quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wakker worden naast m'n vriendin en zelf nog een half uurtje kunnen blijven liggen, aangezien zij er veel eerder uit moest
En bijna weekend
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker is dat altijd, als je zelf nog kunt blijven liggen en de ander er wel uit moet.
Die is inderdaad briljant, tevens goedemorgenquote:
Als je boven ook nog een kamer van formaat hebt hóef je de woonkamer niet beneden te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:31 schreef Soempie het volgende:
Straks de sleutel van het huis ophalen en eens precies alles opmeten.We zitten nogal te dubben over de indeling van de woonkamer en keuken, want beneden is het piepklein.
De kamer van formaat gaat onze slaapkamer worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je boven ook nog een kamer van formaat hebt hóef je de woonkamer niet beneden te doen
Ahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kamer van formaat gaat onze slaapkamer worden.En dan hebben we nog twee kamers over boven en een zolder. Zolder wordt een rommel-iets en logeerkamer. De twee andere kamers worden hoop ik ooit kinderkamers. Voor nu houden we een baby-kamer vrij en het andere wordt een studie-knutsel-hok.
Het feit dat je de sleutels gaat halen betekent dat je hypotheek rond is?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
De kamer van formaat gaat onze slaapkamer worden.En dan hebben we nog twee kamers over boven en een zolder. Zolder wordt een rommel-iets en logeerkamer. De twee andere kamers worden hoop ik ooit kinderkamers. Voor nu houden we een baby-kamer vrij en het andere wordt een studie-knutsel-hok.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het feit dat je de sleutels gaat halen betekent dat je hypotheek rond is?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriendje is veilig geland en zit nu in de trein naar Groningen![]()
![]()
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Als hij in de lucht hangt vind ik het toch altijd een klein beetje spannend.... heb ik geen last van als ik er zelf bij zit, maar het idee dat ik nu slecht nieuws zou lezen...... brrrrr!
Maargoed, nu even een fijne ontvangst klaarmaken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, nu even een fijne ontvangst klaarmaken
Het is vrijdagmiddag, dus, he gadver, moet dat nouquote:
Ah joh, ze zijn nog jongquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Het is vrijdagmiddag, dus, he gadver, moet dat nou
Een opgeruimd huis op vrijdagmiddag is toch ideaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
Het is vrijdagmiddag, dus, he gadver, moet dat nou
Dat was gisteravond op tv ja, geweldig hoe die op z'n flikker kreegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah joh, ze zijn nog jong
-edit-zit een aflevering van Topchef 2011 te kijken. Heeft er 1 gewoon een rauwe, ongepelde knoflookteen bij zijn vis neergelegd
euh ja, zoietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een opgeruimd huis op vrijdagmiddag is toch ideaal?
Ja, compleet debiel toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat was gisteravond op tv ja, geweldig hoe die op z'n flikker kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |