Doe het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
Ga zo denk ik maar weer over naar dubstep, iets toegankelijker.
Nee.. dit is hem niet!quote:
om 19:00 komt sowieso sinterklaaskapoentje & friendzzzquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Zolang niemand zich meld blijf ik wel even aanklooien, weet nl. ook niet of draakje klaar staat.
Terwijl het zo'n kutnummer is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aargh alweer dit nummer...
dit kan een top 40 hit worden man
gewoon door draaien tot 19:00quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Zolang niemand zich meld blijf ik wel even aanklooien, weet nl. ook niet of draakje klaar staat.
Je bedoelt: '' Omdat ik het zo'n kutnummer vind!! '' ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n kutnummer is.
Ow wacht, dan past het wel in de top 40.
1 friend dit keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 19:00 komt sowieso sinterklaaskapoentje & friendzzz
http://tinyurl.com/622fyqw hihiquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet iemand waar ik de mac versie van VirtualDJ vandaan kan halen?
Dag mevrouw!quote:
Ik moest grinniken ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Tis echt relaxt, hij heeft een antikraakpand met veeels te veel ruimte (ik mocht er niet bij van die vastgoedgastenquote:
Dat zou gewoon moeten kunnen, ik hoor nu '' die ene''quote:
Ook dat is een optie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Door het overmatig luisteren naar onz radio ben je gebanned
Maar je weet zelf natuurlijk al dat je de mist in ging met een Mac te bestellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal geen full versions
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis echt relaxt, hij heeft een antikraakpand met veeels te veel ruimte (ik mocht er niet bij van die vastgoedgasten).
Een kamer gebruiken we alleen voor djset en platen, en nog genoeg dansruimte ook
Een kamer is leeg omdat hij te weinig spullen heeft
Je kan hier komen luisteren toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
Ik ben ingetuned maar hoor niets. t gaat goed.
ik vond skrillex eerst wel vet.. maar het is na 3x luisteren al voorspelbaar en saai aan het worden..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Long drive van Skrillex is ook echt een bazennummer trouwens
Beetje Daft Punk achtig zelfs!
Ik vraag het anders wel aan mijn boy Snufquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar je weet zelf natuurlijk al dat je de mist in ging met een Mac te bestellen
ik zou er makkelijk bijkunnen, maar die gast vond 1 iemand genoeg voor 500 m2quote:
Zaterdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan hier komen luisteren toch?
Je moet ook je tequila nog op komen halen!
Dalijk issie bedorven
Met pendulum heb ik daar erg veel last van ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond skrillex eerst wel vet.. maar het is na 3x luisteren al voorspelbaar en saai aan het worden..
net zoals bijv. pendulum
Ik weet het mien jongquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vraag het anders wel aan mijn boy Snuf
Die Soundsticks zijn echt super fijn trouwens!!
vóór half 9 en na half 7 kan hetquote:
Ik heb nu tot ongeveer 19:00 dubstep klaarstaan, mic is er mee opgehouden, maar dat zoek ik straks wel uit. Zo is er in ieder geval muziek.quote:
Vetstraklauwdebom!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
Ben weer terug na het eten van een vette hap.
Twisterquote:
Ja.. nu istie leuk geweestquote:
Inderdaad een klauwtje gegeten.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou er makkelijk bijkunnen, maar die gast vond 1 iemand genoeg voor 500 m2
Woegedie Woegedie!quote:
Ik vroeg me af hoe jouw UI bij het reageerveld kon staan.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe jouw UI bij het reageerveld kon staan.
Met pindasaus (h) ?quote:
Vet hip stoer cool gaaf enzoquote:
Inderdaad.quote:
Eet mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, m'n PTA wordt op dit moment versnipperd door m'n vogel..
Ik gok dat ze over zo'n 2.457 minuten aan m'n muis gaat beginnen
Je pta?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef mc-Piel het volgende:
Gewoon doodmaken die beesten en opeten. Wordt je een kerel van.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:09 schreef mc-Piel het volgende:
jij zei wordt je!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gewoon doodmaken die beesten en opeten. Wordt je een kerel van.
Programma toetsing en afsluiting..quote:
Staat dat niet op internet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Programma toetsing en afsluiting..
Alle regels/data/weetjes betrekkende m'n examens!
Ja ik weet wat een pta isquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Programma toetsing en afsluiting..
Alle regels/data/weetjes betrekkende m'n examens!
Die van mij is ook thuis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pta is
Maar wat doe je er thuis mee?
Wij krijgen hem uitgeprint om mee naar huis te nemen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pta is
Maar wat doe je er thuis mee?
Sjit, you got me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:(10061, "Failed to connect: (10060, 'timed out') -1@reader.ipv6.xsnews.nl:119"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjit, you got me.
Prutser..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok ik neem het terug, Ragboer is NIET, ik herhaal NIET mijn kloon!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Bek houwe kutbruine. Anders stuur ik Geert op je af.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Prutser..![]()
Ok ik neem het terug, Ragboer is NIET, ik herhaal NIET mijn kloon!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjit, you got me.
jawel, ik verbeter je alleen erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Weert Gildersquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bek houwe kutbruine. Anders stuur ik Geert op je af.
Stuur me die boy dangzz, mijn boyz klaren hem.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bek houwe kutbruine. Anders stuur ik Geert op je af.
En ik ben gewoon bijna klaar met studeren...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jawel, ik verbeter je alleen erop.
Tja, je kan heus wel een fout maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
En ik ben gewoon bijna klaar met studeren...![]()
![]()
Ik moet me schamen.
Nee, Ragboer is perfect..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tja, je kan heus wel een fout maken.
Eh praatjes praatjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stuur me die boy dangzz, mijn boyz klaren hem.
Ik bel opa ik zeg opa je moet eentje prikken voor mij noh.
Hij zegt, wat prikken?! Ik pop die boy wel ff voor jou.
Niemand die 't te weten komt alles
Ik heb het ook met hoofdrekenen. Op middelbare school enzo, ik was er baas in. Nu gaat het helemaal nergens over.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tja, je kan heus wel een fout maken.
Ik zou maar uitkijkenquote:
Ik bel opa ff als je nie uitkijkt a mattie.. en hij prikt al jou niet-indo vriendenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef Zokunen het volgende:
Gooi er hierna ff wat anders doorheen, beetje afwisseling, verzoekjes kunnen uiteraard ook.
Yup en geen idee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Draai je nog steeds? Waar is die mononeger dan?
Ik heb geen indovrienden. Ik ga alleen met blanken om.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik bel opa ff als je nie uitkijkt a mattie.. en hij prikt al jou niet-indo vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ik vond jouw stem nog toen ik gegevens aan het overzetten was.quote:
Oceanview, heb je al gefapt op sharr.rar ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
naakt1 vind ik wat minder, naakt2 is wel weer mooi
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
naakt1 vind ik wat minder, naakt2 is wel weer mooi
nee kheb maar 5 foto'squote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oceanview, heb je al gefapt op sharr.rar ?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb geen indovrienden. Ik ga alleen met blanken om.Mokers zijn vrienden a mattie.. jwt als ik die sossa nodig heb ik bel gewoon die moker ik zeg op me haags: EEUH, MEAUKAH, DOE MIJN IS EEN HEELTJE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Zoveel omhoog?quote:
hoe kom je erop?quote:
ik niet gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoe kom je erop?
Picture0183 is wel weer een normale naam
Oh joyquote:
oow, wie dan wel want ik kreeg ze van iemand gestuurd over skype.quote:
7 foto's bedoel je.quote:
Viro?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oow, wie dan wel want ik kreeg ze van iemand gestuurd over skype.
Gelukkig rij ik met een volle tank in m'n fiets 2 weken!quote:
ik durf het eigenlijk niet te vragen omdat het al tig keer is gevraagd, maar waarom alles weg?quote:
Ging 'ie 't over z'n speciale rijst hebben?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Door koelkast heb ik nu trek in rijstepap
Viro heeft 'm gemaakt bedoel ik. Dacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee.
[..]
correctie 4, nu raak ik nieuwsgierig.
Ik was aan het skypen met hem terwijl hij stond te koken. De rijst was papperigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Ging 'ie 't over z'n speciale rijst hebben?
Die rechtse over 5 jaar!quote:
ow. ik bemoei me maar niet verder mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Viro heeft 'm gemaakt bedoel ik. Dacht ik.
wat?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was aan het skypen met hem terwijl hij stond te koken. De rijst was papperig![]()
Koelkast heeft om wat voor reden dan ook opeens een ip-ban op fok
Serieus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was aan het skypen met hem terwijl hij stond te koken. De rijst was papperig![]()
Koelkast heeft om wat voor reden dan ook opeens een ip-ban op fok
Nee niet echt.. vertel nou maar wat er met Koelkast isquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had net een priveskype gesprek met popje![]()
Jullie zijn wel jaloers he
quote:
Och dit is zo opgelost hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus?Dat is wel de laatste persoon die dat zou moeten krijgen.
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had net een priveskype gesprek met popje![]()
Jullie zijn wel jaloers he
Vergeet je paraplu en zonnebril niet!quote:
Die melding kreeg hijquote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd.
Heb ik ook een keer gehad, vage zooi.quote:
Bij mij schijnt altijd de zonquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vergeet je paraplu en zonnebril niet!
Dus wanneer kunnen we hem weer verwachten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad, vage zooi.
Was bij mij 's nachts, maar de volgende ochtend deed fok het weer (wel een mailtje naar danny gedaan toen)quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus wanneer kunnen we hem weer verwachten?
Hij heeft ook gemaild alquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was bij mij 's nachts, maar de volgende ochtend deed fok het weer (wel een mailtje naar danny gedaan toen)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
Hij moet ook niet zijn bord op het toetsenbord zetten
Geniaal tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
Hij moet ook niet zijn bord op het toetsenbord zetten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft ook gemaild al![]()
Maar het ergste is. Popje heeft hetzelfde ip. Alsof wij een avond zonder popje kunnen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Poll: Wat is de reden dat monopoly er niet was?
