Mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik eruit zou ook goed zijn... die is buiten Mo toch nutteloos
en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, noglange nietquote:
Was dat bij de finale van The Voice ook niet zo? Hele maffe tussenstanden, met de bij het publiek popi mensen onderaan, alleen maar om sms-jes te genereren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Mylene het volgende:
Kennelijk heeft Servio zijn aanhang het meeste gesmst en willen ze dat die nog meer sms'jes gaan sturen.
Laura dacht ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Zijn er eigenlijk bewoners jarig in deze weken?
Blijkbaar, anders hebben er niet heel veel mensen gestemd of er is gemanipuleerd, zeg het maar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef DionysusKaterman het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat de tussenstand zo enorm verandert. Zijn de Serviofans dan zulke hysterische smsfreaks?
Psies!quote:
Dat kan ook met Alex op 50+ procentquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef woodyinthemix het volgende:
De redactie heeft bedacht dat Maik eruit moet.
volgens mij dat laatste.........quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders hebben er niet heel veel mensen gestemd of er is gemanipuleerd, zeg het maar.
zon gevoel krijg ik ook maarr straks maar ff kijken hoe het verloopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:22 schreef woodyinthemix het volgende:
De redactie heeft bedacht dat Maik eruit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |