quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Chan het volgende:
Zo zeg.. ik heb meer dan 10 topics gemistBen niet echt bijgelezen dus.. ging even niet zo lekker hier, had me even beetje teruggetrokken.. maar nu weer terug dus
Miss fijn dat Senna in elk geval 's middags goed slaaptEn hopelijk als Schaap terug is ook 's avonds weer gewoon
Het is inderdaad kóud buiten, maar wel een heerlijk zonnetje. Net lekker met Timo naar de Intratuin geweest visjes en konijntjes kijken
Verder over slapen: Ik heb Timo het altijd helemaal zelf laten bepalen.. als hij niet wilde slapen, dan niet.. als hij aan de borst in slaap wilde vallen, prima.. en hij slaapt nu vrijwel altijd super goed.. maar ja.. ik heb het gevoel dat dat meer door hem komt (gewoon zn karakter dus) dan door hoe ik ermee om gegaan ben..
Gaat het alweer wat beter, Chan? Fijn dat je er weer bent!quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Chan het volgende:
Verder over slapen: Ik heb Timo het altijd helemaal zelf laten bepalen.. als hij niet wilde slapen, dan niet.. als hij aan de borst in slaap wilde vallen, prima.. en hij slaapt nu vrijwel altijd super goed.. maar ja.. ik heb het gevoel dat dat meer door hem komt (gewoon zn karakter dus) dan door hoe ik ermee om gegaan ben..
Ow, ik herken wel dat het soms neit gaat als ik haar al met angst en beven naar bed breng, bang dat het niet zal lukken. Maar dat was bijvoorbeeld gisteren helemaal niet het geval, juist omdat ze dinsdagavond zo netjes zonder problemen ging slapen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Stiemie het volgende:
Hmm miss dan zal dat het niet zijn neeMaar hier is het denk ik wel zo want het is anders gewoon te toevallig denk ik. En dan ook allebei spoken en heel vaak roepen om niks enzo.
Arme Senna dat ze papa zo mist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de dokter heeft nog steeds niet gebeld en nu krijg ik ze niet meer te pakken
[ Bericht 1% gewijzigd door Incantrix op 03-03-2011 14:34:47 ]3!
Vanavond schotel ik hem gedroogde linzen met een vleugje kattenbrokjes voorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm, kennelijk word eten minder lekker nadat jij je ermee hebt bemoeid:P
Wedden dat ie het dan niet meer hoeft? Rienk eet ook liever van de grondquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Vanavond schotel ik hem gedroogde linzen met een vleugje kattenbrokjes voor
Inca, jij woont toch bij mij in de buurt? Waar zit jij bij de HA?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ik twijfel wel om over te stappen naar die van mijn lief ook, lijkt me zoveel handiger en die wachttijden bij mijn eigen HA komen me de strot uit, vandaar dat ik Stef er ook weggehaald heb. Maar mijn eigen HA is zó fijn, die wil ik eigenlijk niet kwijt. Twijfels dus..
Daarop voortbordurend, moet ik even voor je naar de AH?? MIts je in de buurt woont that is..quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef Memmel het volgende:
[..]
Inca, jij woont toch bij mij in de buurt? Waar zit jij bij de HA?
Kan je ORS niet door limonadesiroop ofzo mengen?
BE...lekker knuffelen met je mannen!
waarom blauwe aquarius? Ik zou gewoon lekker oranje doen! Blauw lijkt me zo chemisch voor zo'n kleine. wij doen meestal de witte omdat die versneld uit je maag gaat en ik het alleen geef bij overgeven. Die oranje vinden ze hier heeeeel lekker! De witte nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:54 schreef Incantrix het volgende:
Memmel, wat ben je een lieverd, thnx!![]()
Mijn lief is nu op weg naar huis van zijn werk en die heb ik nu gemeld dat hij blauwe Aquarius, Roosvicee Stop en een ander aanmaakje zonder toegevoegde suikers moet halen om de ORS mee aan te maken (tip van de dame van de HAP). Met een beetje geluk krijgen we zo de ORS of de aquarius naar binnen bij hem, als morgen de diarree nog steeds aanhoudt moeten we hem morgen toch naar de huisarts brengen of als de situatie verergert voor morgenochtend moeten we de HAP nog een keertje bellen. Wel fijn dat iedereen meedenkt, thnx!
![]()
Ow, en Memmel, mijn huisarts zit aan de Valkenboslaan, die van Stef aan de Regentesselaan. Had de ORS al wel met diksap aangemaakt, maar Stef lust geen diksap
Jeeeeeeej!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:24 schreef miss_sly het volgende:
Schaap is thuis; niet alleen een dag eerder, maar ook nog een vlucht eerder
net toen ik Senna naar bed wilde brengen, kwam hij thuis, dus hebben we even geknuffeld en gespeeld en waren we gewoon even met drieen. En toen zei schaap: ik breng Senna even naar bed. Hij was binnen een paar minuten terug, en het is al de hele tijd stil, het lijkt erop dat ze slaapt.
Dus...so far patronen?
Awh, ik word helemaal weekquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef miss_sly het volgende:
twinkly dat ha-ha-ha uit 2 beren doet Senna ook, zo schattig
Goed he, dat ze dan ineens weer wat bijgeleerd hebben!
Ze was zo blij toen ze papa zagEcht, dat snoetje! Ze was een beetje aan het ronddrentelen met haar nieuwe Minnie Mouse en kwam telkens tussen ons in op de bank zitten terwijl ze 'ezeggel' zei
![]()
Nou zal het best nog wel eens fout gaan, zeker de komende tijd, maar ik vind het wel veelzeggend dat ze zonder een kik ging slapen.
Ow ja, vandaag weer iets geleerd over mijn dametje: het is essentieel dat je de juiste vragen stelt.quote:
mogen die kleintjes geen norrit of iets in die richting dan eigenlijk? (ik heb echt geen idee dus eerlijk gezegd.)quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn lief!Nouja, de ORS is er dus met geen mogelijkheid in te krijgen, niet aangemaakt met aanmaak, niet met roosvicee.. De Aquarius ging met een nog grotere boog richting de grond als de ORS en verder weet ik het even niet zo goed. Stef heeft bijna een hele boterham gegeten en is heel lief gaan slapen, ik hoop dat hij een goede nacht maakt vannacht. Morgenochtend blijf ik in elk geval thuis tot ik de huisarts weer kan bellen om te overleggen, maar ik weet eigenlijk ook weer niet zo goed wat ik ervan kan verwachten. Iedereen die hoort hoe lang de diarree al zo hevig is roept dat het te lang is (incl. de dokterasssistente en de HAP), maar ik krijg ook niet de indruk dat er medicatie voor is, of dat men dat echt wil geven. Ik vraag me dus af of het nu echt wat toevoegt om morgen naar de HA te gaan.. Anderszijds wil ik zo echt het weekend niet in, die hulpeloze blik die hij me vandaag toewierp terwijl het in golven zijn luier uitstroomde maakt me er niet geruster op..
Ow, Miss, wat fijn dat Schaap er weer is!!En Senna is meteen gaan slapen, haha, lekker wijffie
Miste gewoon papa
Twinks, wat cool, zoveel woorden ineens weer! En dat zingen
ORS is norritquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mogen die kleintjes geen norrit of iets in die richting dan eigenlijk? (ik heb echt geen idee dus eerlijk gezegd.)
Wat enorm vervelend toch zeg, bah. Heel héél veel beterschap. Arme Stef
Nee, je hebt ook norrit als stopmiddel, dat is echt anders dan ORS.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ORS is norrit
Wat ze nog wel eens doen is opnemen ter observatie omdat ze dan de tekorten aan kunnen vullen met een infuus.
Morgen gewoon weer bellen hoor!
nee hoor. Er is misschien ORS van het merk Norrit maar tegen diarree zijn er pilletjes, ook van het merk norrit, die koolstof bevatten. Dat zou een werkzame stof zijn tegen diarree.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ORS is norrit
Wat ze nog wel eens doen is opnemen ter observatie omdat ze dan de tekorten aan kunnen vullen met een infuus.
huh? nee toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
ORS is norrit
Omdat het gewoon een kutsituatie is...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Ja, stiekum wil ik ook eigenlijk wel van iemand die weet wat hij doet horen wat ik moet doen en dat mijn ventje ok is.. En nu moet ik zomaar ineens even snotteren, where the hell did that come from?
Ohja, en overgeven doet hij nog wel, maar niet meer structureel bij alles dat zijn maag 'raakt' zeg maar.
Toch mooi meegenomen (van die kilo's)!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:42 schreef oeke het volgende:
Poeh Inca, wat heftig allemaal.![]()
Het klinkt als het virus wat Ko ook net gehad heeft. Spugen en luiers die langs zijn been naar beneden liepen. Ik kan ze niet zo plastisch omschrijven als jij maar het lijkt redelijk hetzelfde.
Ko at ook veel yoghurt en wat crackers, gelukkig was het vrij snel over. Na 2 dagen ofzo.
Maar Stef heeft al wat langer last van diarree he? Dus misschien is het geen slecht idee om even te kijken hoe het met zijn vochthuishouding gaat.
En niet snotteren hoor! Je bent gewoon bezorgd en dat is logisch.
Asy, voor jou ook een zoen!Dat is ook niet makkelijk zeg, dat vechten met elke hapje. Hopelijk zet het door zoals hij vanavond heeft gesmuld.
Senna, fijn he, dat papa er weer is!
Hier gaat het iets beter, papa's zijn altijd zieker dan mama's, dat is vandaag wel weer bewezen.
Morgen gaat Ko naar het kdv, en dat lijkt me goed voor hem, even rausen, we komen nu al een paar dagen de deur niet uit en zijn zo slap als een vaatdoek. (maar he, wel 3,5 kilo eraf in 2 dagen!)
13 dagen idd. Het langste tot nu toe, en ook echt wel de grens hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:38 schreef miss_sly het volgende:
BE ben je 2 weken weggeweestwat lang, hoe vond je dat zelf? En hoe vond F het alleen met twee jongens? Ze zullen zeker wel veranderd zijn in 2 weken zeg! Dat wordt knuffelen en genieten morgen
Ze gaf aan dat ik de HAP kon bellen als het echt beroerd werd en ik vandaag niet beldequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:46 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, dat zou ik ook lastig vinden..Hoe groot acht je de kans dat de AB onnodig wordt voorgeschreven, of dat je dit weekend spijt zal krijgen als je vandaag niks doet?
Oh echt? Toch lief dat er aan me gedacht werdquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef Twinkly het volgende:
Chan, wat leuk dat je weer terug bent! Ik had je gemist en vroeg een paar dagen terug nog waar je was. Wat vervelend dat het niet zo heel goed met je ging, hopelijk knap je snel weer op. Rustig aan doen he![]()
Haha Timo, is papa een lekkere poepstoel
Huh nee, ik zie nergens een post van jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Poppejans, had je het gezien? R is bijna een kilo zwaarder dan Wolf.
In dat topic over gewicht enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Huh nee, ik zie nergens een post van jou
Een kilo zwaarder![]()
is hij ook langer dan Wolf?
En prikjes gehad zeker?
Wolf was maar 200 gram aangekomen van december tot nu. Maar wel 3 cm gegroeid.Best apart dat het nu vooral in de lengte omhoog zal gaan schieten.
En terechtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef miss_sly het volgende:
Wij gebruiken eigenlijk ook meer het woord billen, maar ze was 'boem' aan het spelen en dan op de grond vallen op de bibs en toen gebruikte ik een keer het woord bibs...en dat vond ze volgens mij een leuk woord
Welke heb jij in huis? De ene is aanzienlijk duurder als de andere (in webshops), maar ik wil dan liever wel eentje die werkt enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:13 schreef seilram het volgende:
Incantrix, hier in Tilburg heb je een paar biologische/natuurwinkels, die verkopen het. En ook een reformdrogist heeft dat vaak in het assortiment.
Als ik bij Joep een klein maatschepje door de pap of melk doe... dan is haast binnen een dag (afhankelijk van hoe erg de diarree) weer diarree vrij. Tis wel een prijzig spulletje... maar ik vind het zelf heel fijn om in huis te hebben.
Dieko is inderdaad Diego. In dat rijtje hebben we ook 'ti-ie als in Timmy, dowa, boboooo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Wat een ziekenboeg, zeg, pfff. Niets leuk. Arme Tess ook met die traanoogjes. Beterschap voor alle kindjes
dieko = Diego? zo zegt Senna het tenminste
iaaf = geluid van een ezel?
ei = ik zou zeggen gewoon ei, maar dat zal wel te simpel zijn, he?
ping = magnetron?
peen = eend?
De 'nips/nipt' van Senna betekent 'bibs'
Oh, dan zijn ze wel even groot (ok op 1 cm na dan)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
In dat topic over gewicht enzo.
Hij is nu 80 cm en 11,3 kilo. Al denk ik dat hij nu flink gezakt is (diarrhee). En hij kreeg geen prikjes omdat zijn oren nog niet goed waren, dus we mogen over een maand weer.
Oh wat leuk!! Zijn wij dus niet de enige die speciaal naar Brabant gaan om effe wat mee te pikken van alle leuke dingen hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:10 schreef miss_sly het volgende:
Poppejans, wij gaan morgen ook naar de optocht in BestWie weet zien we je nog!
Nou, durf ik bijna niet meer te posten, Keshet! Goed, al het hierbovene geld ook voor mij!quote:
R is erg ziek, anders had ik vanmiddag naar de optocht hier in Eindhoven gewild. Misschien ga ik toch nog wel even op de fiets, even wat sfeer meepikken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh, dan zijn ze wel even groot (ok op 1 cm na dan)Wij zijn morgen trouwens nog in jouw woonplaats! Eerst wat meepikken van de carnavaloptocht in Best en daarna naar E. bij het omaatje van mn man op visite. Ga jij nog naar een optocht?
Wat zielig dat R. hij aan de diaree is, billetjes in de luiers worden dan zo snel rood en zeer
Waaaah wat goed en fijn voor Niels dat hij heeft geslapen in een ander bedje en huisEn zeker ook lekker voor jullie zelf, een geruststelling.
Jammer van de bedden, volgens mij zijn die in bijna ieder park altijd slecht. Nog erg veel plezier gewenst daar
Eenvoor Stef
Fijn! En vannacht gaat het nog beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef Twinkly het volgende:
Wij zijn in het huisje.
Niels ging redelijk goed slapen, is 1 keer wakker geworden en was om 5 uur weer wakker. Super dus!
Mijn Lief en ik lagen echter wél wakkerHet bed was zó hard!
Ooooooh, kom je dan even langs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:45 schreef Poppejans het volgende:
Groofsken,die optocht begint om 14.00, rond dan zijn wij er ook (niet heel veel eerder want de winkels zitten gewoon dicht dacht ik)
Maar hey, moet je toch niet doen als R. zo ziek is? Al lijkt het me ook wel weer eens leuk jullie te zien hoor!![]()
Na de optocht gaan wij ws even naar Eindhoven
We hebben nu een nieuw raadsel: ka-kak. Géén idee wat het betekent, want hij zegt het zo vaak. 'Kwaak-kwaak' lijkt me onwaarschijnlijk, net als 'kakken'. Het zou misschien 'kijk' of 'kijken' kunnen zijn, maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:25 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Claudia, is ie gewoon al die tijd verkeerd (of helemaal niet eigenlijk) begrepen!
Hier werd ka-kak gebruikt voor slaapzak, kan het dat misschien zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben nu een nieuw raadsel: ka-kak. Géén idee wat het betekent, want hij zegt het zo vaak. 'Kwaak-kwaak' lijkt me onwaarschijnlijk, net als 'kakken'. Het zou misschien 'kijk' of 'kijken' kunnen zijn, maar ik denk het niet.
naan=banaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Twinkly het volgende:
Viezie = televisie?
Ka-kak, Hmm kijken klinkt wel logisch.
Zo zegt Niels héél vaak "ja-jai!"
Wat betekent "naan" en "daak"?
Ik ben ook benieuwd. Hij loopt al heel netjes aan een handje en stond al steeds vaker los, maar het is echt een drempel die hij over moest, dus ik ben benieuwd of hij er nu over is. Maar wel super tof om hem zo trots te zien kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh happy, wat gaaf!Die eerste stapjes zijn zo tof. Ik ben benieuwd of hij het nu langzaamaan steeds beter gaat doen of binnen een paar dagen loopt als een kievit.
Dat was hier niet anders. Dat wil zeggen, de aanlooptijd (quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef wickie het volgende:
Jups, lopen was hier binnen een paar dagen onder de knie en nu loopt ze vrijwel alles
Maarrr, ze heeft een enorme lange aanlooptijd gehad. Ze stond al met 10 maanden en liep actief langs alles met 11 maanden. Ook dus maanden lang met een loopkarretje door huis gesjeesd.
Ze durfde het gewoon echt niet aan en zag waarschijnlijk het nt er niet van in omdat ze inmiddels een zeer snelle en behendige kruiper was geworden (met een omslachtig kruipje dan).
Op P. na zijn we allebei weer beter. Ik eet wel een stuk minder, maar dat is alleen maar voordelig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef wickie het volgende:
Oeke, dat klinkt als een fijne reis
Zijn jullie allemaal weer opgeknapt?
Ik gister nog een treinreisje met Mette gedaan maar dat ging niet echt lekker, jammergenoeg..
Ze snapte echt niet dat ze niet op de grond mocht spelen en lopen en was echt een beetje heel erg dwars. Volgende keer weer beter hopelijk.
Ja, Daan loopt al heeeel lang langs de bank enzo (hij was net 7 maanden, hij stond bij 6mnd3wk al) en is pas met 9 maanden gaan kruipen, maar toen liep hij al achter de loopkar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Happy, Ivan liep al heel lang goed langs de bank en aan de hand toen hij losse stappen ging zetten, maar bij hem duurde het juist vrij lang voor hij echt goed en veel begon te lopen. Hij begon rond zijn 1e verjaardag te lopen en toen Lena werd geboren liep hij goed. Toen was hij 14 maanden oud. Hij heeft er dus 1-2 maanden over gedaan. Maar Mette heeft geloof ik dat lopen juist weer binnen een paar dagen onder de knie gekregen. Er zit zoveel verschil in.
Eten is het nog het allerminst belangrijk Groofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, hij drinkt op zich wel, hij weigert alleen die ORS. En die is nu hard nodig omdat hij ook al drie dagen nauwelijks eet.
Blèh. Nou ja. Eerst maar proberen te slapen en morgen maar weer verder zien.
Ik zit momenteel duidelijk in een heel andere mindset. Met 21:30-3:30 heb ik een goede nacht gehad.quote:Op zondag 6 maart 2011 07:18 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden een goede nacht: 20-6.30Geen kik en redelijk vrolijk wakker.
Oh, dat is ged om te weten Miss! Ergens in mijn achterhoofd wist ik dat wel, maar op dit moment ben ik blij met elke slok die hij wil drinken. Misschien dat het toch kan omdat de diarree ws door de AB komt?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:26 schreef miss_sly het volgende:
groofs, wat je er mee doet moet je zelf weten, maar appelsap kan ook alxerend werken. Appelsap kan nog gaan gisten in de darmen en daar dus diarree veroorzaken. Als het normaal goed gaat, is het prima, maar misschien voor nu dan een ander sapje geven, aardbeiensap ofzo?
Nee, ik reken van voeding tot voeding. Maar het is inderdaad een fenomenaal aantal uren, vooral vergeleken met hoe ik sliep tijdens de zwangerschap.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia, sliep jij zelf vanaf 21.30uur? Want dan heb je in totaal toch ook gewoon 8 uur geslapen? Dat is een perfecte nacht! Wat heerlijk voor je.
Ik ben toen Senna een paar weken terug zo'n diarree was juist gestopt met de appelsap om ervoor te zorgen dat dat iig niet ervoor kon zorgen dat de diarree maar niet wilde stoppen. Van de andere kant kan ik me voorstellen dat je blij bent met iedere slok vocht die hij binnenkrijgt. Lastig.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh, dat is ged om te weten Miss! Ergens in mijn achterhoofd wist ik dat wel, maar op dit moment ben ik blij met elke slok die hij wil drinken. Misschien dat het toch kan omdat de diarree ws door de AB komt?
Ik zal eens kijken of hij diksap accepteert.
Ow, maar dit is soweiso waar, vind ik. Ik trok het allemaal prima, de geborken nachten. Tot ze en aantal maanden door sliep. En toen de gebroken nachten toen weer kwamen, vond ik dat veel zwaarder dan het eerste jaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 08:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik reken van voeding tot voeding. Maar het is inderdaad een fenomenaal aantal uren, vooral vergeleken met hoe ik sliep tijdens de zwangerschap.
Maar goed, niet echt ontopic hier.Het is alleen zo frappant hoe verschillend je instellng is als je een kleine baby of grote baby/dreumes hebt. Ze worden zo snel groot en je groeit er zo snel in mee!
Ik heb sowieso makkelijk praten, want zelfs als Lena elke 3 uur komt dan drinkt ze snel en valt meteen weer in slaap. Ik slaap daarna gewoon weer verder. Gebroken nachten van grote baby's en dreumesjes vergen vaak wat meer werk en daar word je ook gewoon net iets te wakker van om echt goed uitgerust te zijn 's ochtends. (Vannacht was ik er toevallig weer uit om te kolven, daar word ik wel te wakker van.)quote:Op zondag 6 maart 2011 08:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, maar dit is soweiso waar, vind ik. Ik trok het allemaal prima, de geborken nachten. Tot ze en aantal maanden door sliep. En toen de gebroken nachten toen weer kwamen, vond ik dat veel zwaarder dan het eerste jaar.
Ik heb nu wel een beetje spijt van bovenstaande post. Ik bedoelde daarmee te zeggen dat ik ze wel gewoon mee naar buiten neem. In de doek of in de wagen voor de boodschappen ofzo. Niet dat ik hun ziekzijn negeer of dingen van ze vraag die ze niet aankunnen. Helemaal niet zelfs!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ooooooh, kom je dan even langs?
Ik ga ook met zieke kinderen gewoon op pad hoor, alleen is het moeilijk plannen. Als ze slapen maak ik ze niet wakker en de slaaptijden zijn wel echt anders als ze ziek zijn. Dus e hebt wel gelijk hoor, in Best afspreken is bijna niet te doen kwa planning.
Anders een volgend keertje? lekker hier in de lente buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |