Ik denk eerder dat er is gemanipuleerd, of de Serviofans hebben echt geld te veel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders hebben er niet heel veel mensen gestemd of er is gemanipuleerd, zeg het maar.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een droogkloot feestje voor Laura met ranja natuurlijk
valsquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef dasaliz het volgende:
probeer al een kwartier voor Alex te stemmen maar.... krijg een melding dat stemmen niet mogelijk is of in gesprekstoon
Dan gaat sophia ook gelijk wegquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
en luisteren naar Celine Dion...
Wat een lelijke jurk heeft Laura aan. Ze lijkt net zwanger... ik vraag me af wie de vader is...quote:
Ik heb ineens zin om all by myself te zingenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dan gaat sophia ook gelijk weg
ik kom er gewoon doorheenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef dasaliz het volgende:
probeer al een kwartier voor Alex te stemmen maar.... krijg een melding dat stemmen niet mogelijk is of in gesprekstoon
Niet guidette die lag er een meter vandaan en met zijn rug er naar toequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Wat een lelijke jurk heeft Laura aan. Ze lijkt net zwanger... ik vraag me af wie de vader is...
Dan heb je die schoenen zeker nog niet gezien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Wat een lelijke jurk heeft Laura aan. Ze lijkt net zwanger... ik vraag me af wie de vader is...
Dat is dat spermapoeder van Alexquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Liefst s nachts in hun tuin zingen........... Sofia slaapt al zo slechtquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin om all by myself te zingen
Jattertquote:
krijgt ie te horen: guido, omdat jij als eerste bij de telefoon was, mag jij naar huisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Darklight het volgende:
Guido zit wel dichtbij de telefoon...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
krijgt ie te horen: guido, omdat jij als eerste bij de telefoon was, mag jij naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |