het is een bestaand format, dus op ideeën hoef ik ze niet te brengenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Breng de regie niet op ideeen aub
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef Spooky4u het volgende:
Iedereen Bingo roepen en dan iedereen een valse bingo hebben
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
iBenny --> Joanna, Aafke, Philip, Karim, Gerard
en dan komt ie ineens terug, whahahahahahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Alex vermoed dat hij naar huis gaat en dat Servio dat dus echt niet verwacht en de bewonders gaan ook oeh en aah roepen.
En de wijven gaan janken, Aafke, Mootje en Joanna.
Een groot jankfestijn
Tegen het verklappen van Gerards idee tijdens de cocktailavondquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niet meegekregen dat Gerard nichtenstreek zei... waar was dat voor dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef meneertje1972 het volgende:
*Stervio
*Servia
*Servelaat
*Schurvio
*Servillis
*Servexit
*Serpetino
ze hadden tegen de vrouwen verteld dat Gerard had gezegt bij een feestje, gooi er maar flink wat drank in dan laten ze de geheimen los zoietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik heb trouwens helemaal niet meegekregen dat Gerard nichtenstreek zei... waar was dat voor dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef meneertje1972 het volgende:
*Stervio
*Servia
*Servelaat
*Schurvio
*Servillis
*Servexit
*Serpetino
Staat een filmpje van op off site.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij noemt hem gewoon valse nicht, is toch geen rede voor nodig ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
ikhoudervanquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Ik denk dat Alex vermoed dat hij naar huis gaat en dat Servio dat dus echt niet verwacht en de bewonders gaan ook oeh en aah roepen.
Een groot jankfestijn
Gaydo en Spermavio hadden een onderlingetje doorverteld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:43 schreef wieweetwatt het volgende:
Ja dat denk ik ook, dat duurt een paar uurquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef Anneloortje het volgende:
Een groot jankfestijn
Ik zal niet verder vragen maar ik weet niet eens welk ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegen het verklappen van Gerards idee tijdens de cocktailavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |