuke, gezellige, sfeer makende, emotionele, eerlijke, goed spel spelende jongen die alex ook is. Dat verdiend toch wel een smsje![]()
rel eens wat, doe ik wel RTquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe ze eens posten dan, heul relevant nu.![]()
Daar komt zo nog filmpje vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maik staat tweeds, die moet er nog wat bij.
Wanneer gaan de lijnen dicht?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maik staat tweeds, die moet er nog wat bij.
hier :quote:
Hmm, ik heb wel iets met bounty opgevangen, iemand enig idee wat ze daar mee bedoelen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb nog geen last gehad van hordes negers na Cynthia's vertrek
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat zou zo een xvideo cap kunnen zijn
die vraagquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef jesje1982 het volgende:
vraag 1 hoeveel natuurrampen vonden er wereldwijd plaats in 2010
Nu zie je gewoon dat Sophia er niet van onder de indruk is.quote:
ze kijkt er anders behoorlijk geïnteresseerd naarquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nu zie je gewoon dat Sophia er niet van onder de indruk is.
white whinehousequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Sponge-Bob het volgende:
Voor de liefhebber![]()
[ link | afbeelding ]
toch een leuk koppie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Sponge-Bob het volgende:
Voor de liefhebber![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
Oe spannond, ik heb ketakt!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef waxmask het volgende:
Zus van Maik heeft ook best een pottekop, niet?
Tis toch werkgerelateerd he.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ze kijkt er anders behoorlijk geïnteresseerd naar
Ah goss.. bijna sneu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
Oe spannond, ik heb ketakt!![]()
[ afbeelding ]
Die hoort daar niet eens te staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:12 schreef dasaliz het volgende:
dat moet renate niet meer doen, zo schreeuwen...
Lol, als ze alleen de pro laten zien dan zijn ze al bijgedraaid, ze hebben vandaag de hele dag Servio lopen promoten op de officiele site, er stond de hele dag dat hij onderaan stond.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef Chuckster het volgende:
bah, ze zijn allemaal pro-Stervio, hoop echt dat de stemmers beter weten..
De scene van de stervende zwaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef MightyDude het volgende:
Ik neem aan dat ze de laatste 30 minuten in het teken staat van de exit van stervio ?
Servio toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef Mylene het volgende:
Alex vraagt wie er een natuurramp heeft meegemaakt.
k zie em ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Tussenstand van de liveshow iemand?
Will do!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef bollokus het volgende:
graag verslag brengen van kvdw, kan hem niet zien!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |