Is het al 0700? Ik heb wel zin in een biertje en wat eieren met spek.quote:
Dan mag je inderdaad wel even een paar uur snurken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 03:18 schreef lubje25 het volgende:
ff wachten nog![]()
Ik zit nu aan een borrel. Ga zo slapen ben kapot. Vanmorgen om kwart voor 8 kwamen ze de trap stofferen, ben sinds half 8 deze morgen al druk in de weer.
Dan kan ik alleen maar zeggen: Firefly en Serenityquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
Op mijn automatisch wisselende desktop achtergrond kwam net Summer Glau voorbij.
quote:
hebben ze daar ook al een Centerparcs?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze keer zeten we in het dal ten zuiden van Vijlen. Het Vijlerbos. Mooi stekkie.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
Nem
Ik heb een breikransje gehad hier vanavondallemaal gillende meiden toen ik het haakboekje liet zien dat ik van Soempie heb gekregen
En gezellig plaatjes zitten luisteren, kletsen en ohja, ook nog wel wat gehaakt/gebreid.
die moet ik quotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:32 schreef Soempie het volgende:
Waarmee ik trouwens niet bedoel dat een (Svens) piep klein is.![]()
![]()
wtf
We zitten hier ook niet te wachten op een piepshow...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:32 schreef Soempie het volgende:
Waarmee ik trouwens niet bedoel dat een (Svens) piep klein is.![]()
![]()
wtf
Wat maakt jouw morgen goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, het is inderdaad best een goede morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |