Mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik eruit zou ook goed zijn... die is buiten Mo toch nutteloos
en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, noglange nietquote:
Was dat bij de finale van The Voice ook niet zo? Hele maffe tussenstanden, met de bij het publiek popi mensen onderaan, alleen maar om sms-jes te genereren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Mylene het volgende:
Kennelijk heeft Servio zijn aanhang het meeste gesmst en willen ze dat die nog meer sms'jes gaan sturen.
Laura dacht ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Zijn er eigenlijk bewoners jarig in deze weken?
Blijkbaar, anders hebben er niet heel veel mensen gestemd of er is gemanipuleerd, zeg het maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef DionysusKaterman het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat de tussenstand zo enorm verandert. Zijn de Serviofans dan zulke hysterische smsfreaks?
Psies!quote:
Dat kan ook met Alex op 50+ procentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef woodyinthemix het volgende:
De redactie heeft bedacht dat Maik eruit moet.
volgens mij dat laatste.........quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders hebben er niet heel veel mensen gestemd of er is gemanipuleerd, zeg het maar.
zon gevoel krijg ik ook maarr straks maar ff kijken hoe het verloopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef woodyinthemix het volgende:
De redactie heeft bedacht dat Maik eruit moet.
Ik denk eerder dat er is gemanipuleerd, of de Serviofans hebben echt geld te veel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders hebben er niet heel veel mensen gestemd of er is gemanipuleerd, zeg het maar.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een droogkloot feestje voor Laura met ranja natuurlijk
valsquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef dasaliz het volgende:
probeer al een kwartier voor Alex te stemmen maar.... krijg een melding dat stemmen niet mogelijk is of in gesprekstoon
Dan gaat sophia ook gelijk wegquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en luisteren naar Celine Dion...
Wat een lelijke jurk heeft Laura aan. Ze lijkt net zwanger... ik vraag me af wie de vader is...quote:
Ik heb ineens zin om all by myself te zingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dan gaat sophia ook gelijk weg
ik kom er gewoon doorheenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef dasaliz het volgende:
probeer al een kwartier voor Alex te stemmen maar.... krijg een melding dat stemmen niet mogelijk is of in gesprekstoon
Niet guidette die lag er een meter vandaan en met zijn rug er naar toequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Wat een lelijke jurk heeft Laura aan. Ze lijkt net zwanger... ik vraag me af wie de vader is...
Dan heb je die schoenen zeker nog niet gezien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Wat een lelijke jurk heeft Laura aan. Ze lijkt net zwanger... ik vraag me af wie de vader is...
Dat is dat spermapoeder van Alexquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Liefst s nachts in hun tuin zingen........... Sofia slaapt al zo slechtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin om all by myself te zingen
Jattertquote:
krijgt ie te horen: guido, omdat jij als eerste bij de telefoon was, mag jij naar huisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Guido zit wel dichtbij de telefoon...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
krijgt ie te horen: guido, omdat jij als eerste bij de telefoon was, mag jij naar huis
gewoon niet stemmen heeft toch geen zinquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef dasaliz het volgende:
Of er gaan weer stemmen op een miraculeuze manier naar de verkeerde...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er is gemanipuleerd, of de Serviofans hebben echt geld te veel.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zodeknetter, wat zijn jullie ineens actiefWas me een breuk aan het lezen..
Maar ben eindelijk bij, alle foto's weer verzameld en nu dus ook wachten op de liveshow.
O, enne goedenavond allen te zaam
goedeavond Datweetjeniethéquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
zodeknetter, wat zijn jullie ineens actiefWas me een breuk aan het lezen..
Maar ben eindelijk bij, alle foto's weer verzameld en nu dus ook wachten op de liveshow.
O, enne goedenavond allen te zaam
Bij de repetitie zat servio daar nu maikquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef wieweetwatt het volgende:
Tot nu toe is de middelste toch steeds naar huis gegaan?
Inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Visual het volgende:
[..]
gewoon niet stemmen heeft toch geen zin
Ikke wil ook moet ff wachte tot men vrouwtje naar bed isquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Even een joint aangestoken.
Guido neemt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |