Als k geen kusje van mijn man wil doek lippestift op, vind ie goorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef bollokus het volgende:
ik weet niet of ik nou echt een raar menneke ben. Maar ik ben helemaal niet voor de vrouwen die van zichzelf een compleet schilderij gaan maken. zo een beetje de ogen en lipgloss alla. maar ik vind het hier tbij sommige toch echt te! vrouwen zijn vaak van nature ook smooi!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Klopt maar das wel heel klein dorp waar eerder NK wegracers waren toch
Ik ben ook een heule erge ICT-Sletquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bliksemtransfers vinden meestal plaats van pooier op pooier...just so you know and back ontopic....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ook een heule erge ICT-Slet
Deze post dwingt mij natuurlijk om de tv op kanaal 15 te zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
WTF heeft Sharon met der haar gedaan
Kan me niet voorstellen dat er in Hengelo (gld) een bedrijf zit waar bommels zijn naam aan zou durven verbindenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn 2 Hengelo's, raar maar waar!
OHHH Bambiquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Nu weet ik het! Ik vond Jo al de hele tijd op een dier lijken....met die vlekken op d'r bek en rug lijkt ze net een HERT
En die grote ogen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Nu weet ik het! Ik vond Jo al de hele tijd op een dier lijken....met die vlekken op d'r bek en rug lijkt ze net een HERT
Sharon is zoooo klein, die ga je niet vinden....quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Deze post dwingt mij natuurlijk om de tv op kanaal 15 te zetten
haar haar zit een beetje vaag omhoogquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Deze post dwingt mij natuurlijk om de tv op kanaal 15 te zetten
Ik vertrouw Verbaan en Alphons voor geen meter. Eerst zien en dan geloven. Waarschijnlijk wil hij dat Stervio's achterban massaal voor hem gaat bellen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef Psychecn het volgende:
Vast al wel gepost door iemand,
Alex favoriet en Servio moet naar huis.
De tussenstand voor de eliminatie vanavond is binnen. Alex loopt aan kop en is dus vrijwel zeker van zijn plek in het Huis der Geheimen. Zoals het er nu uitziet staat Sevio onderaan. Hij heeft de meeste kans om vanavond geëlimineerd te worden. Maar daar kan jij iets aan veranderen! Stem nu op je favoriet en zorg dat hij in het huis blijft.
mooie capquote:
Hahaha zoveel drank krijgt ze niet meer op in haar leventjequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon denkt dat ze Amy Winehouse is??
Moet ze eerst leren drinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon denkt dat ze Amy Winehouse is??
Denkt dat het er om spant met mike, we moeten nog wel wat mike stemmen erbij gooien als we STERVIO dr uit willen hebben...quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vertrouw Verbaan en Alphons voor geen meter. Eerst zien en dan geloven. Waarschijnlijk wil hij dat Stervio's achterban massaal voor hem gaat bellen...
Stemmen op een saaie sukkel? Dacht het niet, ik stem eerder op Servio of Alex, hoewel ik me aan hen irriteer. Die "Saaik" moet gewoon lekker naar huis gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:32 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Denkt dat het er om spant met mike, we moeten nog wel wat mike stemmen erbij gooien als we STERVIO dr uit willen hebben...
Ik iig wel..
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat een lelijk poep-hoofd...
Krulletjes lijken op die van Theo en thea...
EN JIJ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:36 schreef stormiot het volgende:
Wat hebben ze nu weer te eten?
En jullie?
Nou, da's toch wel een verschil van dag en nacht hoor.. Aafke vind ik een leuke toffe meid. Dat kan ik van Amanda niet zeggen. Daar zou ik m'n hond nog vanaf trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |