abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93587964
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 121

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93587996
Waar Chan weer terug is *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Chan het volgende:
Zo zeg.. ik heb meer dan 10 topics gemist :o Ben niet echt bijgelezen dus.. ging even niet zo lekker hier, had me even beetje teruggetrokken.. maar nu weer terug dus :)

Miss fijn dat Senna in elk geval 's middags goed slaapt :) En hopelijk als Schaap terug is ook 's avonds weer gewoon :)

Het is inderdaad kóud buiten, maar wel een heerlijk zonnetje. Net lekker met Timo naar de Intratuin geweest visjes en konijntjes kijken :)

Verder over slapen: Ik heb Timo het altijd helemaal zelf laten bepalen.. als hij niet wilde slapen, dan niet.. als hij aan de borst in slaap wilde vallen, prima.. en hij slaapt nu vrijwel altijd super goed.. maar ja.. ik heb het gevoel dat dat meer door hem komt (gewoon zn karakter dus) dan door hoe ik ermee om gegaan ben..
pi_93587997
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:54 schreef Chan het volgende:
Verder over slapen: Ik heb Timo het altijd helemaal zelf laten bepalen.. als hij niet wilde slapen, dan niet.. als hij aan de borst in slaap wilde vallen, prima.. en hij slaapt nu vrijwel altijd super goed.. maar ja.. ik heb het gevoel dat dat meer door hem komt (gewoon zn karakter dus) dan door hoe ik ermee om gegaan ben..
Gaat het alweer wat beter, Chan? Fijn dat je er weer bent!
En wij doen het hier precies zo, en ook een goede slaper! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93588019
En wij doen het hier ook zo en hebben een wisselend goede/slechte slaper :P
pi_93588075
En ik doe het anders en ik heb ook een goede slaper ;)

Chan, fijn dat je er weer bent!

Miss, hier waait het niet/nauwelijks!
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:02:59 #6
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93588167
Wat gaat het hard zeg met die topics!

Over het slapen: Ik vind het ook wel lastig om de cirkel waar morris nu inzit te doorbreken. Het laten huilen werkt niet, iets te drinken geven wel. En in de ochtend als hij rond 6 uur wakker is, slaapt ie bij ons gewoon door. Nou, dan moet het maar even zo.

Maar Miss, ik merk dat jij het moeilijk vindt dat schaap er niet is. Misschien dat je onbewust de spanning daarover overbrengt op Senna? Ik weet het niet hoor. Ik merk nl bij de kinderen dat als ik ergens geen punt van maak, zij dat ook niet doen. Neem als voorbeeld hard vallen of het hoofd stoten. Het is vaak de schrik van de ouders die de kinderen uiteindelijk doet huilen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93588223
Memmel hier is dat ook zo. Ik maak me vaak druk over het slapen als ik de volgende dag iets belangrijks van mijn werk heb of als ik alleen ben bv. En 9 van de 10 keer is het dan hommeles... Vroeg me laatst toevallig af of het toeval zou zijn of dat ze het aanvoelen ofzo
pi_93588241
en ik ook; en Evie slaapt altijd al prima....
denk dat het ook idd wel met het karakter te maken heeft. Ik heb dr net ook even weer in bed gelegd en ze gaat direct slapen.. heel makkelijk en heel fijn.

Beterschap voor alle zieken, had Freecell dr ziekenboeg gemist. Dus bioj deze ook daar beterschap!

Chan; welkom terug!
Ik ben gister ook ff weer binnen komen vallen... denk dat ik ongeveer net zo lang als jou afwezig ben geweest.

ga zelf ook ff een dutje doen, ben nog steeds totaal futloos; dus ik tank bij op de momenten dat Evie dr middagdutje doet. (komende 3 dagen moet ik weer vroeg werken, en dus elke morgen om 6 uur eruit...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_93588325
Ik vind het toevallig deze week helemaal niet moeilijk, de vorige keer wel. Dit was maar een kort weekje, zonder weekenden en we startten deze keer met een gezond kind. Dus nee, deze week heb ik er weinig spanning van, dus dat kan ik ook niet overbrengen. Bovendien is ze dinsdagavond prima gaan slapen, dus het is niet elke avond zo.

En Senna begint zelf telkens over papa. Ik weet dat ze papa mist, of ik hem nu stilzwijg of niet, maakt geen verschil.
pi_93588667
Jemig ik heb gewoon bijna een heel topic gemist!

Het filmpje van Senna heb ik wel nog even terug gezocht, wat knap van haar en zo heerlijk schattig O+

Chan welkom terug, ik hoop dat je nu zelf ook weer wat lekkerder in je vel zit?!

Slapen daar begin ik maar niet meer over.... dat is hier een gebed zonder eind.

Finn is momenteel helemaal weg van sesamstraat, zo heerlijk samen sesamstraat kijken om half 6, daarna of eten (als we dat nog niet gedaan hebben) of douchen, boekje lezen, tanden poetsen en dan naar bed O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:17:19 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93588739
ook wel logisch lijkt me....

Evie is ook gewend dat Papa altijd thuis is. (was meer dan een jaar werkloos..) en nu is papa ineens aan het werk.. Das best raar. En Evie is ook heel erg blij als papa weer thuis is, terwijl ze van mij gewend is dat ik ga werken en weer thuis kom... en dan is ze gewoon iets minder uitgelaten.
Denk dat het een kwestie van wennen zal zijn, en dat over een paar weken/ maanden weer anders zal zijn.
pi_93588832
Was het alweer zo lang geleden dat hij werkloos werd? Jee wat gaat de tijd snel!
En dat lijkt me inderdaad wennen voor Evie!
pi_93588871
Hmm miss dan zal dat het niet zijn nee :) Maar hier is het denk ik wel zo want het is anders gewoon te toevallig denk ik. En dan ook allebei spoken en heel vaak roepen om niks enzo.

Arme Senna dat ze papa zo mist... ;(
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:23:01 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_93588955
ja en ook voor mama is het we even wennen, maar ik vind het wel erg fijn eigenlijk... je hebt een beeld, voordat je een kindje krijgt, van hoe het ongeveer zal zijn. Maar doordat vriendlief werkloos raakte is dat hele beeld verstoord geraakt en was ik dus bijna nooit alleen met Evie. Terwijl ik daar wel heel er van geniet...
nu heb ik dus ook gewoon weer mijn moeder-dochter-dagen en dingetjes... en dat vind ik wel heerlijk hoor.
:Y
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 13:25:40 #15
5428 crew  miss_sly
pi_93589064
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:20 schreef Stiemie het volgende:
Hmm miss dan zal dat het niet zijn nee :) Maar hier is het denk ik wel zo want het is anders gewoon te toevallig denk ik. En dan ook allebei spoken en heel vaak roepen om niks enzo.

Arme Senna dat ze papa zo mist... ;(
Ow, ik herken wel dat het soms neit gaat als ik haar al met angst en beven naar bed breng, bang dat het niet zal lukken. Maar dat was bijvoorbeeld gisteren helemaal niet het geval, juist omdat ze dinsdagavond zo netjes zonder problemen ging slapen.

BJ, wat fijn dat hij weer een baan heeft! In veel opzichten! het zal zeker wel even wennen zijn voor Evie, dat geloof ik zeker!
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:35:28 #16
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93589441
Sorbo, het jurkje is binnen! *O* Hij is leuk!! Laat het mooie weer maar komen, dan kan ik m'n meisje in haar red dress laten rondhuppelen!

Ik heb Tirza net weer in bed gelegd, temperatuur gemeten 38,8. ;( Dus maar weer een pcm en hopen dat ze weer ff lekker slaapt! Misschien zweet ze het er wel weer uit!
Ze liep trouwens zelf de trap op, dus volgens mij wilde ze graag naar bed! :)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93589594
Fijn dat ie er is!

En arm Tirzaatje!
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:42:15 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93589729
Pfff, ik weet het echt niet meer hoor...
Waarom eet en drinkt mijn kind niet gewoon?
en ik had me nog zo voorgenomen om het los te laten maar het lukt niet echt... ;(
pi_93590269
T gaat hier wel, ups en downs.. maar met Timo gaat t prima :) Hij had net nog wat grappigs :P Ik vroeg aan hem of hij gepoept had (hij keek moeilijk dus ik dacht dat het wel zo zou zijn) maar hij schudde van nee.. Even ruiken, en inderdaad, geen poep.. Maar direct daarna kijkt hij weer moeilijk, dus ik vraag: ga je nu alsnog je luier volpoepen? Zegt ie ja.. loopt naar papa, gaat bij papa op schoot zitten en poept zn luier vol :D

Asy lastig zeg.. het kan zo frustreren.. en wat je er aan kunt doen, geen idee. Timo eet 's avonds nagenoeg niet.. maar overdag eet hij meestal wel prima, dus dan zit ik 's avonds toch een stuk rustiger als hij dan niks eet..
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:04:12 #20
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93590596
Asy... vervelend, en dat bedoel ik niet vervelend, maar vooral het niet los kunnen laten. Dikke kus voor jou.

Chan, wat gezellig zo, samen sesamstraat kijken :)

Aaa tirza, beterschap meisje!
Niet mieten! Door gieten!
pi_93590933
seilram dat was FTA met Finn ;) Met Timo kan ik trouwens héérlijk gezellig samen naar Kikker kijken. Dan komt hij zo lekker bij me op schoot zitten en kijkt zn ogen uit O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:18:43 #22
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93591141
Och, domme ik. Sorry Chan en FTA :).

Ik bedoelde inderdaad Finn hahahaha. En Chan, fijn dat je er weer bent!

Joep is helemaal weg van het molletje. Als ik vraag of hij het molletje wil kijken, dan rent ie al naar de tv en gaat naar de dv'd's staan wijzen.

Trouwens, Joep heeft een vriend hihi. Gister is hij samen met zijn vriend naar de burger king geweest om te lunchen en zijn vriend moest zelf een beetje huilen bij het afscheid. Wat me eraan doet denken... hoe is het met Senna en haar vriendin Miss?
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:24:56 #23
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93591399
Chan! Wat leuk je weer te zien hier :* WB! Haha, Timo is een schootpoeper? :D

Asy, wat supervervelend zeg -O- Ik snap dat heel goed hoor, dit is echt zoiets belangrijks, als dat niet gaat zoals je dat graag zou zien is dat niet iets dat je als moeder zomaar in de wind kan slaan, denk ik. Ik heb niet echt tips voor je, worstel (op een ander vlak) ook regelmatig met eten en alles daaromheen en ik ben er nog niet uit hoe je dat nu ontspannen en ongedwongen oppakt. Dikke :* meis!

Tevens: OMG :X Ik waagde het vanmiddag te denken dat het wat beter ging met Stef's diarree..

Waarschuwing: ranzig verhaal coming up next!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de dokter heeft nog steeds niet gebeld en nu krijg ik ze niet meer te pakken :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Incantrix op 03-03-2011 14:34:47 ]
3!
pi_93591572
Jeumig Incantrix, ik dacht dat poepsap het allerergste was....het kan nog erger....men!

Shit hee Asy, ik ken de problemen van Harry niet, maar hij eet en drinkt niet?
Issie ziek dan? Of doet hij altijd zo?
Je kunt een dietiste inschakelen misschien?
Wij hebben dat hier ook ivm Lars' koemelkallergie, en ik vind het heel fijn om een klankbord te hebben!

Met Lars gaat het goed, hij is echt wel stoer vind ik.
Hij wil alleen niet drinken (want doet zeer) en als hij valt vergaat de wereld, terwijl het eerder zo'n bikkel was, maar goed, de schrik zit er bij hem ook in.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93591657
Tirza nogsteeds ziekjes, beterschap :*

Oh Incantrix wat een verhaal! Arme Stef! (en jij ook!) Wat irritant dat je de huisarts niet meer te pakken krijgt! Ik hoop dat ze toch snel nog bellen en anders zou ik gewoon de Hap bellen. Heb ik nu ook al een paar keer gedaan als ik iets wilde weten en mijn ha op de normaalste tijden niet meer bereikbaar was.

Asy wat ontzettend lastig dat Harry niet wil eten en drinken. Ik moest meteen denken aan het verhaal wat mijn moeder me vertelde over mijzelf toen ik zo klein was. Ik heb van 12 tot 16 maanden niks willen eten en mijn moeder wist op een gegeven moment ook echt niet meer wat te doen, totdat ze eens zelfgemaakte groentensoep probeerde (gepureerd) dat at ik wel, en ik heb daar dus ook echt een maand of 4 op geleefd. Misschien wil harry zoiets wel?

Joep een vriendje, wat schattig O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:32:53 #26
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93591742
Incantrix, ik moest smakelijk lachen om het verhaal :@ :D .
Sowieso is onze familie een beetje raar met poep... iedereen heeft ook zijn eigen poep verhaal.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:33:39 #27
95408 Incantrix
pi_93591778
Haha, nee, de poepsap is met dit buikgriepje al wel een paar keer flink overtroffen :Y) Echt, té ranzig!

En Karin, je arme ventje heeft de schrik er dus nog wel in, maar verbind dit verder niet met de tripptrapp.. Misschien wel fijn uiteindelijk, de schrik raakt hij wel weer kwijt denk ik (toen Stef van de trap was gevallen een klein stukje duurde dat een week of 2-3) en dan is hij tenminste niet bang voor zijn kinderstoel ofzo. :* !

FTA, ik zat net te denken dat ik nog wacht tot een uur of 3, en anders gewoon mijn eigen HA bel (Stef zit bij de HA van zijn vader en die is nu met vakantie, dus ik heb nu de vervanger gebeld. Mijn eigen HA ga ik liever niet heen met Stef omdat die altijd een ENORME uitloop heeft, je wordt gemiddeld een uur later geholpen als dat je je afspraak had :X

Seilram, haha, om zulke dingen kun je ook maar beter lachen toch? :D
3!
pi_93591873
Ooh ja dat kan natuurlijk ook Inca! Ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat iedereen bij 1 ha zat :) (waarom weet ik niet, want wij hebben dat ook niet haha)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:37:16 #29
95408 Incantrix
pi_93591954
Jah, ik twijfel wel om over te stappen naar die van mijn lief ook, lijkt me zoveel handiger en die wachttijden bij mijn eigen HA komen me de strot uit, vandaar dat ik Stef er ook weggehaald heb. Maar mijn eigen HA is zó fijn, die wil ik eigenlijk niet kwijt. Twijfels dus..
3!
pi_93592117
Waaaah Inca :X
En dan moetje nog gaan opruimen, brrr!
Anders gewoon wachten tot 18:00 en de HAP bellen?
Ik zou hier geloof ik niet meer zo mee de nacht ingaan...
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:50:04 #31
95408 Incantrix
pi_93592487
Nou, ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd en nog een keer en nog een keer en nog een keer :@ en toen nam de assistente wel op, het probleem is dat het deze week schoolvakantie is hier, dus de helft van de huisartsen zijn weg, deze moest 4 praktijken overnemen :X De arts zou écht vandaag nog bellen, maar hij was nog bezig met zijn terugbellijstje. Heb Stef net op bed gelegd en die is verassend genoeg meteen stil. Hij zag er ook wel heel moe uit, arm ding.

Ik heb inderdaad geen zin om zo nog langer rond te blijven lopen Free, morgen komt mijn moeder ook weer oppassen en dan zou ik het toch wel fijn vinden als ik in elk geval meer kan vertellen als 'we kijken het nog even aan' :{
3!
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:53:43 #32
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93592656
Inca, heb je wel wat ORS in huis? Vervelend voor het mannetje zeg. Beetje rust doet vast ook goed, maar inderdaad... goed dat de arts iig nog even gaat bellen. Anders wat Free zegt, vanavond gewoon HAP bellen.
pi_93592790
Jeetje Incantrix :o :'( echt zielig. Wat moet hij zich beroerd voelen. Wat rot dat de huisarts het zo druk heeft...........

Asy, wat rot dat hij zo slecht eet en drinkt en dat je je er zo druk om maakt :*

Chan, wat leuk dat je weer terug bent! Ik had je gemist en vroeg een paar dagen terug nog waar je was. Wat vervelend dat het niet zo heel goed met je ging, hopelijk knap je snel weer op. Rustig aan doen he :*
Haha Timo, is papa een lekkere poepstoel :D

Ik denk ook niet dat aan de borst in slaap vallen slecht is, Niels valt als hij moe is (of ik :P) of heel zielig ook wel aan de borst in slaap. Alleen als het altijd gebeurt en echt moet omdat het slapen anders niet lukt, lijkt het me een probleem.
Mijn vriendin heeft last van bekkeninstabiliteit en artrose, daardoor kan ze vaak niet zelf naar haar dochter van nu net 1 jaar toe lopen en al helemaal niet constant heen en weer lopen om te troosten. Dat meisje valt dus altijd in slaap aan de borst, ze hebben haar nooit kunnen leren om in bed zelf in slaap te vallen.
Deze maand startte mijn vriendin met een revalidatieproject en zou ze haar dochtertje dus niet in slaap kunnen voeden, zij en haar vriend hebben zich er enorm veel zorgen over gemaakt hoe dat nou moest. Het is ook nog eens een pittige tante die precies weet wat ze wil :P Maar het gaat echt super! Als haar moeder en maar niet is valt ze in slaap op de arm van papa, als haar moeder er wel is wil ze natuurlijk aan de borst ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93592911
Oh jemig inca, wat sneu! :o En wat vies! :r

Asy, ik heb gemist, hóe weinig harry eet en drinkt, maar bij Rienk gaat er dus ook maar verdomd weinig in. En als je je zorgen maakt om het groeien, gewoon even bij het CB binnen stappen om te wegen hoor! :* :* Rienk bieden we gewoon zoveel mogelijk aan. En alles wat hij pakt zijn we gelukkig mee :Y

Gossie Karin wat schrok ik van je verhaal met Lars! :'( Wat onwijs sneu! En wat een schrik voor jullie zeg! :*

Tirza ziek -O- Beterschap!

En T van BJ weer een baan! *O* *O* Wat super! ^O^

Mijn eigenste krukkenmans zit ook nog steeds thuis. Krijgt nu fysio voor zijn knie maar kan nog steeds niet zonder zijn krukken ergens komen :N Dus die zit voorlopig nog wel even thuis. Rienk vind het super gezellig iig :Y Had ik al gezegd dat het geen vertbult maar een goedaardige tumor bleek te zijn? :X

Rienk wordt snachts wakker met koorts -O- Volgens mij komen de laatste hoektanden of kies er aan. Overdag geen last, maar wel rond een uur of 23 steeds wakker ;( Nou ja, we halen hem er uit, krijgt beneden een fles. Kijkt een Hopla en slaapt vervolgens tot 9:30 :+ Vind het stiekem wel lekker ;) Wij gaan toch niet voor 23:30 op bed. Willen wel hoor, maar blijven altijd weer plakken :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93593030
Ohh, brr Vlindur! Gelukkig goedaardig! Beterschap voor je meneer :*

Ik was net even op zolder bezig met de was. Toen ik terugkwam bleek dat Niels zich vermaakt had met het leeghalen van de keukenla. Hij zat midden tussen de linzen en de couscous. Waarom eet mijn dreumes wel gedroogde linzen en kattenbrokjes, maar is hij kieskeurig over zijn avondeten? }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93593096
Hmm, kennelijk word eten minder lekker nadat jij je ermee hebt bemoeid :D:P

Vlindur, he bah, da's schrikken van die knie!
pi_93593127
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm, kennelijk word eten minder lekker nadat jij je ermee hebt bemoeid :D:P
Vanavond schotel ik hem gedroogde linzen met een vleugje kattenbrokjes voor :(
pi_93593149
Dat zal hem leren!
pi_93593199
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Vanavond schotel ik hem gedroogde linzen met een vleugje kattenbrokjes voor :(
Wedden dat ie het dan niet meer hoeft? Rienk eet ook liever van de grond :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93593207
Asy, dikke knuffel.
Lastig is dat hè? Als je je over een specifiek gebied zorgen maakt!
pi_93593237
Amen trouwens! Als je Florian een bakje rozijntjes geeft keert hij hem om, gaat er tussen zitten en eet ze op....

En hij kán wel gewoon uit het bakje eten :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:18:18 #42
95408 Incantrix
pi_93593570
Nou, de arts heeft gebeld en mijn moeder is nu op pad voor me en komt zo de bestelling thuisbezorgen O+ Maargoed, ik had dus beter Seilram kunnen bellen, want dat is dus wat we van de HA moeten gaan geven na elke spuitluier. Ik heb jullie er wel eens over gehoord, maar kende het verder eigenlijk niet en heb dit ook nooit zo aan de hand gehad, dus ik wist gewoon niet eens waar ORS voor is :@ De arts noemde het ook anders, maar toen ik het door google haalde kreeg ik een plaatje van een pakje waar O.R.S. op staat :P

En nu voel ik me echt een heel dom wicht omdat ik dat niet wist, anders had ik daar al dagen geleden mee kunnen beginnen :')
3!
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:19:33 #43
95408 Incantrix
pi_93593604
Haha, Twinks, ik vond kattenbrokjes ook heel lekker toen ik klein was hoor, ik kan me nog wel herinneren dat ik de kattenbakjes leegvrat als ik de kans kreeg :D
3!
pi_93593727
Inca, voed jij Stef ook nog zelf? Want BV is in feite nog beter dan ORS (ORS is ook heel goed hoor!) (en ORS is zo vies!!!)

Nou maar hopen dat het verder snel over is... arme Stef.
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:27:28 #45
95408 Incantrix
pi_93593867
Ow, jammer, ik ben al een tijdje gestopt helaas (in dit geval dan :)). Ow, ORS is vies? Hum, dan ga ik nu maar vast nadenken over hoe ik dat erin moet krijgen, hij wil bijna niks eten en drinkt alleen water (en wilde vanmorgen ineens een groentesapje :? ). Nouja, ik ga dat gewoon geven straks en als hij het niet moet is de HAP een telefoontje weg I guess..
3!
pi_93593934
Ja, als hij het iet wil idd even weer HAP bellen.

Ja, ik durfde het al bijna niet te vragen, haha. Hoezo bv-maffia opmerking :@
pi_93593967
En zoals je hier leest lusten kinderen graag rare en vieze dingen :D
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:33:17 #48
95408 Incantrix
pi_93594109
Hahaha, dat is wel weer waar ja, we zullen zien :)

Oh, en van mij mag je het vragen hoor :) Ik ben gestopt met 9 maanden omdat Stef zodanig onrustig dronk (als hij al wilde) en mij vaak pijn deed, zodat de lol er voor zowel hem als mij aardig af was. Daarnaast ging ik toen ook bijna naar Lowlands en vreesde ik dat ik mijn productie sowieso niet op peil zou kunnen houden met zo'n slechte drinker en dan 3 dagen kolven..
3!
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:34:58 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93594177
Inca, nou fijn dat de ORS er aan komt :) en Free, Joep vindt het wel lekker volgens mij. Die heeft een keer het noro virus gehad, was ook een poepdrama, maar na iedere luier ging er ook zo weer een hele fles ORS in! Beterschap Stef... lekker veel drinken en tekenfilmpjes kijken en rustig uitbrakken!
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:37:43 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93594282
Incantrix, je kan evt. ook een spoortdrankje als gatorade geven, de blauwe dan geloof ik. Minder goor, maar met hetzelfde effect als ORS.
Lijkt heel heftig om zo'n kleintje te geven, maar op zulke momenten is het belangrijker dat hij die stoffen binnen krijgt dan de manier waarop. ;)
Sterkte ermee iig!

Hier ga ik morgen eens kijken wat mijn grote kleine man allemaal heeft bijgeleerd in de afgelopen 2 weken? Zouden het al volzinnen zijn! :+
Gek idee toch wel, 13 dagen weg, ze ontwikkelen nog zo snel! :Y O+
Iig ga ik heeeeeeeeeeel erg veel kroelen. O+ Nu maar hopen dat hij dat ook wil. ;) :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')