Een tijdje terug zag ik een reclame voor een mascara waarmee het net leek of je wimpers nep waren! Ik snapte daarna niet echt meer wat dan nog het voordeel was boven echte nepwimpersquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:01 schreef wyccie het volgende:
Lang en nep, vind ik meestal niet lelijk. Maar dat hele witte, en zo vierkant afgeknipt. Dát vind ik lelijk. Die nagels zijn het handequivalent van de potloodwenkbrauwen.
Ik heb zelf ook lelijke nagels, maar ik doe er dan ook niks aan.
Inderdaad, false lash effect. Je wilt toch juist niet dat mensen zien dat het overduidelijk nep is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een tijdje terug zag ik een reclame voor een mascara waarmee het net leek of je wimpers nep waren! Ik snapte daarna niet echt meer wat dan nog het voordeel was boven echte nepwimpers
Mwoah, dat meisje daar links achter, die ziet er uit als 12quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:08 schreef wyccie het volgende:
Ik weet dat ze 18 is. Heb het net gelezen.
Maar ze ziet eruit als 12.
Nah ok, 14 dan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:17 schreef Whiteguy het volgende:
Mwoah, dat meisje daar links achter, die ziet er uit als 12
Miley Cyrus gedraagt zich iig wel alsof ze behoorlijk meerderjarig is als ik google pics er zo op na sla:quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah ok, 14 dan.
Miley Cyrus en Demi Lovato zijn ook 18, maar zien er toch minder pedobearig uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef wyccie het volgende:
Je hebt overigens verder wel een goede smaak, Wg.![]()
Miley was ook wel een slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
Nah, dan lijkt mevrouw Gomez mij leuker. En een stuk minder trailer trashy
Volgens mij had je dat al een keer gemeld hier... of er zijn meerdere mensen op een veel te dure portemonnee uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, was even vergeten dat dit zo'n topic is
Ik zit in het proces om mijn eigen afstudeercadeau te bestellenmijn veel te dure, echte lederen, awesome wallet
Ik loop er al een hele tijd op te kwijlenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat al een keer gemeld hier... of er zijn meerdere mensen op een veel te dure portemonnee uit
Maar Miley is enorm opgehoerd met make-up.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah ok, 14 dan.
Miley Cyrus en Demi Lovato zijn ook 18, maar zien er toch minder pedobearig uit.
Nee hoor. Je kinderen zijn te jong. Dit zijn van die Disney kindersterren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Er komen hier namen en plaatjes voorbij van mensen die ik of niet van naam of niet van plaatje ken... ik word (te) oud geloof ik.
Ow ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kinderen zijn te jong. Dit zijn van die Disney kindersterren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Selena_Gomezquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dat zal het zijn.
Is dat van die Disney musical? Wij Twan kijkt veel Disney XD maar daar zie ik vooral Zack & Cody voorbij komen. Of Phineus en Pherb.Verschrikkelijk.
Bedankt voor deze info. Alleen Hannah Montana ken ik trouwens. De naam Miley Cyrus ook wel, maar had er geen plaatje bij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Selena_Gomez
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miley_Cyrus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Demi_Lovato
Zack en Cody is trouwens een verschrikking
Niet als je het elke morgen ziet/hoort. Het wordt zo vaak herhaald. Net als met de programma's op Nick jr. trouwens.quote:
Dan is het denk ik inderdaad snel vervelendquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet als je het elke morgen ziet/hoort. Het wordt zo vaak herhaald. Net als met de programma's op Nick jr. trouwens.
Lennon vindt het nu al leuk en probeert mee te dansen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef iamredleader het volgende:
Ach, nog een paar jaartjes en ik kan met Jair naar K3
Lang leve de pc/laptop/iPad... dan hoef ik vaak niet mee te kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan is het denk ik inderdaad snel vervelendSterkte
Mama see, mama saa, mama sakamoembaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon vindt het nu al leuk en probeert mee te dansen.![]()
Maar ik ben een paar keer met Twan naar Ernst en Bobbie geweest, dat is echt leuk. Ook feestje voor de ouder. Tenminste dat vond ik...
Zeker met een lekkere pepersaus er bij! Jammer dat die stukjes vlees zo klein zijnquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeker met een lekkere pepersaus er bij! Jammer dat die stukjes vlees zo klein zijn
Leuk liedjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mama see, mama saa, mama sakamoemba
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop standaard is binnen gekomen...![]()
Ben wel 2 uur bezig geweest om dat ding in elkaar te knutselen (geen instructie...), maar nu wel zeeën van ruimte.
Alleen mijn DJ-console (apparaat rechts) past er nog niet goed onder, moet ik weer iets voor bedenken...
Jeetje, wij moeten nog avondeten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bedwelterusten en tot morgen allemaal!
En wat gaan jullie eten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeetje, wij moeten nog avondeten.Dan is het wel heel gek om te lezen dat je al naar bed gaat.
Slaap lekker!
Eh, ik eet nu broodjes speculoos en daarna neem ik knakworstjes.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ik eet nu broodjes speculoos en daarna neem ik knakworstjes.
Huhquote:
Heftig verliefd, dus vlindersquote:
Niet in die oven johquote:k moet ook nog eten. Twee loempia's die op de oven aan het wachten zijn.
Ik heb ook een piep, maar niet in mijn oorquote:De Staat was trouwens kort en keihard. Ik heb nu een piepje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het 't wel waard?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ja, nu waren op maat gemaakte oordopjes wel op z'n plaats geweest. Maar daarvoor ga ik niet vaak genoeg.quote:
Ah, ok. Daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Heftig verliefd, dus vlinders
Het is laat, dus nacht.
Het is alleen opwarmen, de loempia's zijn al gemaakt.quote:Niet in die oven johDat ding is ruk
Ik snap 'm niet.quote:Ik heb ook een piep, maar niet in mijn oor
Jazeker. En zaterdag zijn ze ook nog op tv te zien. Camera vloog over de zaal.quote:Was het 't wel waard?
quote:
Oprah Winfrey-taferelen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef LadyBlack het volgende:
allemaal gillende meiden toen ik het haakboekje liet zien dat ik van Soempie heb gekregen![]()
Het blijft het mooiste stukje NL.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Limburg was het toch? Is het daar zo leuk?
Wist je nou van tevoren dat je deze week op elk moment weg zou kunnen gaan, of was dit nou echt een verrassing?
Nee, dit zijn heel unieke damesquote:
Wauwquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het blijft het mooiste stukje NL.
Het was een verrassing. Ik hoorde het zo'n 2 uur voor vertrek.
Ik weet helemaal niet wat je werk precies inhoudt. Maar normaal gesproken heb je toch diensten en ga je weer naar huis aan het eind van de dag/nacht? Nu moest je opeens 4 volle dagen weg....kan dat zomaar? Had je buiten je dienst om niks gepland?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
Het was een verrassing. Ik hoorde het zo'n 2 uur voor vertrek.
Deze keer zeten we in het dal ten zuiden van Vijlen. Het Vijlerbos. Mooi stekkie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw
Waar heb je gezeten? Ik vond Limburg ook erg mooi ja, toen ik er deze zomer voor het eerst echt rond heb gereden.
[DEF] Wat is jouw werk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wat je werk precies inhoudt.
Ik heb normaal wel een rooster. Maar dat gaat soms gewoon de prullebak in.quote:Maar normaal gesproken heb je toch diensten en ga je weer naar huis aan het eind van de dag/nacht? Nu moest je opeens 4 volle dagen weg....kan dat zomaar? Had je buiten je dienst om niks gepland?
Misschien kent Wyccie gewoon het woord piep niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja met mijn vermogen om grapjes te snappen is niks mis
Ik wist wel dat je iets met gevaarlijke stoffen doet.quote:
Ik zou dat heel kut vinden. Dan denk ik 'shit, ik had nog de was moeten doen. Ik heb geen sokken meer. En de planten gaan dood (ook al heb ik geen planten en gaan ze ook dood als ik er wel ben).'quote:Ik heb normaal wel een rooster. Maar dat gaat soms gewoon de prullebak in.
En ik had (toevallig) privé niks gepland staan. Maar ik moet regelmatig wel wat privé afspraken afzeggen.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien kent Wyccie gewoon het woord piep niet.
Daar zou ik me dan echt geen zorgen over maken(wel over de was trouwens) maar ik zou meer zittne met leuke dingen die ik geplant zou hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je iets met gevaarlijke stoffen doet.
Maar betekent dit nou dat er gevaarlijke stoffen in imburg vrij zijn gekomen? Of zijn die verrassingsexcursies meer oefening?
[..]
Ik zou dat heel kut vinden. Dan denk ik 'shit, ik had nog de was moeten doen. Ik heb geen sokken meer. En de planten gaan dood (ook al heb ik geen planten en gaan ze ook dood als ik er wel ben).'
Er is een eenheid op oefening die wat bijscholing nodig had. En ik mocht dat doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik wist wel dat je iets met gevaarlijke stoffen doet.
Maar betekent dit nou dat er gevaarlijke stoffen in imburg vrij zijn gekomen? Of zijn die verrassingsexcursies meer oefening?
Ik heb daar totaal geen problemen mee. Dan doe ik dat soort dingen wel later. En nee, ik heb geen planten en huisdieren.quote:Ik zou dat heel kut vinden. Dan denk ik 'shit, ik had nog de was moeten doen. Ik heb geen sokken meer. En de planten gaan dood (ook al heb ik geen planten en gaan ze ook dood als ik er wel ben).'
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
(ook al heb ik geen planten en gaan ze ook dood als ik er wel ben).'
Die heb ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
ik zou meer zittne met leuke dingen die ik geplant zou hebben.
Maar dat wist je baas toch ook wel langer dan die 2 uur eerder?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
Er is een eenheid op oefening die wat bijscholing nodig had. En ik mocht dat doen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nog 1 leuk ding voor ik naar bed ga:
vanavond was een vriendin hier die mijn connectie is bij de leuke vacature, en zij was er helemaal van overtuigd dat ik dat prima zou kunnen en wilde wel mijn referentie zijn
Ik maak misschien wel een klein kansje op een leuke baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |