quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef Beardy het volgende:
Neuken?
( hee IEMAND moest 't doen - dit antwoord )
Fawaka is gewoon een groet hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Fawaka zeg je toch niet tegen een smatje?
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja precies, voor jongens onder elkaar.
Zowel de mannelijke als vrouwelijke surinamers zeggen fawaka tegen elkaar. Maar uit ''respect'' zullen ze het nooit naar ouderen doen. Het is iets voor jongeren onder elkaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij mijn Surinaamse vrienden is dat anders wel zo.
Ja, want jij kent alle Surinamers persoonlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Zowel de mannelijke als vrouwelijke surinamers zeggen fawaka tegen elkaar. Maar uit ''respect'' zullen ze het nooit naar ouderen doen. Het is iets voor jongeren onder elkaar
Ik ben er zelf eenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want jij kent alle Surinamers persoonlijk?
Eey, tappa moffo joe kaolo daggoe joe!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:00 schreef Djahani het volgende:
[..]
Dat kan niet, Surinamers FOK!ken niet.
Klopt het ging toch om de misvatting dat fawaka alleen voor de boiz is?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat verandert alleen niets aan mijn vraag?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Klopt het ging toch om de misvatting dat fawaka alleen voor de boiz is?
Maar goed. Misschien worden we wel oud of zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
Bij mijn Surinaamse vrienden is dat anders wel zo.
Schat ik probeer je alleen van een misvatting af te helpen hoor. Meer nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Maar goed. Misschien worden we wel oud of zo.
Maar jij kan dus geen lekkere roti voor me maken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Schat ik probeer je alleen van een misvatting af te helpen hoor. Meer niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |