Doe het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:55 schreef Zokunen het volgende:
Ga zo denk ik maar weer over naar dubstep, iets toegankelijker.
Nee.. dit is hem niet!quote:
om 19:00 komt sowieso sinterklaaskapoentje & friendzzzquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Zolang niemand zich meld blijf ik wel even aanklooien, weet nl. ook niet of draakje klaar staat.
Terwijl het zo'n kutnummer is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aargh alweer dit nummer...
dit kan een top 40 hit worden man
gewoon door draaien tot 19:00quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
Zolang niemand zich meld blijf ik wel even aanklooien, weet nl. ook niet of draakje klaar staat.
Je bedoelt: '' Omdat ik het zo'n kutnummer vind!! '' ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n kutnummer is.
Ow wacht, dan past het wel in de top 40.
1 friend dit keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
om 19:00 komt sowieso sinterklaaskapoentje & friendzzz
http://tinyurl.com/622fyqw hihiquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet iemand waar ik de mac versie van VirtualDJ vandaan kan halen?
Dag mevrouw!quote:
Ik moest grinniken ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Tis echt relaxt, hij heeft een antikraakpand met veeels te veel ruimte (ik mocht er niet bij van die vastgoedgastenquote:
Dat zou gewoon moeten kunnen, ik hoor nu '' die ene''quote:
Ook dat is een optie!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Door het overmatig luisteren naar onz radio ben je gebanned
Maar je weet zelf natuurlijk al dat je de mist in ging met een Mac te bestellenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal geen full versions
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tis echt relaxt, hij heeft een antikraakpand met veeels te veel ruimte (ik mocht er niet bij van die vastgoedgasten).
Een kamer gebruiken we alleen voor djset en platen, en nog genoeg dansruimte ook
Een kamer is leeg omdat hij te weinig spullen heeft
Je kan hier komen luisteren toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
Ik ben ingetuned maar hoor niets. t gaat goed.
ik vond skrillex eerst wel vet.. maar het is na 3x luisteren al voorspelbaar en saai aan het worden..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Long drive van Skrillex is ook echt een bazennummer trouwens
Beetje Daft Punk achtig zelfs!
Ik vraag het anders wel aan mijn boy Snufquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar je weet zelf natuurlijk al dat je de mist in ging met een Mac te bestellen
ik zou er makkelijk bijkunnen, maar die gast vond 1 iemand genoeg voor 500 m2quote:
Zaterdag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan hier komen luisteren toch?
Je moet ook je tequila nog op komen halen!
Dalijk issie bedorven
Met pendulum heb ik daar erg veel last van ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vond skrillex eerst wel vet.. maar het is na 3x luisteren al voorspelbaar en saai aan het worden..
net zoals bijv. pendulum
Ik weet het mien jongquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vraag het anders wel aan mijn boy Snuf
Die Soundsticks zijn echt super fijn trouwens!!
vóór half 9 en na half 7 kan hetquote:
Ik heb nu tot ongeveer 19:00 dubstep klaarstaan, mic is er mee opgehouden, maar dat zoek ik straks wel uit. Zo is er in ieder geval muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |