abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4557768
Leidt dit vaak tot een domper, omdat je een bepaald beeld van iemand hebt gevormd?
mk
pi_4557796
*schop*, lijkt me meer iets voor Relaties & Psychologie.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4557823
Heb het gedaan. Wel aardig niet echt anders dan normaal daten met uitzondering dat je de persoon in kwestie eerst leert kennen voor je zn uiterlijk ziet. Nadeel of voordeel moet men dan zelf uitmaken.

*offtopic: Veel topic open jij vandaag?

woensdag 12 juni 2002 @ 14:01:42 #4
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4557830
Het schijnt dat mannen die via internet willen daten :

a) vaak exorbitant lelijk zijn
b) brildragend zijn
c) minstens 20 jaar ouder zijn dan ze zeggen

[edit - irrelevant]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:20]

Weer helemaal terug in de Übercrew
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:03:09 #5
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4557857
Heb het een keertje gedaan.. was wel leuk eigelijk. Kort zelfs een relatie mee gehad, en nu een goede vriendin aan over gehouden.

Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.

USER IS VERTROKKEN NAAR BETERE OORDEN
pi_4557860
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:01 schreef Joker1977 het volgende:

b) brildragend zijn

[edit - irrelevant]

idd, ik wacht nogsteeds op een weerword

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:46]

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  † In Memoriam † woensdag 12 juni 2002 @ 14:03:55 #7
25682 2cv
Niet subtiel
pi_4557868
Indien je bedoelt een domper omdat die ander er anders uitziet dan je denkt -> wissel foto's uit. Probeer elkaar ook wat te leren kennen. Probeer ook op neutrale te ontmoeten i.v.m. veiligheid (beiden in den vreemde = voor beide een nadeel en niet voor slchts 1)

Ik heb ooit geprobeerd iemand te ontmoeten (soort 'date' dus) maar ze kwam niet opdagen.

Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:05:21 #8
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4557893
quote:

b) brildragend zijn

*uitzondering*

Maarja, heb het ook maar 1 keertje gedaan omdat het weer eens iets anders was. Gewoon nieuwsgierigheid zegmaar. Iemand gewoon tijdens stappen ofzo leren kennen is veel makkelijk.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:06:37 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557904
quote:

b) brildragend zijn

Dus als ik me nu als 2 jarige voordoe kan ik via internet gaan daten ?
[KNE]-Mod
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:07:49 #10
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_4557924
Mij moet je toch echt absoluut daten hoor
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_4557925
Goede ervaringen mee..
wees niet te bang..

zorg vooraf dat je fotos gezien hebt en gebeld hebt met de persoon...

Spreek op neutraal terrein af...
in een cafe ofzo..

Niets aan de hand..

Vaak leuk.. soms teleurstellend.. vaak verassend

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_4557927
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ga es aan het werk Ed
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_4557958
is wel leuk
maar kan ook flink fout gaan

je moet de persoon gewoon eerst goed leren kennen via chatten en bellen

woensdag 12 juni 2002 @ 14:10:44 #14
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4557975
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:06 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Zeker. En gezien het feit dat er veel zieke geesten op het Internet rondwanen die graag melktandjes zien in een relatie, dicht ik je zelfs een hoge succes-percentage toe.
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:11:06 #15
12569 Sony
Just me!
pi_4557981
Stel dat je hebt gechat met iemand en wat afspreekt terwijl je bv nog geen foto van die andere persoon hebt gezien, dan vorm je zelf idd een bepaald beeld van die persoon.

Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.

Dit is juist een van de leuke dingen aan een dergelijke date toch?

Wij (mijn vriendin en ik) chatten zo nu en dan op een box voor swingerstellen en daar hebben we best leuke gesprekke, maar echt iets uit voort gekomen is er nog niets.

We hebben sinds kort een webcam en zijn benieuwd of dat nou anders/beter werkt. Iemand hiermee ervaring?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:13:33 #16
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4558015
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:11 schreef Sony het volgende:

Als je een beetje realistisch bllijft en niet gelijk gaat dromen dat het een of ander model is, dan kan zoiets best wel meevallen. Aan de andere kant wellicht tegen.

WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??

Shit... wat zoek ik hier nog.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:14:24 #17
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4558027
Het kan goed gaan en het kan niet goed gaan, net als op andere dates. Ik heb vroeger wel eens afspraakjes gehad met jongens die ik weliswaar in het echt had gezien, maar die ik dan bijvoorbeeld in de disco had ontmoet, of in de trein, met wie ik nog maar een paar woorden had gewisseld. Dat heb je vaak weer met een internetdate: je hebt elkaar wel wat uitgebreider gesproken.

Je kunt van tevoren natuurlijk foto's uitwisselen, zodat je een beetje een beeld hebt. Verder kun je mobiele telefoonnummers uitwisselen zodat je elkaar alvast gesproken hebt. Over het algemeen is het niet zo verstandig om bij je thuis af te spreken, mocht het uitlopen of niks of mocht het per abuis wel een onbetrouwbaar persoon zijn, dan is het niet zo prettig als diegene weet waar je woont, of dat je bij hem binnen zit. Je kunt het beste afspreken op een plaats waar veel mensen zijn, overdag en aan andere mensen laten weten waar je bent en dat je met diegene uit bent. Neem je mobiele telefoon in elk geval mee.

Mijn eigen ervaring is een goede. Ik heb slechts één internetdate gehad en met hem ben ik nu al meer dan twee jaar samen. Voordat ik hem sprak op een chatbox had ik nooit veel behoefte aan ontmoetingen met jongens van internet, met hem was dat op de een of andere manier anders. Ik vind het zelf heel leuk dat het in één keer raak was. Maar als dat niet zo is, geef dan niet te snel op. Mijn nichtjes hebben hun vriend ontmoet via een datingsite en hebben na een paar minder geslaagde dates toch een hele leuke vriend gevonden. Je kunt dus bewust op zoek gaan naar een partner op internet en dat kan heel goed een succes worden, maar ook een toevalstreffer zoals bij mij kan goed uitpakken.

Dus probeer het gewoon als je iemand op internet spreekt die jou leuk lijkt. Nee heb je tenslotte en ja kun je krijgen, zo is het toch?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:15:03 #18
22054 Mezz0
http://www.ferion.nl
pi_4558039
Ik zou niet weten waarom je niet zou moeten daten via internet. De kans dat iemand niet de waarheid verteld op internet is net zo groot dat iemand niet de waarheid verteld in een cafe. Voordeel in een cafe is dat je meteen ziet of de persoon echt blond is en ook cup-d heeft ipv bruin haar en een snor .. Daartegen heeft internet ook een voordeel... Je kan wat langer nadenken over je antwoorden. Dat moet natuurlijk ook geen 10 minuten duren :).

nog een laatste tip: Begin niet te chatten met iemand ver weg.. want als je er gek op word dan word je helemaal gek omdat ze dan bv in amerika of griekeland woont. dan kan je beter een lekker vrouwtje om de hoek hebben (of bed )

Wie niet waar, wie niet wat..
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:15:17 #19
12569 Sony
Just me!
pi_4558045
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:13 schreef Mouse25 het volgende:

[..]

WAT?? is niet iedere vrouw op internet een bloodmooie slanke blonde vrouw met blauwe ogen en een mooi figuur??

Shit... wat zoek ik hier nog.

/off-topic

*geeft telefoonnummer slachtofferhulp*

sorry, heb ik nu je droom aan gruzelementen geslagen?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_4558048
quote:

b) brildragend zijn

[edit - irrelevant]

[edit - irrelevant cq persoonlijk bejegenen]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]

mk
pi_4558071
heb het al een paar keer gedaan. Gewoon afspreken op een neutraal terrein met veel mensen om je heen. Geeft voor jezelf en haar een veiliger gevoel. Het kan goed gaan of heel slecht. Hangt ervanaf hoe goed/vaak je die persoon gesproken/gemaild/gebeld hebt.
* loquitos heeft waarschijnlijk do. as. een i-net afspraakje
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4558104
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:03 schreef Mouse25 het volgende:
Heb het een keertje gedaan.. was wel leuk eigelijk. Kort zelfs een relatie mee gehad, en nu een goede vriendin aan over gehouden.

Maar voor een man lijkt het me wel iets anders dan voor een vrouw... lopen een hoop mafkezen rond, dus weer voorzichtig meissie.

Ben het ook niet van plan te doen hoor... kijk liever in het gewone leven even rond... was gewoon benieuwd... ziew toch liever met wie ik date... OGEN willen ook wat
mk
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:21:00 #23
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4558152
gewoon een moderne blind date.
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4558198
Een internetdate moet kunnen tegenwoordig. Je leert elkaar op andere gronden kennen en het clichebeeld dat al die personen er niet uitzien of andere mankementen klopt niet.

Ik vind het wel belangrijk dat je elkaar enigszins via internet al kent. Anders kan een internetdate wel erg stil worden omdat op dat moment blijkt dat de raakvlakken er niet zijn.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:23:14 #25
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4558202
[edit - offtopic.... ga er nu niet op in]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:23]

pi_4558224
quote:

b) brildragend zijn

[edit - was irrelevant, nog steeds]

ik ben gewoon 19 en heb dat dus gelijk gezegd tegen mijn vriendin die ik dus ook via internet heb leren kennen. We hebben nu meer dan een half jaar met elkaar en het gaat nog steeds supergoed. 1 nadeel is er wel en dat is dat je elkaar minder ziet. Maar deste mooier is het dan wel als je elkaar dan ziet.

En echt een groot voordeel is dat je elkaar op het karakter leert kennen. Maar ik moet jullie eerlijk zeggen dat toen ik haar voor het eerst aan de telefoon had dat ik wel blij was dat ik een meisjesstem hoorde ipv een mannenstem ofzow. hehe En het is mooier als we elkaar zien ipv via de pc.

hehe zoals een collega van mij al zei die het dus dom vind.
Sex via een draadje.

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:25]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4558233
Dit is een serieuze discussie die potenties heeft om als goed onderwerp besproken te worden. Ga dan ook niet offtopic maar ga op het onderwerp in.

Doe even normaal, en reageer ontopic.

woensdag 12 juni 2002 @ 14:25:11 #28
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4558243
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:18 schreef mk25 het volgende:

[..]

Ben het ook niet van plan te doen hoor... kijk liever in het gewone leven even rond... was gewoon benieuwd... ziew toch liever met wie ik date... OGEN willen ook wat

Ze was een bekende van een vriend van mij waardoor ik er via hem een keer mee aan het chatten raakte. Natuurlijk wel om een foto gevraagd en haar een paar foto's van mij laten zien. Een aantal keer gebelt met elkaar, klikte erg goed dus een keertje afgesproken!

Ben ook zeker met je eens dat het oog ook wat wil....

pi_4558291
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Mouse25 het volgende:

[..]

Ze was een bekende van een vriend van mij waardoor ik er via hem een keer mee aan het chatten raakte. Natuurlijk wel om een foto gevraagd en haar een paar foto's van mij laten zien. Een aantal keer gebelt met elkaar, klikte erg goed dus een keertje afgesproken!

Ben ook zeker met je eens dat het oog ook wat wil....

Je maakt me nieuwsgierig ben benieuwd naar je...
mk
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:28:08 #30
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4558300
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:21 schreef DaMSWer het volgende:
gewoon een moderne blind date.
mja maar dan kun je die persoon toch wel al behoorlijk leren kennen en foto's uitwisselen dus zo'n blind date is het meestal nu ook weer niet..

Het is alleen de vraag of iemand irl net zo 'sociaal vaardig' is als dat je met ze zit te chatten. Soms klapt iemand compleet dicht of vind iemand het juist fijn om te chatten omdat je dan wat meer tijd hebt om met een antwoord of reactie te komen en verloopt de communicatie irl veel stroever, maar over het algemeen, als het goed klikt en je hebt er vertrouwen in, why not?

Laat die gedachte maar even marineren...
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:29:31 #31
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4558317
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:27 schreef mk25 het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig ben benieuwd naar je...

Hahaha... een balletje aan het opgooien? Mijn foto kun je gewoon hier op FOK vinden (zie fotoboek bv)
pi_4558323
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:25 schreef Brad het volgende:
Dit is een serieuze discussie die potenties heeft om als goed onderwerp besproken te worden. Ga dan ook niet offtopic maar ga op het onderwerp in.

Doe even normaal, en reageer ontopic.

ik hoop niet dat je het over mij had want dat was zekerz niet de bedoeling.
pi_4558336
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:28 schreef Wooly_Mammoth het volgende:

[..]

mja maar dan kun je die persoon toch wel al behoorlijk leren kennen en foto's uitwisselen dus zo'n blind date is het meestal nu ook weer niet..

Het is alleen de vraag of iemand irl net zo 'sociaal vaardig' is als dat je met ze zit te chatten. Soms klapt iemand compleet dicht of vind iemand het juist fijn om te chatten omdat je dan wat meer tijd hebt om met een antwoord of reactie te komen en verloopt de communicatie irl veel stroever, maar over het algemeen, als het goed klikt en je hebt er vertrouwen in, why not?

Het zou inderdaad jammer zijn als zou blijken dat iemand totaal geen contacten met de buitenwereld heeft, dan alleen het internet...
mk
pi_4558383
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:23 schreef Brad het volgende:
...
Ik vind het wel belangrijk dat je elkaar enigszins via internet al kent. Anders kan een internetdate wel erg stil worden omdat op dat moment blijkt dat de raakvlakken er niet zijn.
maar als je al 'teveel' besproken hebt via intense mail ben je eigenlijk toch ook al gauw uitgepraat of niet ?
* loquitos is vrij verlegen tussen het vrouwelijk geslacht
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4558415
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef loquitos het volgende:

[..]

maar als je al 'teveel' besproken hebt via intense mail ben je eigenlijk toch ook al gauw uitgepraat of niet ?

Er is altijd wel wat te lullen tussen mij en me vriendin. En we willen ook nog wel eens een spel doen.
We vervelen ons iig nooit
pi_4558420
[edit - dit is geen datingplek gelijk.... overigens vreemd dat je het eerst afkraakt en er vervolgens op in gaat.]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:42]

mk
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:37:26 #37
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4558442
[edit - dat is aan ons... mail me er maar over aan. Mijn mail staat in de index]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-06-2002 14:41]

pi_4558447
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:33 schreef loquitos het volgende:

[..]

Nee, als je juist veel met elkaar gepraat heb, dan heb je een duidelijke voedingsbodem waar je het verder over kunt hebben. Je weet dat je raakvlakken hebt samen.

Zo snel ben je niet uitgepraat hoor. Dat zou betekenen dat ieder stelletje na 1 maand toch al weer uitgepraat is?

woensdag 12 juni 2002 @ 14:44:47 #39
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4558575
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:28 schreef Wooly_Mammoth het volgende:

[..]

Als je van jezelf weet dat je vaak niet zo spraakzaam bent op bijvoorbeeld eerste afspraakjes, dan kun je dat wel van tevoren aankaarten. Zo van: "misschien kom ik wat stil over, maar dat ligt niet aan jou" of zoiets dergelijks. Anders is het contrast inderdaad misschien wat groot: op internet praat bijna iedereen makkelijk, in het echt kun je wel eens een beetje dichtklappen. Als je daar op voorbereid bent dan hoeft dat in elk geval niet die date te verpesten. Als je op zo'n date bijvoorbeeld een café/terrasje combineert met een bioscoopje dan hoef je niet de hele date te praten, wat misschien de eerste keer nog een beetje moeilijk is. In de bioscoop kun je wel wennen aan elkaar's aanwezigheid, wennen aan het idee dat je diegene van internet nu eindelijk in het echt ziet en dan is het ijs misschien een beetje gebroken. Maar ik denk dat je niet moet schrikken als je de eerste keer niet meteen allerlei diepzinnige gesprekken hebt, je moet toch nog wel een beetje aan elkaar wennen en hoe je het wendt of keert, het is toch anders om elkaar in het echt te zien dan op internet.

Overigens helpt het ook al heel erg om het ijs te breken als je elkaar eerst aan de telefoon hebt gehad.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:55:58 #40
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4558770
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:37 schreef Brad het volgende:
Zo snel ben je niet uitgepraat hoor. Dat zou betekenen dat ieder stelletje na 1 maand toch al weer uitgepraat is?
Misschien niet na een maand ofzo maar op een gegeven moment gaan de gesprekken toch meer over elkaars vrienden die men heeft leren kennen en over de dingen die hij of zij heeft meegemaakt op zijn of haar werk of op school...
  woensdag 12 juni 2002 @ 14:58:48 #41
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4558831
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:44 schreef Angeles het volgende:

[..]

Als je op zo'n date bijvoorbeeld een café/terrasje combineert met een bioscoopje dan hoef je niet de hele date te praten, wat misschien de eerste keer nog een beetje moeilijk is. In de bioscoop kun je wel wennen aan elkaar's aanwezigheid, wennen aan het idee dat je diegene van internet nu eindelijk in het echt ziet en dan is het ijs misschien een beetje gebroken.

hmm ja daar heb je wel een puntje, meestal wordt een bezoek aan de bioscoop afgeraden op een eerste date, juist omdat je dan eigenlijk maar gewoon naast elkaar zit en elkaar niet echt beter leert kennen, maar in dit geval is het inderdaad misschien zelfs wel een goed plan
pi_4558850
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:55 schreef Wooly_Mammoth het volgende:

[..]

Misschien niet na een maand ofzo maar op een gegeven moment gaan de gesprekken toch meer over elkaars vrienden die men heeft leren kennen en over de dingen die hij of zij heeft meegemaakt op zijn of haar werk of op school...

Wat is er mis om daarover te praten? Zulke onderwerpen leveren vaak ook weer dingen op waarover verder gepraat kan worden. Als je binnen korte tijd uitgepraat bent, heb je dan wel die raakvlakken die het interesant maakt?

Stel het wordt geen relatie (waarom zou dat moeten) dan heb je het toch ook nog over dat soort dingen?

woensdag 12 juni 2002 @ 15:04:15 #43
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4558949
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:55 schreef Wooly_Mammoth het volgende:

[..]

Alsof een relatie alleen maar bestaat uit diepzinnige gesprekken. Ook gewoon normale gesprekken over allerdaagse dingen die je bezig houden kunnen erg leuk zijn. En ook een hele goede manier om elkaar nog beter te leren kennen...

[off-topic]
Enne... er wordt hier wel behoorlijk actief gemodderate zeg. [/off-topic]

woensdag 12 juni 2002 @ 15:07:01 #44
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4558993
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 14:58 schreef Wooly_Mammoth het volgende:

[..]

hmm ja daar heb je wel een puntje, meestal wordt een bezoek aan de bioscoop afgeraden op een eerste date, juist omdat je dan eigenlijk maar gewoon naast elkaar zit en elkaar niet echt beter leert kennen, maar in dit geval is het inderdaad misschien zelfs wel een goed plan

Daarom moet je het ook combineren. Als je alleen maar naar de bioscoop gaat dan zit je inderdaad alleen maar naast elkaar, als je alleen naar een café gaat dan is het misschien een beetje moeilijk als je heel zenuwachtig bent, om het gesprek dan op gang te houden. De bioscoop geeft even een rustpuntje, waarin je toch samen bent en een beetje kunt wennen, zodat het héle spannende, waardoor het gesprek wat stroef gaat, er een klein beetje afgaat.

Als je allebei zenuwachtig bent en daardoor gaat het nog niet zo vanzelf, kom je ook in een cirkeltje terecht, want omdat het voor je gevoel stroef gaat denk je: oh, het gaat niet goed, of: hij vindt me zeker niet leuk. Of je gaat heel geforceerd proberen om een gesprek op gang te houden omdat je zó graag wil dat het goed gaat. Als je voor een beetje afwisseling zorgt op je eerste date dan haalt dat die spanning een beetje eraf.

woensdag 12 juni 2002 @ 15:07:26 #45
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4558998
Brad & Mouse25
o ja is ook niks mis mee om daar over te praten verder, is zo maar een opmerking, het ging geloof ik in eerste instantie om de eerste date he
pi_4559114
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:04 schreef Mouse25 het volgende:

[..]

Alsof een relatie alleen maar bestaat uit diepzinnige gesprekken. Ook gewoon normale gesprekken over allerdaagse dingen die je bezig houden kunnen erg leuk zijn. En ook een hele goede manier om elkaar nog beter te leren kennen...

[off-topic]
Enne... er wordt hier wel behoorlijk actief gemodderate zeg. [/off-topic]

Of een eerste meet gelijk diepgaande gesprekken oplevert hangt van de 2 personen af lijkt me Dus hoe het in relaties aan toe kan gaan is denk ik geen maatstaaf voor hoe een dergelijk gesprek kan gaan. In principe heb je genoeg stof om over te praten als je elkaar nog nooit gezien hebt denk ik

tja... offtopic is niet bevordelijk, vandaar dat ik even streng ben

woensdag 12 juni 2002 @ 15:22:11 #47
29613 fimoklei
Wat een naam zeg
pi_4559298
ik heb zelf ervaring met een internet date,elkaar een half jaar gesproken heel veel gechat. toen begon het bellen. ik had geen foto van haar zei wel van mij. en ze begon me blijkbaar steeds leuker te vinden. Toen maar een keer afgesproken, ik haar dsu nooit gezien en alles was geewoon perfect aan haar vond ik. preies wat ze vertelde op msn was gewoon heztelfde, de voorstelling die ik had kwam uit gelukkig. Er gebuerde toen nog nix maar de volgende afspraak dus wel. we hbben nu al een maand iets, en gaat heel goed, ik vind dat we echt bij elkaar passen en zei ook. Maar je moet volgens mij echt geluk hebben, dat je iemand leuks net tegen komt. Ook heb ik geluk dat we maar een 20 min van elkaar wonen.

zo dacht vertel mijn ervaring even

greetz

Haleeeeeeeeeeee
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:24:12 #48
29613 fimoklei
Wat een naam zeg
pi_4559346
quote:

b) brildragend zijn

[edit - irrelevant]

a: ben niet lelijk zei ook niet, durf ik zo te zeggen
b: heb geen bril
c: zei is 15 ik 17 scheeld 2.5 jaar

vooroordelen altijd

Haleeeeeeeeeeee
pi_4559441
Komt er waarschijnlijk vaak op neer dat je met een Brad Pitt of een J2thaLopez te maken hebt en dan tref je een lalleke draak aan. Nee mij niet gezien ik kijk liever zelf wat ik wil hebben en neem dan verdere acties. Weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:33:36 #50
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4559594
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:28 schreef VSGdotcom het volgende:
Komt er waarschijnlijk vaak op neer dat je met een Brad Pitt of een J2thaLopez te maken hebt en dan tref je een lalleke draak aan. Nee mij niet gezien ik kijk liever zelf wat ik wil hebben en neem dan verdere acties. Weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt
gewoon eerst een foto vragen of een 3d schaalmodel, weet je meteen wie je ongeveer kan verwachten qua uiterlijk dan..
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:33:43 #51
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4559598
haihai!

uit eigen ervaring weet ik dat daten via internet heeeeeeeeel erg leuk kan zijn! heb er op dit moment een hele leuke vriend aan over gehouden (diegene leest het strax vast en zeker hier! he Fraintje!) en daarnaast ook nog een goede relatie, maar in dit geval waren het beide mensen die wel in de buurt wonen....

Knuf!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 13 juni 2002 @ 13:41:51 #52
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4574078
Internet is niets anders dan elkaar leren kennen op een andere manier.. En er is zeker wat voor te zeggen.. Je leert elkaars karakter kennen, het risico dat die persoon niet helemaal eerlijk over zichzelf is heb je niet alleen op internet, alleen kun je op internet wat makkelijker over uiterlijk liegen.. Heel dom, want na de eerste ontmoeting merk je het en weet je dat iemand die liegt niet echt goed dating-materiaal is, lijkt me..

Ik heb ook es gedate via internet, was best eng maar het was supergezellig! We hebben de hele avond zitten kletsen, we hadden elkaars foto al gezien dus op zich kan er dan niet heel erg veel mis gaan.. Later is het om andere redenen niks geworden, maar dat had niks met de date te maken..

Ofwel, kom je iemand tegen op internet die je wel leuk lijkt, dan maak je er gewoon een praatje mee zoals je dat met iemand zou doen die je in een kroeg tegenkomt en kijkt of het je wat lijkt.. Je spreekt naar aanleiding van dat contact een keertje af en voila, een date! Niks mis mee hoor..

donderdag 13 juni 2002 @ 15:49:06 #53
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_4576274
Zelf heb ik best veel dates via internet gehad. Het zijn wel wisselende ervaringen geweest, vaak werd het wel een gezellige dag, maar ook vak was het dan maar voor die ene dag. Uiteindelijk is het er een paar keer wel wat meer door geworden, al ging het ook meestal in een paar maanden weer uit.
Nu ken ik alweer ruim een jaar m'n huidige vriendin, we wonen ook al ruim 4 maanden samen. Wel was afstand een beetje een probleem, waardoor we in het begin elkaar maar in het weekend konden zien (ze woonde in de buurt van Gent).

Het hoeft natuurlijk totaal niet gelijk op een relatie uit te draaien. Een goede vriendschap is ook nooit weg. Zeker m'n vriendin zou graag hier mensen (vriendinnen?) willen ontmoeten, ze kent hier eenmaal niemand. Het zal denk ik daardoor zelfs weer internet worden en uiteindelijk maak je toch weer een date (al noemen we het liever een ontmoeting, date heeft toch weer een klank van relatie zoeken).

donderdag 13 juni 2002 @ 15:49:57 #54
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4576295
Het kan wel goed gaan...heb het van genoeg mensen gehoord. Ik dacht steeds dat het bij mij ook goed zou gaan...jammer genoeg niet
To infinity…and beyond!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 08:44:41 #55
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_4582143
waarom niet? ik heb het nu een paar keer gedaan, van 2 heb ik een redelijk contact aan overgehouden. De laatste keer ontmoeten was gelijk de laatste, toen ik mijn internetliefde in het echt zag, sloeg de vonk over, na 2,5 maand op en neer gereis wonen we nu een aantal weken samen en we weten dat we de ware voor elkaar zijn. Het voordeel vind ik wel dat je elkaar via mailen en chatten goed leert kennen, tuurlijk kan de andere persoon ook leugens vertellen, dat is het risico, of je kan als je elkaar ziet je niet tot elkaar aangetrokken voelen, maar als ik zo andere berichten van fokmembers lees kan het dus ook vaak heel goed gaan. Suc6 ermee.
  vrijdag 14 juni 2002 @ 09:38:41 #56
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_4582503
Het kan fout gaan, het kan goed gaan. Da's de (vage) boodschap die ik uit alle posts haal.
In elk geval heb ik in mijn directe omgeving één goed voorbeeld: een van mijn beste vrienden heeft zijn huidige vriendje via internet ontmoet en ze zijn al ruim een half jaar heel gelukkig. Dus het kán wel!
Ik hoop dat het komende zaterdag ook bij mij goed gaat, want dan heb ik een heuse date!
We zijn pas 2 weken aan het mailen, maar het was mijn idee om reeds vroeg iets af te spreken. Té vroeg misschien? Misschien, maar ik heb ook een jaar lang uitsluitend gechat met iemand anders, en dat is uiteindelijk doodgebloed omdat de IRL ontmoeting maar uitbleef. Dus nu had ik zoiets van, laten we elkaar maar snel ontmoeten, dan hebben we dat tenminste gehad!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit meisje op een wat serieuzere datingsite heb ontmoet. Niet via MSN of TMF dus, of hoe heet dat allemaal, daar lopen vast allerlei pubers en fakers rond. Die sites zijn nu eenmaal té toegankelijk.
Nee, als iemand er serieus werk van wil maken, zou ik hem/haar willen aanraden om naar OneHello of ItClicks te gaan, die zijn redelijk betrouwbaar.
pi_4584339
Niet alle mannen zijn hetzelfde. Ik heb mijn vriend gevonden op internet. Hij woont wel eens waar aan de andere kant van het land, maar mede dankzij openbaar vervoer zien we elkaar bijna iedere week. Zo zijn we al meer dan 10 maanden heel gelukkig.. We zijn nu ONS huisje aan het schilderen.
Leve het Internet!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 11:56:26 #58
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4584523
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 15:49 schreef ivetje het volgende:
Het kan wel goed gaan...heb het van genoeg mensen gehoord. Ik dacht steeds dat het bij mij ook goed zou gaan...jammer genoeg niet
Oh, er ging iets mis, ik had hier een heel verhaal getypt. Wat ik zeggen wilde was, als op een internetdate een relatie volgt en die relatie loopt uiteindelijk stuk dan staat dat denk ik los van het feit dat je die persoon via internet hebt ontmoet. Dus internetdaten ging voor jou op zich wel goed, alleen die relatie op een bepaald moment niet meer.

Of heb ik het mis?

vrijdag 14 juni 2002 @ 11:58:12 #59
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_4584561
nee het lijdt niet tot een domper want je kunt elkaar ontzettend weer snel vergeten als je het slim aanpakt en het niks blijkt te worden, als het niks wordt, of toch niks wilt met diegene dan heeft deze als je het slim aanpakt alleen je mobiele nummer en weet de plaats waar je woont omdat je op een 'neutrale' plek heb afgesproken. Ik zou niet snel vertellen waar ik werkelijk woon, en wil graag op internet anoniem blijven. Als het niets wordt dan kun je gewoon de e-mailtjes en telefoontjes blokkeren of duidelijk maken via e-mail, msn, icq, telefoon, of gewoon irl dat je haar of hem niks vindt en denkt dat het tussen jullie geen kans van slagen heeft.

Dan de positieve kant, het kan natuurlijk wel heel goedgaan en goed klikken, en er kan een lange goede relatie uit voorkomen MAAR dan nog zal je elkaar minder goed kennen dan een relatie waarbij je elkaar in het echt ontmoet denk ik.

Stel ik ga chatten en ontmoet in mijn geval een meisje en het klikt en er komt een relatie uit voort. Er zijn dan weinig mensen die onze relatie zullen evalueren of vrienden of vriendinnen die zeggen wat ze in mijn geval dan vriendin van haar zullen weten. Bijvoorbeeld zal ik veel minder goed weten over dingen uit haar verleden, hoe ze nou werkelijk is, hoeveel vriendjes ze nou werkelijk gehad heeft, wat zij of ik allemaal voor foute dingen in mijn leven heb gedaan en haar achtergrond. Ik zal dus niet via-via dingen over haar te weten kunnen komen en zij niet over mij omdat daarvoor de afstand te groot is en via-via andere mensen haar dan waarschijnlijk niet kennen, ook heb ik dan voordat ik haar via internet ontmoette nooit gezien/gesproken/of van haar bestaan geweten en dan de afstand die we bij elkaar uit de buurt wonen is niet te voorspellen.

Als ik nu een leuk meisje in de kroeg tegenkom, kan ik eerst een beetje informeren bij haar vriendinnen/vrienden en dingen over haar te weten komen, ik zie hoe ze zich opstelt en gedraagt en kan aan de hand van een gesprek na eerst oogcontact te hebben gemaakt en daarna door een beetje te evalueren meteen kijken of zij mijn type zou zijn. Dan is de kans omdat zij in die kroeg of discotheek komt, redelijk dichtbij in de buurt woont dus de afstand niet zo'n probleem zou zijn. Verder heb ik meteen haar vriendinnen met wie ze uit is gezien en mezelf aan voorgesteld zodat ze onderling wat kunnen praten over mij en beoordelen, 'over jongens roddelen' en als ik haar dan ook beval dan kan het misschien wel wat worden en anders misschien goeie vrienden van elkaar. Ook als het blijkt na een tijdje niet zo met haar te klikken kan ik altijd nog kijken of het met een van die vriendinnen van haar die ik dan toch al ken wel klikt;)

Echte vrienden / vriendinnen delen tenslotte alles

keep up the good work!
  vrijdag 14 juni 2002 @ 13:25:09 #60
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4586080
Heb ook 1x een date gehad via internet. Dat was leuk, maar niet meer dan dat.

Ik vind het als jongen ook erg moeilijk. Op de meeste sites zijn er voor elke meid ongeveer honderd jongens.

Ook valt me op dat de meeste meiden op dating sites vaak een bepaalde reden hebben om via internet te daten (heel dik, erg lelijk, in bezit van kinderen), terwijl jongens vaak veel 'normaler' zijn.

Een beetje leuke meid hoeft in een cafe of disco maar te knippen met haar vingers en ze heeft zo contact. Bij jongens is dat niet zo.

Het is vrij moeilijk om serieus te daten als je weet dat elke meid tientallen zoniet honderden reakties krijgt terwijl jij als jongen er hooguit een paar krijgt (en meestal van fakers)

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  vrijdag 14 juni 2002 @ 16:21:02 #61
28118 FokPolizei
Gesuchte Straftäter
pi_4588894
Niet aan beginnen! Voor je het weet slaap je met een sukkel waarvoor je elk weekend 300 km moet reizen (en dat terwijl er in je eigen regio 1000'en van die sukkels zijn)...

NOFI natuurlijk!

Für Eilfälle wählen Sie den polizeilichen Notruf unter 110!
  maandag 17 juni 2002 @ 09:51:59 #62
15967 Frollo
pi_4616992
Voor wie het interesseert:
Afgelopen zaterdag vond dus de date plaats waar ik het eerder in deze thread over heb gehad. Het was echt superleuk! We hebben honderduit gepraat, en zelfs de weinige stiltes deden niet onnatuurlijk of ongemakkelijk aan. Op lichamelijk gebied is er niets gebeurd, zelfs geen kusje op de wang ofzo, maar dat hoeft natuurlijk ook niet per se.
En meteen gisteravond al mailde ze dat ze het heel gezellig had gevonden en dat het zeker voor herhaling vatbaar was. Volgens mij betekent dit dat ze niet helemaal op me is afgeknapt
Even een reactie op de vorige post (die van FokPolizei): Ik heb inderdaad geen zin om 300 km te reizen, dus ik was wel zo slim geweest om iemand uit te kiezen die wél in de regio woont. Sterker nog, ze blijkt praktisch letterlijk bij mij om de hoek te wonen. Grappig wel
pi_4617001
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:58 schreef mk25 het volgende:
daten via internet wel of niet?
Nee.
pi_4627395
vind het voor stumpers die te laf zijn om een meisje in bijv een cafe aan te spreken!
je eigen een beetje verschuilen achter je comp, en weer eens een minuut nadenken over wat je terug gaat typen!
Spannend hoor.
  maandag 17 juni 2002 @ 22:19:36 #65
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_4627985
quote:
Op maandag 17 juni 2002 21:54 schreef huuuuuuuub het volgende:
vind het voor stumpers die te laf zijn om een meisje in bijv een cafe aan te spreken!
je eigen een beetje verschuilen achter je comp, en weer eens een minuut nadenken over wat je terug gaat typen!
Spannend hoor.
Ah, dus ik ben dus een stumper? Wow, wat ik zoal niet leer over mezelf op Fok!.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  maandag 17 juni 2002 @ 22:27:18 #66
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4628150
quote:
Spannend hoor.
Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht, is internet niet gewoon een "nieuw" medium waarmee mensen elkaar kunnen leren kennen?
pi_4629582
Ik zit nu 2 jaar te lamen op internet, kon met 2 meisjes afspreken maar ze waren alle 2 nogal lelijk.
zal ik ff pics posten ?
  maandag 17 juni 2002 @ 23:25:45 #68
15967 Frollo
pi_4629681
quote:
Op maandag 17 juni 2002 23:21 schreef sjaakie250 het volgende:
zal ik ff pics posten ?
Mag officieel niet zonder hun toestemming. Maar ja, misschien slapen ze al, kun je het ook niet vragen
  maandag 17 juni 2002 @ 23:26:46 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4629707
niet het hele topic gelezen..

maar mijn internet-date heeft geresulteerd in een huwelijk over 10 dagen!!!!

dan word ik mrs. Swetsenegger!

heb er nog geen minuut spijt van gehad dat ik toen toch die internet-date heb doorgezet

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4629712
quote:
Op maandag 17 juni 2002 23:21 schreef sjaakie250 het volgende:
Ik zit nu 2 jaar te lamen op internet, kon met 2 meisjes afspreken maar ze waren alle 2 nogal lelijk.
zal ik ff pics posten ?
Zou ik niet doen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 18 juni 2002 @ 10:11:20 #71
26274 Nasawingman
Thats my kite...
pi_4634157
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 11:48 schreef Risje het volgende:
Niet alle mannen zijn hetzelfde. Ik heb mijn vriend gevonden op internet. Hij woont wel eens waar aan de andere kant van het land, maar mede dankzij openbaar vervoer zien we elkaar bijna iedere week. Zo zijn we al meer dan 10 maanden heel gelukkig.. We zijn nu ONS huisje aan het schilderen.
Leve het Internet!
Was het erg zwaar dan? Zover van mekaar af? Waar woonde jij dan en hij?

Het vervelende is dat het erg leuke meisje waar ik nu mee chat/mail in zeeland woont. En ik in Arnhem en straks in Enschede.

"Zoekt en gij zult vinden, en als gij het niet vindt dan is het zoek"
pi_4634254
quote:
Op maandag 17 juni 2002 22:19 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ah, dus ik ben dus een stumper? Wow, wat ik zoal niet leer over mezelf op Fok!.

*mee eens zijn*

Ik heb nu al een half jaar met iemand die ik via het netg ken. Je leert elkaar op het karakter kennen en niet op het uiterlijk. Is veel beter. Ja ok ik wil wel eerst een foto van haar hoe ze eruit ziet en ja als ze echt bij lange na niet mooi is dan gaat de date bij mij ook echt niet door

pi_4643275
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

*mee eens zijn*

Ik heb nu al een half jaar met iemand die ik via het netg ken. Je leert elkaar op het karakter kennen en niet op het uiterlijk. Is veel beter. Ja ok ik wil wel eerst een foto van haar hoe ze eruit ziet en ja als ze echt bij lange na niet mooi is dan gaat de date bij mij ook echt niet door

Ah ja, jij leert ze op karakter kennen?!
Dan moet je ook stoer zijn en GEEN foto willen, je valt immers toch op dr karakter???
Wat een slap gelul zeg.
Je durft gewoon niemand in het echt aan te spreken!!
pi_4644038
Ik zou het wel doen, er kan toch bijna niks mis gaan
Je moet er gewoon niet te veel van verwachten. Volg je eigen hart Succes
Elke dag is een feestdag,je moet alleen zelf de slingers ophangen !!!!!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 22:47:02 #75
22944 Breetai
....Relax....
pi_4646667
quote:
Ik vind het af en toe wel fijn om eens een minuut bna te kunnen denk wat ik ga zeggen. met 80 aanslagen per minuut valt valt dat toch niet op.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  dinsdag 18 juni 2002 @ 22:53:12 #76
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_4646780
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:29 schreef huuuuuuuub het volgende:

[..]

Je durft gewoon niemand in het echt aan te spreken!!

Ken jij mij IRL?

Nee, dus oordeel dan ook niet op die manier!

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  woensdag 19 juni 2002 @ 08:12:54 #77
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_4649673
quote:
Spannend hoor.
Tsja, er zijn ook zat stumpers die in een café gaan zoeken. Als ze dan een meisje hebben gevonden, eerst dronken voeren, anders willen ze niet. Heb je alleen pech als ze meer kunnen drinken dan je zelf aan zou kunnen

Er zijn zoveel plekken waar je mensen kan ontmoeten, dat kan gewoon de buurvrouw zijn (of de dochter daarvan ), op straat, in de supermarkt, in het café, bij vrienden, via e-mail, chatsites en ga zo nog maar even door. Dus internet hoort daar gewoon bij, tenzij je zo ouderwets bent dat de gedachte alleen al afschrikt.
Vroeger kwam je meiden ook niet tegen in het café, die mochten daar niet komen. Nu kan dat wel, is het ontmoeten daar dan ook alleen voor stumpers?

woensdag 19 juni 2002 @ 09:40:52 #78
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4650288
Ik ga zelfs op vakantie met iemand die ik alleen maar via internet ken Nog nooit ontmoet, we gaan gewoon. Niet samen hoor, met nog iemand erbij, maar toch

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4652714
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 10:11 schreef Nasawingman het volgende:

[..]

Was het erg zwaar dan? Zover van mekaar af? Waar woonde jij dan en hij?

Het vervelende is dat het erg leuke meisje waar ik nu mee chat/mail in zeeland woont. En ik in Arnhem en straks in Enschede.

Ja dat was het inderdaad. Hij woont in Nijmegen, ik woon aan het strand, dat is 3 uur met openbaar vervoer van deur tot deur. we zagen elkaar sowieso alleen maar in het weekend een hele dag. Door de week bellen tot telefoonrekeningen die je te boven gaan. Je weekenden zijn verdwenen dus werken kon ik wel vergeten, terwijl de treinkaartjes aan mn bankrekening vraten. Maar ik houdt van hem en hij houdt van mij. Ik moest nu een keuze maken voor mijn studie. Zodoende dat we al na 11 maanden gaan samenwonen. Ik heb er toch geen moment spijt van gehad. Als zij het waard is moet je er zeker voor gaan!
pi_4660536
Het kan best goed aflopen. Bij mij althans wel. Natuurlijk niet altijd. Maar t kan wel.
Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt
pi_4661564
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:53 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ken jij mij IRL?

Nee, dus oordeel dan ook niet op die manier!

heb eens ff je profiel bekeken:

Beroep : Thuisachterdecomputerzitter

Zegt me alweer genoeg!

pi_4661589
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 20:50 schreef huuuuuuuub het volgende:

[..]

heb eens ff je profiel bekeken:

Beroep : Thuisachterdecomputerzitter

Zegt me alweer genoeg!

Hee huuuuuub,het is de bedoeling dat je inhoudelijk en ontopic reageert hier,
als je dat niet kunt,lijkt het me beter dat je een ander forum opzoekt.
Persoonlijke aanvallen doen we hier al helemaal niet.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 23 juni 2002 @ 17:43:54 #83
20504 PuNkAnArChY
Offspring Roels
pi_4715773
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 22:47 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik vind het af en toe wel fijn om eens een minuut bna te kunnen denk wat ik ga zeggen. met 80 aanslagen per minuut valt valt dat toch niet op.

80 maar?
Ik haal er 300 per minuut.

Ff ontopic.
Ja, waarom niet, wat boeit het nou waar je elkaar ontmoet, als het klikt is 't toch mooi, waar dan ook.

[b]Molly doesn't have her head anymore, keep it underneath my bed, on the floor[/b]
pi_4715808
Weet het niet, heb daar geen ervaring mee.

Ik heb al bijna 13,5 jaar lang een gelukkige relatie.

make love, not war
pi_19923552
In groningen kan je gaan dinerdaten, en wellicht ook in andere steden binnenkort. De eerste dinerdaten is 28 juni 2004 in Het Goudkantoor in Groningen. lijkt me zelf wel een aardig idee, ook omdat je geen kans krijg van tevoren wat over de ander te weten te komen. er is een website voor info www.dinerdaten.com
  dinsdag 15 juni 2004 @ 23:09:56 #86
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19923825
quote:
Trieste MoFo, shut the f*ck up als je niet weet waar je over praat. Er zijn zat lieve leuke mensen actief op internet die niet per se naar een cafe hoeven om een of andere trieste mokkel / bink te verleiden voor een one-night-stand. Wat kennelijk jou ideaal is. Internet is een mannier om rustig een beeld te vormen van de "tegenpartij" en te kijken of er uberhaupt wel een basis is voor meer / plezier.

En wat je nu typed, is dat nu niet van toepassing op jezelf? sjees.... mannetjes zoals jij maken me echt ziek... ga ergens anders trollen please
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_19924139
ik beb zelf 2x geprobeerd via internet een date te regelen,
1e veel gemaild maar bij uiteindelijke afspraak reageerde ze niet meer.
2e bleek een meid te zijn die 3 straten verder woont, ook nooit gezien.

ik ga het misschien nog eens proberen
pi_19928137
1x gedaan, in 1x raak. Dus ik zeg "wel"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:06:01 #89
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19938358
Het kan echt goed gaan Heb inmiddels alweer 1,5 jaar een vriend via fok gevonden, en het gaat nog steeds hartstikke goed
To infinity…and beyond!
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:41:25 #90
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_19942877
Ik heb nu al meer dan 3 maanden een vriendin die ik van ineternet ken. Eigenlijk niet echt via daten, maar ik ken haar dus wel van fok.

Zoals iemand hierboven al zei: het is gewoon een nieuw medium.

Ik heb trouwens ook een hele hoop vrienden via internet leren kennen, en anderen weer indirect via hen. (En ja ik heb ook vrienden die ik niet van internet ken )
[KNE]-Mod
pi_19942925
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 07:52 schreef Pheno het volgende:
Hee! Jij was toch de eeuwige vrijgezel? Of heb ik iets gemist?

Ik ben er niet zo voor trouwens, daten via internet, niet dat ik het ooit gedaan heb, maar het lijkt me gewoon niks. Vooral niet via zo'n "datingsite".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19943106
je hebt niks gemist, ik heb alleen nooit meer het topic omhoog geschopt
Krijg je weer modjes die gaan zeggen dat het een onnodige kick is enzo
pi_19974881
Ik heb één toevallige internet-date gehad en ben er héél tevreden over
  vrijdag 18 juni 2004 @ 06:45:51 #94
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_19983493
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 07:52 schreef Pheno het volgende:
zie je wel
[KNE]-Mod
pi_19984837
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:54 schreef Pheno het volgende:
je hebt niks gemist, ik heb alleen nooit meer het topic omhoog geschopt
Krijg je weer modjes die gaan zeggen dat het een onnodige kick is enzo
Nou, vertel het hier dan maar... Je hebt nu dus een vriendin die je via internet gevonden hebt als ik het goed begrijp?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:09:24 #96
95093 -tammie-
STFU n00b! :P
pi_19985442
Ik ken mijn huidige vriend ook via internet.
pi_19986107
Dat heb ik al hier gedaan: 25 en nog nooit een relatie gehad - Deel 3
Niet nodig om nog een keer te copy pasten
pi_19987789
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:38 schreef Pheno het volgende:
*Checkt*
...
Gelezen!

Cool!
pi_19991327
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:38 schreef Pheno het volgende:
Hej Pheno, lang niet gesproken joh

Ben blij voor je dat je je lack of zelfvertrouwen overboord hebt kunnen zetten met alle gevolgen van dien
Bij mij gebeurde iets soortgelijks, met dat verschil dat die meid niet een kwartiertje rijden van me vandaan woont, en dat dat uiteindelijk niets geworden is...
Hell life goes on, better luck next time
Ik ben alleen wel een stuk voorzichtiger geworden mbt internetcontacten, en het krijgen van gevoelens daarvoor, en door wat ik net beschreef ben ik ook een stukje verbitterd merk ik aan mezelf, en ik geloof niet dat ik daar zo blij mee ben...
Oh well, er zíjn meiden die zelfs Shrek sexy vinden, dus ik móet nog een kans maken
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:59:08 #100
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_19991975
Daten via internet? ja!
Mijn huidige vriendin (al ruim 3 jaar) via internet leren kennen
Beetje geluk moet je wel hebben natuurlijk...

Voor degenen die bang zijn dat de echte date tegenvalt een tip: probeer eerst eens een paar keer met elkaar te bellen, dan leer je elkaar een stuk beter kennen dan via mail/chat.
Als je elkaar door de telefoon niks te melden hebt dan wordt de date ook niks, is het gesprek gezellig dan zal de date meestal ook niet zo'n probleem zijn.
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_19992081
Shrek 2 heerst

Het was de eerste keer dat ik zoiets deed hoor. Het was ook echt een wazige actie van me, ik weet niet eens waarom ik uberhaupt erop in gegaan ben. Nou ja, in dit geval geen spijt, maar je hoort andere ervaringen vaker.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:50:52 #102
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19993794
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:02 schreef Pheno het volgende:
Shrek 2 heerst

Het was de eerste keer dat ik zoiets deed hoor. Het was ook echt een wazige actie van me, ik weet niet eens waarom ik uberhaupt erop in gegaan ben. Nou ja, in dit geval geen spijt, maar je hoort andere ervaringen vaker.
Dat valt toch wel mee?
"common sence" speelt nog steeds een rol, als je te blind bent om grove tegenstrijdige signalen op te vangen....

En kijk in dit topic, veel postiefe reacties hoor!
Ecosia
pi_19993937
Zeg eens eerlijk, je bent trotser op een positive ervaring dan een slechte, dus hier krijg je over het algemeen veel positieve reacties.
Maar inderdaad common sense is wel een grote pre. In mijn geval waren er geen tegenstrijdige signalen. Maar iemand kan zich ook helemaal inleven in een rol, dus geen tegenstrijdigheden tonen. Al zal dat minder voorkomen. Maar je hebt er gekken bij. En stel je treft zo'n mafketel. Het is echt niet zonder risico. DUs mocht je zoiets doen spreek je het slim af, een plaats waar je zeker niet alleen bent. Anders vraag je om problemen
pi_19993966
Met een beetje mensenkennis en een goede aanpak kun je er prima voor zorgen dat je niet een of andere vent van 50 treft. Ik heb regelmatig gedate via i-net en alle ervaringen waren positief.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:59:45 #105
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_19994082
Waarom zou je in zo een topic uberhaupt willen patsen... dit is nou juist DE plaats om mensen te waarschuwen... maar ik ben ook wel te goedgelovig hoor
Ecosia
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:20:51 #106
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_19994814
Vanavond heb ik mijn eerste internetdate ooit. Ik ga samen met dom_blontje naar de pizzeria en nu maar hopen dat het irl ook zo goed klikt als op msn

morgen volgt het resultaat vast wel even
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:03:40 #107
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_19996220
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:20 schreef ConQuestador het volgende:
Vanavond heb ik mijn eerste internetdate ooit. Ik ga samen met dom_blontje naar de pizzeria en nu maar hopen dat het irl ook zo goed klikt als op msn

morgen volgt het resultaat vast wel even
Nu maar hopen dat ze niet zo dom is

Ik heb geen ervaring met i-net dates. Maar ik denk dat voorzichtigheid altijd belangrijk is. Dit geld misschien iets meer voor vrouwen dan voor mannen. Hoewel ik vind dat ook mannen soms op moeten passen, aangezien er ook vrouwen zijn die niet helemaal te vertrouwen zijn. En dan bedoel ik meer dat ze niet helemaal de waarheid spreken.
Maar verder lijkt me het op zich een kwestie van common sense, en je merkt vaak toch wel of iets goed zit of niet.
Maar ja, chatten en real life is toch zooooo'n verschil. Kan in je voordeel werken, kan ook in je nadeel werken.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_20001612
Ik wil hier ook nog wel even wat over kwijt...

Ik had van tevoren ook nooit zo'n hoge dunk over mensen leren kennen op internet maar het is toch wel veranderd.

Ik leerde een meisje kennen op msn. webcam altijd aan en altijd heel gezellig (gesprekken van ongeveer 6 uur op een dag...). Na een maandje hebben we de eerste keer in het echt afgesproken en het klikte meteen! sinds die week daarna is het mn vriendin en we hebben nu zo'n 6 weken en ik ben heel erg blij met haar en hou heel veel van haar
me!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:38:20 #109
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_20013195
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 16:03 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat ze niet zo dom is
Nou dat was ze bepaald niet hoor, alleen om een of andere reden klikte het irl niet zo goed als op msn. Beetje jammer, maar het is nu eenmaal zo. Geen vervolg date dus
pi_20013309
quote:
Lekker hoor...generaliseren

Ik sta er niet afwijzend tegenover. Het kan erg leuk zijn, maar het kan ook vies tegenvallen. Net als een 'echte' blind date. Probeer van te voren wel een foto en/of een telefoongesprek te regelen. Dat kan in het algemeen wel het ijs breken en vooral met het telefoongesprek kom je ook beter achter of iemand ook werkelijk is zoals hij zich op internet voordoet. Een 40-jaar oude mannenstem moet je in het algemeen wel kunnen onderscheiden van een vrouwenstem van 25 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')