Waarom niet? Handjes uit de mouwen. Zet hem op z'n minst in een steegje of fietsenrek in de buurt. PVV'ers wijzen alleen en geven anderen de schuld van hun eigen falen. Limburg is niet voor niks zo'n rotte provincie.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
En nu ook nog militairen gegijzeld in Libië?
Send in the marines, guns blazing!
In een Siberisch kampquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:17 schreef Zeeland het volgende:
Nederland voor de Nederlanders en Siberië voor de Limburgers.
Ohne scheisse, ik vind werkelijk dat dit soort zaken dus niet gepikt moeten worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, ik ben sowieso voor ingrijpen daar of er nu wel of geen nederlanders bij betrokken zijn, omstoten dat regime, die man en familie moeten gewoon als een Nicolai Ceausescu behandeld worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ohne scheisse, ik vind werkelijk dat dit soort zaken dus niet gepikt moeten worden.
Het kon me geen moer schelen wat ze deden in die zandbak, maar ze hebben nu met de poten aan onze krijgsmacht gezeten, terwijl die alleen een burger wouden ophalen. Voor mij is dat een oorlogsverklaring pur sang, gooi die boel maar plat, val binnen en haal die soldaten terug.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben sowieso voor ingrijpen daar of er nu wel of geen nederlanders bij betrokken zijn, omstoten dat regime, die man en familie moeten gewoon als een Nicolai Ceausescu behandeld worden.
Siberische tuigdorpen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:20 schreef betyar het volgende:
[..]
In een Siberisch kamp
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gooi er nog een menselijk sausje overheen, kom jij weer zo bot om de hoek kijken, maar platgooien ja is een goede.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kon me geen moer schelen wat ze deden in die zandbak, maar ze hebben nu met de poten aan onze krijgsmacht gezeten, terwijl die alleen een burger wouden ophalen. Voor mij is dat een oorlogsverklaring pur sang, gooi die boel maar plat, val binnen en haal die soldaten terug.
Of van de mensen die overal intrappen?quote:
Het was menselijk geweest als ze geen militairen ontvoeren die burgers willen weghalen uit een oorlogsgebied. Wat mij betreft overschrijdt je dan een grens, laat de EU maar binnenvallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik gooi er nog een menselijk sausje overheen, kom jij weer zo bot om de hoek kijken, maar platgooien ja is een goede.
Ook.quote:
Van de andere kant geredeneerd:quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was menselijk geweest als ze geen militairen ontvoeren die burgers willen weghalen uit een oorlogsgebied. Wat mij betreft overschrijdt je dan een grens, laat de EU maar binnenvallen.
Ben ik ook mee eens. Toch vind ik dat het behoorlijk egoïstisch is om wel de extra aandacht en bemoeienis te vestigen op die oliestaatjes, en niet op de andere landen waar niks te halen valt maar wel een hoop ellende is..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was menselijk geweest als ze geen militairen ontvoeren die burgers willen weghalen uit een oorlogsgebied. Wat mij betreft overschrijdt je dan een grens, laat de EU maar binnenvallen.
Dat gebeurt over heel de wereld, alleen hoor jij, ik, de buurman er niks over.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Van de andere kant geredeneerd:
'Wat deden die militairen op Libisch grondgebied zonder toestemming van de autoriteiten?'
Een Nederlandse staatsburger trachten te evacueren, in een land waar de autoriteiten geen autoriteit hebben, en er een staat van burgeroorlog heerst waar niemand meer enige wet aanhangt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:11 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Van de andere kant geredeneerd:
'Wat deden die militairen op Libisch grondgebied zonder toestemming van de autoriteiten?'
Als je geen tegenstand verwacht, waarom zou je je eigen daar tegen wapenen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Nederlandse staatsburger trachten te evacueren, in een land waar de autoriteiten geen autoriteit hebben, en er een staat van burgeroorlog heerst waar niemand meer enige wet aanhangt.
Toegegeven, we maakten er weer een zooitje amateurisme ten top van, maar het principe waarachter we daar heen gingen is klaar als een klontje en m.i. zeer terecht.
Terecht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Bepaalde FOK!kers roepen alweer dat we Libie de oorlog moeten verklaren
Ja, dat verwachtten de Britten ook niet, en die stuurden een heel eskader wapentuig mee de lucht in, zo hoort het.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je geen tegenstand verwacht, waarom zou je je eigen daar tegen wapenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |