En link naar het vorige deeltje voor de volgers onder onsquote:Het conflict met de Class Company is uit de wereld. Alles is pais en vree, in deze witte dagen rondom kerst.
Alleen die bank die in het te koop staande huis van Wes staat vloekt zo met de rest van de kerstgedachte.
Tevens kan er worden gewed op een eventuele gezinsuitbreiding in huize Sneijder Cabau. Het zou mooi zijn als Yo vandaag of morgen bevalt. In een stal.
Hmmm, daar lijkt haar tandvlees nog meer teruggetrokken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
volgens mij paste die lip voorheen ookal niet over de tanden heen
[ afbeelding ]
nee idd maarja foto's liegen niet en uiteindelijk houden ze zichzelf voor de gekquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, daar lijkt haar tandvlees nog meer teruggetrokken.
Ik denk dat ze er wel iets aan heeft laten doen, maar dat geeft ze niet toe. Doen de meeste sterren toch, die gaan echt niet verklappen waarom ze er zo mooi uitzien.
\\Ieeewwwwwwwwwwquote:
Ik heb het nooit eerder gezien, niet dat ik nou zo bizar veel interviews van haar heb gezien, maar bij Carlo en Irene ging die lip niet over het gebit, dat is me nooit eerder opgevallen. Het blijft apart.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:32 schreef sherezade het volgende:
volgens mij paste die lip voorheen ookal niet over de tanden heen
Ja, dán noem je ook watquote:
Ik vind Yo geen ster en er ook niet mooi uitzien eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, daar lijkt haar tandvlees nog meer teruggetrokken.
Ik denk dat ze er wel iets aan heeft laten doen, maar dat geeft ze niet toe. Doen de meeste sterren toch, die gaan echt niet verklappen waarom ze er zo mooi uitzien.
Ja duuuhhhhh We zijn allemaal stikjaloers op het glamourleven en het uiterlijk van Yo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |