quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Beardy het volgende:
Neuken?
( hee IEMAND moest 't doen - dit antwoord )
Fawaka is gewoon een groet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Fawaka zeg je toch niet tegen een smatje?
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja precies, voor jongens onder elkaar.
Zowel de mannelijke als vrouwelijke surinamers zeggen fawaka tegen elkaar. Maar uit ''respect'' zullen ze het nooit naar ouderen doen. Het is iets voor jongeren onder elkaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij mijn Surinaamse vrienden is dat anders wel zo.
Ja, want jij kent alle Surinamers persoonlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Zowel de mannelijke als vrouwelijke surinamers zeggen fawaka tegen elkaar. Maar uit ''respect'' zullen ze het nooit naar ouderen doen. Het is iets voor jongeren onder elkaar
Ik ben er zelf eenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want jij kent alle Surinamers persoonlijk?
Eey, tappa moffo joe kaolo daggoe joe!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Djahani het volgende:
[..]
Dat kan niet, Surinamers FOK!ken niet.
Klopt het ging toch om de misvatting dat fawaka alleen voor de boiz is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat verandert alleen niets aan mijn vraag?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Klopt het ging toch om de misvatting dat fawaka alleen voor de boiz is?
Maar goed. Misschien worden we wel oud of zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
Bij mijn Surinaamse vrienden is dat anders wel zo.
Schat ik probeer je alleen van een misvatting af te helpen hoor. Meer nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Maar goed. Misschien worden we wel oud of zo.
Maar jij kan dus geen lekkere roti voor me maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Schat ik probeer je alleen van een misvatting af te helpen hoor. Meer niet
Ik kan niet koken, maar wel vertellen waar je de lekkerste kan halenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij kan dus geen lekkere roti voor me maken?
Dat wist ik al door een ander topic en je ondertitel, maar vertel... waar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik kan niet koken, maar wel vertellen waar je de lekkerste kan halen
Roopram roti in Rotterdam, roti zoals roti hoort te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wist ik al door een ander topic en je ondertitel, maar vertel... waar?
Geef me 3 redenen waarom ik je geen drankje zou aanbieden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef styloboy1 het volgende:
hoe starten de eckte bazen fok!kers een gesprek met een chick die ze willen hosselen
1 je hebt een vrouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef rubje het volgende:
[..]
Geef me 3 redenen waarom ik je geen drankje zou aanbieden.![]()
Wat is er mis met roffa?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
1 je hebt een vrouw
2 je woont in Roffa
3 je heet rubje
Als jij dat weet, dan ben je vast Hindoestaans?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Roopram roti in Rotterdam, roti zoals roti hoort te zijn
Gedeeltelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij dat weet, dan ben je vast Hindoestaans?
Roti is oorspronkelijk een Hindoestaans gerecht toch?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Roti is oorspronkelijk een Hindoestaans gerecht toch?
Kunnen je boiz je het niet leren dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan koken, anders had je me roti kunnen leren maken.
Nee, die koken niet. Dus tja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Kunnen je boiz je het niet leren dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Kijk die hosselkoning nou tochWat een prachtig praktijkvoorbeeld
Ik was weer iets te obvious zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Kijk die hosselkoning nou tochWat een prachtig praktijkvoorbeeld
Ja, maar dat is gewoon omdat Techno.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Nou ze ging er maar al te graag op in he
1985 belde, wilde zijn grap terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef -J-D- het volgende:
"Hoi, ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!"
Dat is precies het jaar dat die zin voor het eerst bij mij werkte!quote:
Je ziet gewoon de reflectie van jezelf in zijn ogen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hossel nooit chicksMaar als een man mij probeert te hosselen is het eerste meestal zon sexy blik
Dus geen woorden, maar daden ja
Bij mij werkt dat dus niet echt:quote:
Als je dan ''allesj goet'' gebruikt als openingszin, draag er dan een Nickelson jas met bontkraag bij!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat dus niet echt:
''Hoi, alles goed?''
''Jahoor, jij dan?''
''Jahoor, alles goed.''
[ongemakkelijke stilte]
Val jij daar op?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je dan ''allesj goet'' gebruikt als openingszin, draag er dan een Nickelson jas met bontkraag bij!
Nickelson jassenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als je dan ''allesj goet'' gebruikt als openingszin, draag er dan een Nickelson jas met bontkraag bij!
Mooi, mijn indruk van jou was al naar het nulpunt gedaald.quote:
-1quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Djahani het volgende:
[..]
Dat kan niet, Surinamers FOK!ken niet.
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eey, tappa moffo joe kaolo daggoe joe!
+100quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Roopram roti in Rotterdam, roti zoals roti hoort te zijn
|
|