• ik viel op de wc in slaap
• ik had een chick gehosseld aan de telefoon
• mijn werk belde dat ik moest komen werken
• mijn internet viel uit maar alles bleef onl
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoor dat koelkast geband is, praat me bij
ik mis hem nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
Een fake ipfoutje, is meestal binnen 12 uur verholpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen zin om Paul (Paulquote:
quote:Hai fan
Hij eist binnen 4 minuten toegang tot FOK! anders kaapt ie de radio en gaat ie grenade draaien tot hij weer op fok kanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een fake ipfoutje, is meestal binnen 12 uur verholpen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
jammer wel dat we geen djkoeIkast meer kunnen nemen, is wel een leuke naam voor je profiel
EN GOUDVIS, geef voortaan complete informatie
JAAAAAAAAAAAAquote:
quote:
Dat moet ie niet doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij eist binnen 4 minuten toegang tot FOK! anders kaapt ie de radio en gaat ie grenade draaien tot hij weer op fok kan
Hoi opperbaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag weer
Nu kan ik wel niet de radio kapen
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
JAAAAAA ik raakte al een beetje in paniek
Hoi koelkastquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag weer
FJIEUWquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mag weer
Op de spatiebalkquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:42 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast had zijn bord op F5 gezet denk ik
Splittercore.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Hmm wat zal ik hierna er eens in gooien...
Ita Hardstyle aub.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Hmm wat zal ik hierna er eens in gooien...
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Een avond zonder popje kan niet he
Via sms/waquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
ja huppel hij is die dove aan het hosselen via de telefoon
De rijstepap wel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ben er weer![]()
![]()
en de peterselie wortel was niet zo lekker
ik niet, maar ik luister niet, plus ik post maar heel soms ff wat.. zoals nu heb ik ff een combo van meerdere posts, dalijk weer killzonequote:
Ik heb trek in rijstepap nuquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk toch gewoon rijst
Record is 15.000 BPMquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:49 schreef Zokunen het volgende:
hmm 1000bpm, laten we dat maar niet doen
Sorry, maar welke leiding?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag jij niet van de leiding he?
Die gisteravond jouw shag had afgepakt omdat je te veel had gegild naar de tv bij het voetbal kijken.quote:
Vanavond Ajax - RKCquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gisteravond jouw shag had afgepakt omdat je te veel had gegild naar de tv bij het voetbal kijken.
Die leiding had het wel daarna zelf opgerookt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die gisteravond jouw shag had afgepakt omdat je te veel had gegild naar de tv bij het voetbal kijken.
• Punt 1: Ik heb en had geen shagquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Dat doen ze altijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Die leiding had het wel daarna zelf opgerookt.
Optimistquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Ajax wint verliezen ze de finale toch wel van Twente
Ja, in je kamer heb jij voetbal gekeken. Toen jij te veel herrie maakte moest jij je shag inleveren bij de leiding.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
• Punt 1: Ik heb en had geen shag
• Punt 2: Ik heb voetbal in mijn eentje gekeken
En ik ga zo weg.
Twente en de KNVB zijn vriendjes. Alvast gefeliciteerd met de 2e plek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als Ajax wint verliezen ze de finale toch wel van Twente
Ik kom tenminste buiten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, in je kamer heb jij voetbal gekeken. Toen jij te veel herrie maakte moest jij je shag inleveren bij de leiding.
En je gaat zo weg, om 19u mag je luchtenTot later vanavond
fixedquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HOOP VAN HARTE DAT IK EEN BAN KRIJG OM DIT:
ik post altijd offtopic voetbalgezeik en ik verdien gewoon een ban
Damn zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HOOP VAN HARTE DAT AJAX DE KNVB BEKER PAKT OM DIT:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139481
Goede fix wel.quote:
Ik luister nu nietquote:
Du boi Kemperquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
Chicks vinden ons leuk ze willen ons eten
ze komen in de edi ze vrage hoe we hete
ze wille op de foto helemaal bloot.
Pieloes is geen pimp maar ik denk wel ho's
ze vinden ons lauw de koulo BS ze vrage
naar de Loupy of de B.EE.R
mammie kom nou je weet dat ik rap
maar ik ben geen rapper nee ik hossel liever craaaaack!
[ afbeelding ]
Kijk hoe deze damens smachten naar mij!
ssstquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word een beetje bang van koelkast
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word een beetje bang van koelkast
Het is du kemperveeennnn!quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word een beetje heel erg bang van koelkast
Mmm....ik heb wel het eerste hapje genomen jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
[..]
PopsHeeft koelkast je echt eerst de wortelen laten proeven om te kijken of het giftig was?
![]()
Wat een held is 'ie tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmm....ik heb wel het eerste hapje genomen ja
Wut is dezen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
POPJEEEEEEE
We moeten een interventie regelen hoor. Het gaat helemaal niet goed met koelkast
Dat had ik hem niet vergeven hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet giftig, anders zat ik hier niet meer
Ik denk het ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
POPJEEEEEEE
We moeten een interventie regelen hoor. Het gaat helemaal niet goed met koelkast
quote:
Whut whutquote:
Zo groot? Dan heb jij een kalkoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |