Ik probeer 3 topics te volgen, te twitteren, te smsen en ondertussen de live uitzending te kijken..quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef Psychecn het volgende:
[..]
BEAV!!!! RELLEN OP TWITTER NU!!!![]()
Ik nog ff stemmen Maik en Alex
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stemmen jij!.
Ik zit nie voor niks te rellen op twitter.
dat is idd waar het eerste dan in ieder geval, met het laatste ben ik het nog niet zo eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Best een slim geheim... iedereen weet het en niemand ziet het als geheim. Ik zeg... we hebben een winnares![]()
Uit mijn 5 neem ik aan? Je moet echt proberen afstand van G en L te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eensch
Eigenlijk gun ik het iedereen uit dé 5 wel
Mustaphaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee er staat een marrokaan in het labirinth
Nee, want hun strijd tegen SST is tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Uit mijn 5 neem ik aan? Je moet echt proberen afstand van G en L te nemen
nee, maar ik zie geen tweets van je (kan ook aan mij liggen) en klagen doe je maar als je klaar bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik probeer 3 topics te volgen, te twitteren, te smsen en ondertussen de live uitzending te kijken..
Heb je enig idee hoe fakking zwaar ik het heb?!.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want hun strijd tegen SST is tof
Hadden een uitglijer van Gerard blootgelegd bedoel je toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaydo en Spermavio hadden een onderlingetje doorverteld.
Joanna mag mijn geheim iedere nacht wel zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Darklight het volgende:
Ik heb Joannas geheim gezien afgelopen nacht
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die zwarte op de bank is partijdig?
Weet je wel hoe ONBETAALBAAR het is om de koppen straks in huis te zien als relnicht STERVIO niet meer binnen komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik probeer 3 topics te volgen, te twitteren, te smsen en ondertussen de live uitzending te kijken..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk het zwarte schaap.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die zwarte op de bank is partijdig?
Hij krijgt zijn zin gewoon niet...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want hun strijd tegen SST is tof
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar ik zie geen tweets van je (kan ook aan mij liggen) en klagen doe je maar als je klaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |