SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop ik gewoon met werken.. kunnen ze mij de uitkering betalen, win-winquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef mschol het volgende:
ik zeg: doe er nog maar wat euro's bovenop, dan hoeven ze niet zo extreem te bezuinigen, en komen er minder auto's win-win situatie
dan krijg je (na een tijdje) geen uitkering omdat je te lui bent werk dichterbij huis te zoeken..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef kawotski het volgende:
[..]
Stop ik gewoon met werken.. kunnen ze mij de uitkering betalen, win-win
Pak jij lekker die achterlijke fiets van je dan pak ik de auto wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je (na een tijdje) geen uitkering omdat je te lui bent werk dichterbij huis te zoeken..
Je denkt toch niet dat die graaiende kleptocraten minder gaan bezuinigen als er meer te plukken valt? Kom nou!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef mschol het volgende:
ik zeg: doe er nog maar wat euro's bovenop, dan hoeven ze niet zo extreem te bezuinigen, en komen er minder auto's win-win situatie
kan je lang wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Ik wacht nog steeds op de teruggave van het kwartje van Kok, met inflatiecorrectie en BTW moet dit onderhand wel 50 eurocent zijn
uiteraard en dan nog een 9% verhoging op de huurquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef AchJa het volgende:
En uiteraard zullen de gas- en elektriciteitsprijs spoedig volgen...
Correct, met een gelijktijdige verlaging danwel verdwijning van allerlei toeslagen en HRA.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
uiteraard en dan nog een 9% verhoging op de huur
En het dan nog raar vinden dat Nederlanders de rekeningen niet meer kunnen betalenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, met een gelijktijdige verlaging danwel verdwijning van allerlei toeslagen en HRA.Het wordt steeds beter hier!
Wat op zich raar is want Nederlanders krijgen gewoon inflatiecorrectie op hun uitkering. En ook bij CBS en CPB berekeningen gaan de armen er nooit op achteruit. Maar vooral lekker ongenuanceerd blijven huilenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:04 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En het dan nog raar vinden dat Nederlanders de rekeningen niet meer kunnen betalen
Die correctie heb ik de afgelopen 10 jaar gemist, maar ja ik heb ook geen uitkering.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat op zich raar is want Nederlanders krijgen gewoon inflatiecorrectie op hun uitkering. En ook bij CBS en CPB berekeningen gaan de armen er nooit op achteruit. Maar vooral lekker ongenuanceerd blijven huilen
Nou dan ben je er de afgelopen 10 jaar al helemaal niet op achteruit gegaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die correctie heb ik de afgelopen 10 jaar gemist, maar ja ik heb ook geen uitkering.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:11 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou dan ben je er de afgelopen 10 jaar al helemaal niet op achteruit gegaan.
nou in 1991 hebben ze als TIJDELIJKE regeling het kwartje van kok ingevoerd, dat hield in dat de benzine TIJDELIJK met 0,25 gulden werdt verhoogd...quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:15 schreef PKRChamp het volgende:
Hoe zit dat nou met dat kwartje van Kok?
Dat bedoel ik ja, het zou de regering sieren om de Nederlandse burger te ontlasten en 25 Eurocent van de accijns af te trekken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou in 1991 hebben ze als TIJDELIJKE regeling het kwartje van kok ingevoerd, dat hield in dat de benzine TIJDELIJK met 0,25 gulden werdt verhoogd...
het was zo tijdelijk dat het er nu nog op zit
Jammer alleen dat we nu in een situatie zitten waarin dat kwartje van kok door het ministerie van Financiën helemaal niet gemist kan worden. Dan zou het begrotingstekort een eind de lucht in gaan vrees ik. Over een paar jaar als het economisch weer beter gaat mogen we weer zeuren tegen de regering.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:12 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, het zou de regering sieren om de Nederlandse burger te ontlasten en 25 Eurocent van de accijns af te trekken.
Vreemd dat geen een partij voor een lastenverlichting is, de eerste die dat in hun partijprogramma gooit heeft gelijk de grootste partij. Trieste regering.
het kwartje van kok is als de miljarden in griekenland...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jammer alleen dat we nu in een situatie zitten waarin dat kwartje van kok door het ministerie van Financiën helemaal niet gemist kan worden. Dan zou het begrotingstekort een eind de lucht in gaan vrees ik. Over een paar jaar als het economisch weer beter gaat mogen we weer zeuren tegen de regering.
Het zal dan ook wel voor niets zijn denk ik, maar zeuren mag altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |