Ik kan niet koken, maar wel vertellen waar je de lekkerste kan halenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij kan dus geen lekkere roti voor me maken?
Dat wist ik al door een ander topic en je ondertitel, maar vertel... waar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik kan niet koken, maar wel vertellen waar je de lekkerste kan halen
Roopram roti in Rotterdam, roti zoals roti hoort te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wist ik al door een ander topic en je ondertitel, maar vertel... waar?
Geef me 3 redenen waarom ik je geen drankje zou aanbieden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef styloboy1 het volgende:
hoe starten de eckte bazen fok!kers een gesprek met een chick die ze willen hosselen
1 je hebt een vrouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:59 schreef rubje het volgende:
[..]
Geef me 3 redenen waarom ik je geen drankje zou aanbieden.![]()
Wat is er mis met roffa?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
1 je hebt een vrouw
2 je woont in Roffa
3 je heet rubje
Als jij dat weet, dan ben je vast Hindoestaans?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:38 schreef MalaCocinera het volgende:
Roopram roti in Rotterdam, roti zoals roti hoort te zijn
Gedeeltelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Als jij dat weet, dan ben je vast Hindoestaans?
Roti is oorspronkelijk een Hindoestaans gerecht toch?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Roti is oorspronkelijk een Hindoestaans gerecht toch?
Kunnen je boiz je het niet leren dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan koken, anders had je me roti kunnen leren maken.
Nee, die koken niet. Dus tja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef MalaCocinera het volgende:
Kunnen je boiz je het niet leren dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Kijk die hosselkoning nou tochWat een prachtig praktijkvoorbeeld
Ik was weer iets te obvious zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Kijk die hosselkoning nou tochWat een prachtig praktijkvoorbeeld
Ja, maar dat is gewoon omdat Techno.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Nou ze ging er maar al te graag op in he
1985 belde, wilde zijn grap terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef -J-D- het volgende:
"Hoi, ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!"
Dat is precies het jaar dat die zin voor het eerst bij mij werkte!quote:
Je ziet gewoon de reflectie van jezelf in zijn ogen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ik hossel nooit chicksMaar als een man mij probeert te hosselen is het eerste meestal zon sexy blik
Dus geen woorden, maar daden ja
Bij mij werkt dat dus niet echt:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |