*offtopic: Veel topic open jij vandaag?
a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
c) minstens 20 jaar ouder zijn dan ze zeggen
[edit - irrelevant]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:20]
Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.
quote:idd, ik wacht nogsteeds op een weerword
Op woensdag 12 juni 2002 14:01 schreef Joker1977 het volgende:
Het schijnt dat mannen die via internet willen daten :a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
[edit - irrelevant]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:46]
Ik heb ooit geprobeerd iemand te ontmoeten (soort 'date' dus) maar ze kwam niet opdagen.
quote:*uitzondering*
Het schijnt dat mannen die via internet willen daten :a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
Maarja, heb het ook maar 1 keertje gedaan omdat het weer eens iets anders was. Gewoon nieuwsgierigheid zegmaar. Iemand gewoon tijdens stappen ofzo leren kennen is veel makkelijk.
quote:Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
b) brildragend zijn
zorg vooraf dat je fotos gezien hebt en gebeld hebt met de persoon...
Spreek op neutraal terrein af...
in een cafe ofzo..
Niets aan de hand..
Vaak leuk.. soms teleurstellend.. vaak verassend
quote:Ga es aan het werk Ed
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
je moet de persoon gewoon eerst goed leren kennen via chatten en bellen
quote:Zeker. En gezien het feit dat er veel zieke geesten op het Internet rondwanen die graag melktandjes zien in een relatie, dicht ik je zelfs een hoge succes-percentage toe.
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.
Dit is juist een van de leuke dingen aan een dergelijke date toch?
Wij (mijn vriendin en ik) chatten zo nu en dan op een box voor swingerstellen en daar hebben we best leuke gesprekke, maar echt iets uit voort gekomen is er nog niets.
We hebben sinds kort een webcam en zijn benieuwd of dat nou anders/beter werkt. Iemand hiermee ervaring?
quote:WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??
Op woensdag 12 juni 2002 14:11 schreef Sony het volgende:
Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.
Shit... wat zoek ik hier nog.
Je kunt van tevoren natuurlijk foto's uitwisselen, zodat je een beetje een beeld hebt. Verder kun je mobiele telefoonnummers uitwisselen zodat je elkaar alvast gesproken hebt. Over het algemeen is het niet zo verstandig om bij je thuis af te spreken, mocht het uitlopen of niks of mocht het per abuis wel een onbetrouwbaar persoon zijn, dan is het niet zo prettig als diegene weet waar je woont, of dat je bij hem binnen zit. Je kunt het beste afspreken op een plaats waar veel mensen zijn, overdag en aan andere mensen laten weten waar je bent en dat je met diegene uit bent. Neem je mobiele telefoon in elk geval mee.
Mijn eigen ervaring is een goede. Ik heb slechts één internetdate gehad en met hem ben ik nu al meer dan twee jaar samen. Voordat ik hem sprak op een chatbox had ik nooit veel behoefte aan ontmoetingen met jongens van internet, met hem was dat op de een of andere manier anders. Ik vind het zelf heel leuk dat het in één keer raak was. Maar als dat niet zo is, geef dan niet te snel op. Mijn nichtjes hebben hun vriend ontmoet via een datingsite en hebben na een paar minder geslaagde dates toch een hele leuke vriend gevonden. Je kunt dus bewust op zoek gaan naar een partner op internet en dat kan heel goed een succes worden, maar ook een toevalstreffer zoals bij mij kan goed uitpakken.
Dus probeer het gewoon als je iemand op internet spreekt die jou leuk lijkt. Nee heb je tenslotte en ja kun je krijgen, zo is het toch?
nog een laatste tip: Begin niet te chatten met iemand ver weg.. want als je er gek op word dan word je helemaal gek omdat ze dan bv in amerika of griekeland woont. dan kan je beter een lekker vrouwtje om de hoek hebben (of bed
)
quote:/off-topic
Op woensdag 12 juni 2002 14:13 schreef Mouse25 het volgende:[..]
WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??
Shit... wat zoek ik hier nog.
*geeft telefoonnummer slachtofferhulp*
sorry, heb ik nu je droom aan gruzelementen geslagen?
quote:[edit - irrelevant cq persoonlijk bejegenen]
b) brildragend zijn
[edit - irrelevant]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]
quote:Ben het ook niet van plan te doen hoor... kijk liever in het gewone leven even rond... was gewoon benieuwd... ziew toch liever met wie ik date... OGEN willen ook wat
Op woensdag 12 juni 2002 14:03 schreef Mouse25 het volgende:
Heb het een keertje gedaan.. was wel leuk eigelijk. Kort zelfs een relatie mee gehad, en nu een goede vriendin aan over gehouden.Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.
Ik vind het wel belangrijk dat je elkaar enigszins via internet al kent. Anders kan een internetdate wel erg stil worden omdat op dat moment blijkt dat de raakvlakken er niet zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]
quote:ik ben gewoon 19 en heb dat dus gelijk gezegd tegen mijn vriendin die ik dus ook via internet heb leren kennen. We hebben nu meer dan een half jaar met elkaar en het gaat nog steeds supergoed. 1 nadeel is er wel en dat is dat je elkaar minder ziet. Maar deste mooier is het dan wel als je elkaar dan ziet.
b) brildragend zijn
[edit - was irrelevant, nog steeds]
En echt een groot voordeel is dat je elkaar op het karakter leert kennen. Maar ik moet jullie eerlijk zeggen dat toen ik haar voor het eerst aan de telefoon had dat ik wel blij was dat ik een meisjesstem hoorde ipv een mannenstem ofzow. hehe En het is mooier als we elkaar zien ipv via de pc.
hehe zoals een collega van mij al zei die het dus dom vind.
Sex via een draadje. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:25]
Doe even normaal, en reageer ontopic.
quote:Ze was een bekende van een vriend van mij waardoor ik er via hem een keer mee aan het chatten raakte. Natuurlijk wel om een foto gevraagd en haar een paar foto's van mij laten zien. Een aantal keer gebelt met elkaar, klikte erg goed dus een keertje afgesproken!
Op woensdag 12 juni 2002 14:18 schreef mk25 het volgende:[..]
Ben het ook niet van plan te doen hoor... kijk liever in het gewone leven even rond... was gewoon benieuwd... ziew toch liever met wie ik date... OGEN willen ook wat
Ben ook zeker met je eens dat het oog ook wat wil....
quote:Je maakt me nieuwsgierig ben benieuwd naar je...
Op woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Mouse25 het volgende:[..]
Ze was een bekende van een vriend van mij waardoor ik er via hem een keer mee aan het chatten raakte. Natuurlijk wel om een foto gevraagd en haar een paar foto's van mij laten zien. Een aantal keer gebelt met elkaar, klikte erg goed dus een keertje afgesproken!
Ben ook zeker met je eens dat het oog ook wat wil....
quote:mja maar dan kun je die persoon toch wel al behoorlijk leren kennen en foto's uitwisselen dus zo'n blind date is het meestal nu ook weer niet..
Op woensdag 12 juni 2002 14:21 schreef DaMSWer het volgende:
gewoon een moderne blind date.
Het is alleen de vraag of iemand irl net zo 'sociaal vaardig' is als dat je met ze zit te chatten. Soms klapt iemand compleet dicht of vind iemand het juist fijn om te chatten omdat je dan wat meer tijd hebt om met een antwoord of reactie te komen en verloopt de communicatie irl veel stroever, maar over het algemeen, als het goed klikt en je hebt er vertrouwen in, why not?
quote:Hahaha... een balletje aan het opgooien? Mijn foto kun je gewoon hier op FOK vinden (zie fotoboek bv)
Op woensdag 12 juni 2002 14:27 schreef mk25 het volgende:[..]
Je maakt me nieuwsgierig ben benieuwd naar je...
quote:ik hoop niet dat je het over mij had want dat was zekerz niet de bedoeling.
Op woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Brad het volgende:
Dit is een serieuze discussie die potenties heeft om als goed onderwerp besproken te worden. Ga dan ook niet offtopic maar ga op het onderwerp in.Doe even normaal, en reageer ontopic.
quote:Het zou inderdaad jammer zijn als zou blijken dat iemand totaal geen contacten met de buitenwereld heeft, dan alleen het internet...
Op woensdag 12 juni 2002 14:28 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
mja maar dan kun je die persoon toch wel al behoorlijk leren kennen en foto's uitwisselen dus zo'n blind date is het meestal nu ook weer niet..
Het is alleen de vraag of iemand irl net zo 'sociaal vaardig' is als dat je met ze zit te chatten. Soms klapt iemand compleet dicht of vind iemand het juist fijn om te chatten omdat je dan wat meer tijd hebt om met een antwoord of reactie te komen en verloopt de communicatie irl veel stroever, maar over het algemeen, als het goed klikt en je hebt er vertrouwen in, why not?
quote:maar als je al 'teveel' besproken hebt via intense mail ben je eigenlijk toch ook al gauw uitgepraat of niet ?
Op woensdag 12 juni 2002 14:23 schreef Brad het volgende:
...
Ik vind het wel belangrijk dat je elkaar enigszins via internet al kent. Anders kan een internetdate wel erg stil worden omdat op dat moment blijkt dat de raakvlakken er niet zijn.
quote:Er is altijd wel wat te lullen tussen mij en me vriendin. En we willen ook nog wel eens een spel doen.
Op woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef loquitos het volgende:[..]
maar als je al 'teveel' besproken hebt via intense mail ben je eigenlijk toch ook al gauw uitgepraat of niet ?
* loquitos is vrij verlegen tussen het vrouwelijk geslacht
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:42]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:41]
quote:Nee, als je juist veel met elkaar gepraat heb, dan heb je een duidelijke voedingsbodem waar je het verder over kunt hebben. Je weet dat je raakvlakken hebt samen.
Op woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef loquitos het volgende:[..]
maar als je al 'teveel' besproken hebt via intense mail ben je eigenlijk toch ook al gauw uitgepraat of niet ?
* loquitos is vrij verlegen tussen het vrouwelijk geslacht
Zo snel ben je niet uitgepraat hoor. Dat zou betekenen dat ieder stelletje na 1 maand toch al weer uitgepraat is?
quote:Als je van jezelf weet dat je vaak niet zo spraakzaam bent op bijvoorbeeld eerste afspraakjes, dan kun je dat wel van tevoren aankaarten. Zo van: "misschien kom ik wat stil over, maar dat ligt niet aan jou" of zoiets dergelijks. Anders is het contrast inderdaad misschien wat groot: op internet praat bijna iedereen makkelijk, in het echt kun je wel eens een beetje dichtklappen. Als je daar op voorbereid bent dan hoeft dat in elk geval niet die date te verpesten. Als je op zo'n date bijvoorbeeld een café/terrasje combineert met een bioscoopje dan hoef je niet de hele date te praten, wat misschien de eerste keer nog een beetje moeilijk is. In de bioscoop kun je wel wennen aan elkaar's aanwezigheid, wennen aan het idee dat je diegene van internet nu eindelijk in het echt ziet en dan is het ijs misschien een beetje gebroken. Maar ik denk dat je niet moet schrikken als je de eerste keer niet meteen allerlei diepzinnige gesprekken hebt, je moet toch nog wel een beetje aan elkaar wennen en hoe je het wendt of keert, het is toch anders om elkaar in het echt te zien dan op internet.
Op woensdag 12 juni 2002 14:28 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
mja maar dan kun je die persoon toch wel al behoorlijk leren kennen en foto's uitwisselen dus zo'n blind date is het meestal nu ook weer niet..
Overigens helpt het ook al heel erg om het ijs te breken als je elkaar eerst aan de telefoon hebt gehad.
quote:Misschien niet na een maand ofzo maar op een gegeven moment gaan de gesprekken toch meer over elkaars vrienden die men heeft leren kennen en over de dingen die hij of zij heeft meegemaakt op zijn of haar werk of op school...
Op woensdag 12 juni 2002 14:37 schreef Brad het volgende:
Zo snel ben je niet uitgepraat hoor. Dat zou betekenen dat ieder stelletje na 1 maand toch al weer uitgepraat is?
quote:hmm ja daar heb je wel een puntje, meestal wordt een bezoek aan de bioscoop afgeraden op een eerste date, juist omdat je dan eigenlijk maar gewoon naast elkaar zit en elkaar niet echt beter leert kennen, maar in dit geval is het inderdaad misschien zelfs wel een goed plan
Op woensdag 12 juni 2002 14:44 schreef Angeles het volgende:[..]
Als je op zo'n date bijvoorbeeld een café/terrasje combineert met een bioscoopje dan hoef je niet de hele date te praten, wat misschien de eerste keer nog een beetje moeilijk is. In de bioscoop kun je wel wennen aan elkaar's aanwezigheid, wennen aan het idee dat je diegene van internet nu eindelijk in het echt ziet en dan is het ijs misschien een beetje gebroken.
quote:Wat is er mis om daarover te praten? Zulke onderwerpen leveren vaak ook weer dingen op waarover verder gepraat kan worden. Als je binnen korte tijd uitgepraat bent, heb je dan wel die raakvlakken die het interesant maakt?
Op woensdag 12 juni 2002 14:55 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
Misschien niet na een maand ofzo maar op een gegeven moment gaan de gesprekken toch meer over elkaars vrienden die men heeft leren kennen en over de dingen die hij of zij heeft meegemaakt op zijn of haar werk of op school...
Stel het wordt geen relatie (waarom zou dat moeten) dan heb je het toch ook nog over dat soort dingen?
quote:Alsof een relatie alleen maar bestaat uit diepzinnige gesprekken. Ook gewoon normale gesprekken over allerdaagse dingen die je bezig houden kunnen erg leuk zijn. En ook een hele goede manier om elkaar nog beter te leren kennen...
Op woensdag 12 juni 2002 14:55 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
Misschien niet na een maand ofzo maar op een gegeven moment gaan de gesprekken toch meer over elkaars vrienden die men heeft leren kennen en over de dingen die hij of zij heeft meegemaakt op zijn of haar werk of op school...
[off-topic]
Enne... er wordt hier wel behoorlijk actief gemodderate zeg. [/off-topic]
quote:Daarom moet je het ook combineren. Als je alleen maar naar de bioscoop gaat dan zit je inderdaad alleen maar naast elkaar, als je alleen naar een café gaat dan is het misschien een beetje moeilijk als je heel zenuwachtig bent, om het gesprek dan op gang te houden. De bioscoop geeft even een rustpuntje, waarin je toch samen bent en een beetje kunt wennen, zodat het héle spannende, waardoor het gesprek wat stroef gaat, er een klein beetje afgaat.
Op woensdag 12 juni 2002 14:58 schreef Wooly_Mammoth het volgende:[..]
hmm ja daar heb je wel een puntje, meestal wordt een bezoek aan de bioscoop afgeraden op een eerste date, juist omdat je dan eigenlijk maar gewoon naast elkaar zit en elkaar niet echt beter leert kennen, maar in dit geval is het inderdaad misschien zelfs wel een goed plan
Als je allebei zenuwachtig bent en daardoor gaat het nog niet zo vanzelf, kom je ook in een cirkeltje terecht, want omdat het voor je gevoel stroef gaat denk je: oh, het gaat niet goed, of: hij vindt me zeker niet leuk. Of je gaat heel geforceerd proberen om een gesprek op gang te houden omdat je zó graag wil dat het goed gaat. Als je voor een beetje afwisseling zorgt op je eerste date dan haalt dat die spanning een beetje eraf.
quote:Of een eerste meet gelijk diepgaande gesprekken oplevert hangt van de 2 personen af lijkt me
Op woensdag 12 juni 2002 15:04 schreef Mouse25 het volgende:[..]
Alsof een relatie alleen maar bestaat uit diepzinnige gesprekken. Ook gewoon normale gesprekken over allerdaagse dingen die je bezig houden kunnen erg leuk zijn. En ook een hele goede manier om elkaar nog beter te leren kennen...
[off-topic]
Enne... er wordt hier wel behoorlijk actief gemodderate zeg. [/off-topic]
tja... offtopic is niet bevordelijk, vandaar dat ik even streng ben
zo dacht vertel mijn ervaring even
greetz
quote:a: ben niet lelijk zei ook niet, durf ik zo te zeggen
b) brildragend zijn
[edit - irrelevant]
vooroordelen altijd
quote:gewoon eerst een foto vragen of een 3d schaalmodel, weet je meteen wie je ongeveer kan verwachten qua uiterlijk dan..
Op woensdag 12 juni 2002 15:28 schreef VSGdotcom het volgende:
Komt er waarschijnlijk vaak op neer dat je met een Brad Pitt of een J2thaLopez te maken hebt en dan tref je een lalleke draak aan. Nee mij niet gezien ik kijk liever zelf wat ik wil hebben en neem dan verdere acties. Weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt
uit eigen ervaring weet ik dat daten via internet heeeeeeeeel erg leuk kan zijn! heb er op dit moment een hele leuke vriend aan over gehouden (diegene leest het strax vast en zeker hier! he Fraintje!) en daarnaast ook nog een goede relatie, maar in dit geval waren het beide mensen die wel in de buurt wonen....
Knuf!
Ik heb ook es gedate via internet, was best eng maar het was supergezellig! We hebben de hele avond zitten kletsen, we hadden elkaars foto al gezien dus op zich kan er dan niet heel erg veel mis gaan.. Later is het om andere redenen niks geworden, maar dat had niks met de date te maken..
Ofwel, kom je iemand tegen op internet die je wel leuk lijkt, dan maak je er gewoon een praatje mee zoals je dat met iemand zou doen die je in een kroeg tegenkomt en kijkt of het je wat lijkt.. Je spreekt naar aanleiding van dat contact een keertje af en voila, een date! Niks mis mee hoor..
Het hoeft natuurlijk totaal niet gelijk op een relatie uit te draaien. Een goede vriendschap is ook nooit weg. Zeker m'n vriendin zou graag hier mensen (vriendinnen?) willen ontmoeten, ze kent hier eenmaal niemand. Het zal denk ik daardoor zelfs weer internet worden en uiteindelijk maak je toch weer een date (al noemen we het liever een ontmoeting, date heeft toch weer een klank van relatie zoeken).
quote:Oh, er ging iets mis, ik had hier een heel verhaal getypt. Wat ik zeggen wilde was, als op een internetdate een relatie volgt en die relatie loopt uiteindelijk stuk dan staat dat denk ik los van het feit dat je die persoon via internet hebt ontmoet. Dus internetdaten ging voor jou op zich wel goed, alleen die relatie op een bepaald moment niet meer.
Op donderdag 13 juni 2002 15:49 schreef ivetje het volgende:
Het kan wel goed gaan...heb het van genoeg mensen gehoord. Ik dacht steeds dat het bij mij ook goed zou gaan...jammer genoeg niet
Of heb ik het mis?
Dan de positieve kant, het kan natuurlijk wel heel goedgaan en goed klikken, en er kan een lange goede relatie uit voorkomen MAAR dan nog zal je elkaar minder goed kennen dan een relatie waarbij je elkaar in het echt ontmoet denk ik.
Stel ik ga chatten en ontmoet in mijn geval een meisje en het klikt en er komt een relatie uit voort. Er zijn dan weinig mensen die onze relatie zullen evalueren of vrienden of vriendinnen die zeggen wat ze in mijn geval dan vriendin van haar zullen weten. Bijvoorbeeld zal ik veel minder goed weten over dingen uit haar verleden, hoe ze nou werkelijk is, hoeveel vriendjes ze nou werkelijk gehad heeft, wat zij of ik allemaal voor foute dingen in mijn leven heb gedaan en haar achtergrond. Ik zal dus niet via-via dingen over haar te weten kunnen komen en zij niet over mij omdat daarvoor de afstand te groot is en via-via andere mensen haar dan waarschijnlijk niet kennen, ook heb ik dan voordat ik haar via internet ontmoette nooit gezien/gesproken/of van haar bestaan geweten en dan de afstand die we bij elkaar uit de buurt wonen is niet te voorspellen.
Als ik nu een leuk meisje in de kroeg tegenkom, kan ik eerst een beetje informeren bij haar vriendinnen/vrienden en dingen over haar te weten komen, ik zie hoe ze zich opstelt en gedraagt en kan aan de hand van een gesprek na eerst oogcontact te hebben gemaakt en daarna door een beetje te evalueren meteen kijken of zij mijn type zou zijn. Dan is de kans omdat zij in die kroeg of discotheek komt, redelijk dichtbij in de buurt woont dus de afstand niet zo'n probleem zou zijn. Verder heb ik meteen haar vriendinnen met wie ze uit is gezien en mezelf aan voorgesteld zodat ze onderling wat kunnen praten over mij en beoordelen, 'over jongens roddelen' en als ik haar dan ook beval dan kan het misschien wel wat worden en anders misschien goeie vrienden van elkaar. Ook als het blijkt na een tijdje niet zo met haar te klikken kan ik altijd nog kijken of het met een van die vriendinnen van haar die ik dan toch al ken wel klikt;)
Echte vrienden / vriendinnen delen tenslotte alles
Ik vind het als jongen ook erg moeilijk. Op de meeste sites zijn er voor elke meid ongeveer honderd jongens.
Ook valt me op dat de meeste meiden op dating sites vaak een bepaalde reden hebben om via internet te daten (heel dik, erg lelijk, in bezit van kinderen), terwijl jongens vaak veel 'normaler' zijn.
Een beetje leuke meid hoeft in een cafe of disco maar te knippen met haar vingers en ze heeft zo contact. Bij jongens is dat niet zo.
Het is vrij moeilijk om serieus te daten als je weet dat elke meid tientallen zoniet honderden reakties krijgt terwijl jij als jongen er hooguit een paar krijgt (en meestal van fakers)
NOFI natuurlijk!
quote:Ah, dus ik ben dus een stumper? Wow, wat ik zoal niet leer over mezelf op Fok!.
Op maandag 17 juni 2002 21:54 schreef huuuuuuuub het volgende:
vind het voor stumpers die te laf zijn om een meisje in bijv een cafe aan te spreken!
je eigen een beetje verschuilen achter je comp, en weer eens een minuut nadenken over wat je terug gaat typen!
Spannend hoor.
quote:Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht, is internet niet gewoon een "nieuw" medium waarmee mensen elkaar kunnen leren kennen?
vind het voor stumpers die te laf zijn om een meisje in bijv een cafe aan te spreken!
je eigen een beetje verschuilen achter je comp, en weer eens een minuut nadenken over wat je terug gaat typen!
Spannend hoor.
quote:Mag officieel niet zonder hun toestemming. Maar ja, misschien slapen ze al, kun je het ook niet vragen
Op maandag 17 juni 2002 23:21 schreef sjaakie250 het volgende:
zal ik ff pics posten ?
maar mijn internet-date heeft geresulteerd in een huwelijk over 10 dagen!!!!
![]()
dan word ik mrs. Swetsenegger!
![]()
heb er nog geen minuut spijt van gehad dat ik toen toch die internet-date heb doorgezet
quote:Zou ik niet doen.
Op maandag 17 juni 2002 23:21 schreef sjaakie250 het volgende:
Ik zit nu 2 jaar te lamen op internet, kon met 2 meisjes afspreken maar ze waren alle 2 nogal lelijk.
zal ik ff pics posten ?
quote:Was het erg zwaar dan? Zover van mekaar af? Waar woonde jij dan en hij?
Op vrijdag 14 juni 2002 11:48 schreef Risje het volgende:
Niet alle mannen zijn hetzelfde. Ik heb mijn vriend gevonden op internet. Hij woont wel eens waar aan de andere kant van het land, maar mede dankzij openbaar vervoer zien we elkaar bijna iedere week. Zo zijn we al meer dan 10 maanden heel gelukkig.. We zijn nu ONS huisje aan het schilderen.
Leve het Internet!
Het vervelende is dat het erg leuke meisje waar ik nu mee chat/mail in zeeland woont. En ik in Arnhem en straks in Enschede.
quote:*mee eens zijn*
Op maandag 17 juni 2002 22:19 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ah, dus ik ben dus een stumper? Wow, wat ik zoal niet leer over mezelf op Fok!.
Ik heb nu al een half jaar met iemand die ik via het netg ken. Je leert elkaar op het karakter kennen en niet op het uiterlijk. Is veel beter. Ja ok ik wil wel eerst een foto van haar hoe ze eruit ziet en ja als ze echt bij lange na niet mooi is dan gaat de date bij mij ook echt niet door
quote:Ah ja, jij leert ze op karakter kennen?!
Op dinsdag 18 juni 2002 10:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
*mee eens zijn*
Ik heb nu al een half jaar met iemand die ik via het netg ken. Je leert elkaar op het karakter kennen en niet op het uiterlijk. Is veel beter. Ja ok ik wil wel eerst een foto van haar hoe ze eruit ziet en ja als ze echt bij lange na niet mooi is dan gaat de date bij mij ook echt niet door
quote:Ik vind het af en toe wel fijn om eens een minuut bna te kunnen denk wat ik ga zeggen. met 80 aanslagen per minuut valt valt dat toch niet op.
quote:Ken jij mij IRL?
Op dinsdag 18 juni 2002 19:29 schreef huuuuuuuub het volgende:[..]
Je durft gewoon niemand in het echt aan te spreken!!
Nee, dus oordeel dan ook niet op die manier!
quote:Tsja, er zijn ook zat stumpers die in een café gaan zoeken. Als ze dan een meisje hebben gevonden, eerst dronken voeren, anders willen ze niet. Heb je alleen pech als ze meer kunnen drinken dan je zelf aan zou kunnen
Spannend hoor.
Er zijn zoveel plekken waar je mensen kan ontmoeten, dat kan gewoon de buurvrouw zijn (of de dochter daarvan
), op straat, in de supermarkt, in het café, bij vrienden, via e-mail, chatsites en ga zo nog maar even door. Dus internet hoort daar gewoon bij, tenzij je zo ouderwets bent dat de gedachte alleen al afschrikt.
Vroeger kwam je meiden ook niet tegen in het café, die mochten daar niet komen. Nu kan dat wel, is het ontmoeten daar dan ook alleen voor stumpers?
prrrrrr
quote:Ja dat was het inderdaad. Hij woont in Nijmegen, ik woon aan het strand, dat is 3 uur met openbaar vervoer van deur tot deur. we zagen elkaar sowieso alleen maar in het weekend een hele dag. Door de week bellen tot telefoonrekeningen die je te boven gaan. Je weekenden zijn verdwenen dus werken kon ik wel vergeten, terwijl de treinkaartjes aan mn bankrekening vraten. Maar ik houdt van hem en hij houdt van mij. Ik moest nu een keuze maken voor mijn studie. Zodoende dat we al na 11 maanden gaan samenwonen. Ik heb er toch geen moment spijt van gehad. Als zij het waard is moet je er zeker voor gaan!
Op dinsdag 18 juni 2002 10:11 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Was het erg zwaar dan? Zover van mekaar af? Waar woonde jij dan en hij?
Het vervelende is dat het erg leuke meisje waar ik nu mee chat/mail in zeeland woont. En ik in Arnhem en straks in Enschede.
quote:heb eens ff je profiel bekeken:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:53 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ken jij mij IRL?
Nee, dus oordeel dan ook niet op die manier!
Beroep : Thuisachterdecomputerzitter
Zegt me alweer genoeg!
quote:Hee huuuuuub,het is de bedoeling dat je inhoudelijk en ontopic reageert hier,
Op woensdag 19 juni 2002 20:50 schreef huuuuuuuub het volgende:[..]
heb eens ff je profiel bekeken:
Beroep : Thuisachterdecomputerzitter
Zegt me alweer genoeg!
quote:80 maar?
Op dinsdag 18 juni 2002 22:47 schreef Breetai het volgende:[..]
Ik vind het af en toe wel fijn om eens een minuut bna te kunnen denk wat ik ga zeggen. met 80 aanslagen per minuut valt valt dat toch niet op.
Ff ontopic.
Ja, waarom niet, wat boeit het nou waar je elkaar ontmoet, als het klikt is 't toch mooi, waar dan ook.
Ik heb al bijna 13,5 jaar lang een gelukkige relatie.
Trieste MoFo, shut the f*ck up als je niet weet waar je over praat. Er zijn zat lieve leuke mensen actief op internet die niet per se naar een cafe hoeven om een of andere trieste mokkel / bink te verleiden voor een one-night-stand. Wat kennelijk jou ideaal is. Internet is een mannier om rustig een beeld te vormen van de "tegenpartij" en te kijken of er uberhaupt wel een basis is voor meer / plezier.quote:Op maandag 17 juni 2002 21:54 schreef huuuuuuuub het volgende:
Hee! Jij was toch de eeuwige vrijgezel?quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:52 schreef Pheno het volgende:
1x gedaan, in 1x raak. Dus ik zeg "wel"
zie je welquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:52 schreef Pheno het volgende:
1x gedaan, in 1x raak. Dus ik zeg "wel"
Nou, vertel het hier dan maar... Je hebt nu dus een vriendin die je via internet gevonden hebt als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:54 schreef Pheno het volgende:
je hebt niks gemist, ik heb alleen nooit meer het topic omhoog geschopt![]()
Krijg je weer modjes die gaan zeggen dat het een onnodige kick is enzo
*Checkt*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:38 schreef Pheno het volgende:
Dat heb ik al hier gedaan: 25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3
Niet nodig om nog een keer te copy pasten
Hej Pheno, lang niet gesproken johquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:38 schreef Pheno het volgende:
Dat heb ik al hier gedaan: 25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3
Niet nodig om nog een keer te copy pasten
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:02 schreef Pheno het volgende:
Shrek 2 heerst
Het was de eerste keer dat ik zoiets deed hoor. Het was ook echt een wazige actie van me, ik weet niet eens waarom ik uberhaupt erop in gegaan ben. Nou ja, in dit geval geen spijt, maar je hoort andere ervaringen vaker.
Nu maar hopen dat ze niet zo dom isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:20 schreef ConQuestador het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste internetdate ooit. Ik ga samen met dom_blontje naar de pizzeria en nu maar hopen dat het irl ook zo goed klikt als op msn
morgen volgt het resultaat vast wel even
Nou dat was ze bepaald niet hoor, alleen om een of andere reden klikte het irl niet zo goed als op msn. Beetje jammer, maar het is nu eenmaal zo. Geen vervolg date dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:03 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet zo dom is![]()
Lekker hoor...generaliserenquote:Op woensdag 12 juni 2002 14:01 schreef Joker1977 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |