militairen van een navo lid zijn aangevallen/omgekomen bij een legitieme reddingsactie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En welke reden is dat dan volgens jou?
Mag jij aanwijzen in welk artikel van het NAVO-handvest dat staat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
militairen van een navo lid zijn aangevallen/omgekomen bij een legitieme reddingsactie?
een aanval gaat zelfs tussen haakjes wat ver he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef DrDentz het volgende:
Huh.. dat geldt alleen als een ander land ons zou aanvallen. Dit was een Nederlandse 'aanval' op Libië. Een chopper met een Tanya erin.
Het is niet zo inderdaad, derhalve is Libië onder de huidige omstandigheden niet gerechtvaardigd om eenzelfde operatie bij ons uit te voeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt, het is alleen niet zo, natuurlijk.
Als zo'n beetje het enige land in dat gebiedquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef sp3c het volgende:
hoe kom ik nu weer op libanon ... daar gebeurt nix
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik durf geen grapjes meer te maken over het Belgische leger.
Probleem met het sturen van mariniers of andere speciale troepen is wel dat het voor hen onverkoopbaar is om zich zonder gevecht over te geven, waarom gaan ze anders mee? Ze zouden dus hebben geschoten op de menigte die hen overviel. Wellicht waren ze dan weggekomen maar dat zou een veel groter schandaal zijn geweest dan wat nu er gebeurd is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Self-Catering het volgende:
Ik dacht dat we zoiets kwijt waren:
[ afbeelding ]
Hebben we een vrouw en een piloot gestuurd![]()
Vreemd om Naar Sirte te gaan ja, overmoedig misschien?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef du_ke het volgende:
Vreemde keuze om naar Sirte te gaan als je het zo hoort.
Als er een camping in de ANWB-gids stond, kan je ze niks kwalijk nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Vreemd om Naar Sirte te gaan ja, overmoedig misschien?
Het is natuurlijk de vraag of de mogelijke grootte van het schandaal het criterium zou moeten zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef waht het volgende:
[..]
Probleem met het sturen van mariniers of andere speciale troepen is wel dat het voor hen onverkoopbaar is om zich zonder gevecht over te geven, waarom gaan ze anders mee? Ze zouden dus hebben geschoten op de menigte die hen overviel. Wellicht waren ze dan weggekomen maar dat zou een veel groter schandaal zijn geweest dan wat nu er gebeurd is.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zeker niet het enige criterium maar het wordt ongetwijfeld meegenomen. Vrijwel elke serieuze organisatie heeft tegenwoordig een mediabeleid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of de mogelijke grootte van het schandaal het criterium zou moeten zijn.
Nou, ze schijnen er heel toffe raves te houden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef sp3c het volgende:
hoe kom ik nu weer op libanon ... daar gebeurt nix
Euh... die vrouw IS de piloot. Ze heeft wings op haar borst, dat hebben alleen piloten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Self-Catering het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd of dan de pleuris uitbreekt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
is het nou zo dat als de bemanning gedood wordt, we oorlog met libië hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |