abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93691170
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik zie het niet gaan gebeuren. Er zal op termijn vast wel aan de HRA gesleuteld gaan worden, daar twijfel ik niet aan, maar dat zal m.i. een heel geleidelijke afbouw worden en de 'besparing' daarvan zal gewoon oplossen in het begrotingstekort. Een belastingverlaging geloof ik niet in. Nog geen nanoseconde. :N
Ik ben er ook bang voor dat als de HRA wordt afgeschaft dat de belastingbetaler hier weinig wijzer van gaat worden en sowieso zal het gesleutel aan de HRA wel beperkt blijven tot het irriteren van de mensen die zowel relatief als absoluut het meeste belasting betalen.

Neemt niet weg dat de Nederlandse overheid hiermee wel verzaakt als het gaat om haar plicht om de overheidsuitgaven en de daarmee gepaard gaande belastingheffingen zo minimaal mogelijk te houden.
pi_93691489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Halcon het volgende:
sowieso zal het gesleutel aan de HRA wel beperkt blijven tot het irriteren van de mensen die zowel relatief als absoluut het meeste belasting betalen.
En terecht natuurlijk. Dat zijn vrijwel allemaal (witteboorden)criminelen. :)
pi_93691530
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef Asfyxia het volgende:
En laten die nou juist het minst belasting betalen... |:(
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_93691541
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Criminelen betalen volgens mij juist weinig belasting. |:(
pi_93691569
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Criminelen betalen volgens mij juist weinig belasting. |:(
Bankiers bijvoorbeeld. Betalen gewoon belasting, maar zijn toch allemaal crimineel. :)
pi_93691604
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Bankiers bijvoorbeeld. Betalen gewoon belasting, maar zijn toch allemaal crimineel. :)
Graag bewijsvoering voor dit soort (domme) opmerkingen.
pi_93691732
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Graag bewijsvoering voor dit soort (domme) opmerkingen.
Hoezo? Ben je soms dom en kun je zelf niet nadenken?
pi_93691780
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Hoezo? Ben je soms dom en kun je zelf niet nadenken?
Jij poneert een stelling die je niet hebt onderbouwd. Vraag aan jou is dan om je stelling te onderbouwen. Of kun je dat niet? Over dom en niet zelf na kunnen denken gesproken...
pi_93691848
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij poneert een stelling die je niet hebt onderbouwd. Vraag aan jou is dan om je stelling te onderbouwen. Of kun je dat niet? Over dom en niet zelf na kunnen denken gesproken...
Ik ga hier echt niet tegenover een mannetje als jij onderbouwen waarom bankiers allemaal crimineel zijn. Dat is een vaststaand feit en de enigen in Nederland die daar nog niet van overtuigd zijn "werken" zelf in de financiële sector of zijn geestelijk gestoord.
pi_93691889
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ik ga hier echt niet tegenover een mannetje als jij onderbouwen waarom bankiers allemaal crimineel zijn. Dat is een vaststaand feit en de enigen in Nederland die daar nog niet van overtuigd zijn "werken" zelf in de financiële sector of zijn geestelijk gestoord.
Het is geen vaststaand feit. Ze zijn niet massaal tot jarenlange celstraffen veroordeeld. Tot ik van jou echte argumenten te zien krijg, is je uitspraak dus gewoon onzin.
pi_93691979
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is geen vaststaand feit. Ze zijn niet massaal tot jarenlange celstraffen veroordeeld.
Alsof dat wat betekent. De grootste moordenaars en verkrachters ter wereld zijn nooit tot jarenlange celstraffen veroordeeld. :')
pi_93692043
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:40 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Alsof dat wat betekent. De grootste moordenaars en verkrachters ter wereld zijn nooit tot jarenlange celstraffen veroordeeld. :')
Als iemand aan wordt gehouden en er is bewijs, dan wordt iemand vrijwel altijd veroordeeld. :W
pi_93692152
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als iemand aan wordt gehouden en er is bewijs, dan wordt iemand vrijwel altijd veroordeel. :W
Ja.... 'als' ze worden vervolgt -O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93692192
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:40 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Precies.... de rechtstaat is een lachertje.... een slap excuus voor het geweldsmonopoly van de staat.
I'll sing you a lullaby.
pi_93692216
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja.... 'als' ze worden vervolgt -O-
Als iemand iets crimineels heeft gedaan en dat kan middels bewijs worden vastgesteld, dan volgt er vrijwel altijd een vervolging.

Op de Nederlandse strafmaat is best wat aan te merken, maar dat is geen argument om alle bankiers als criminelen te bestempelen.
pi_93692456
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als iemand iets crimineels heeft gedaan en dat kan middels bewijs worden vastgesteld, dan volgt er vrijwel altijd een vervolging.
Bij ernstige delicten misschien (zeer ernstige mishandeling, of een dodelijk slachtoffer), maar bij een hoop 'misdaden' is aangifte doen al reeds zinloos. De politie wentelt het meestal af op ondercapaciteit. Vervolging is dus zeker niet gegarandeerd zelfs al zou je zelf de naam van de dader en bewijs aanleveren.... dat gaat onderop de stapel en mogelijk word er ooit wat mee gedaan.
I'll sing you a lullaby.
pi_93692518
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef Halcon het volgende:

Op de Nederlandse strafmaat is best wat aan te merken, maar dat is geen argument om alle bankiers als criminelen te bestempelen.
Mmmm.... niet alle bankiers :P

Nee... dat geloof ik ook niet, maar er zal hier en daar echt wel sprake kunnen zijn ernstige fraude, misleiding en bedrog.
I'll sing you a lullaby.
pi_93692532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Bij ernstige delicten misschien (zeer ernstige mishandeling, of een dodelijk slachtoffer), maar bij een hoop 'misdaden' is aangifte doen al reeds zinloos. De politie wentelt het meestal af op ondercapaciteit. Vervolging is dus zeker niet gegarandeerd zelfs al zou je zelf de naam van de dader en bewijs aanleveren.... dat gaat onderop de stapel en mogelijk word er ooit wat mee gedaan.
Eens hoor, maar een groot crimineel bankiersnetwerk zou van een iets andere orde zijn dan een fietsendiefstal of een bekraste auto.
pi_93692560
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mmmm.... niet alle bankiers :P

Nee... dat geloof ik ook niet, maar er zal hier en daar echt wel sprake kunnen zijn ernstige fraude, misleiding en bedrog.
Ernstige fraude wordt gewoon vervolgd als daar aantoonbaar sprake van is. Zelfs jochies die op Marktplaats geld incasseren en de artikelen niet leveren worden vervolgd. Weliswaar een beperkte straf, maar de schuld is dan wel vastgesteld door de rechter. Dat is bij bankiers, voor zo ver ik weet, niet het geval.
pi_93692676
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef Halcon het volgende:

Ernstige fraude wordt gewoon vervolgd als daar aantoonbaar sprake van is. Zelfs jochies die op Marktplaats geld incasseren en de artikelen niet leveren worden vervolgd. Weliswaar een beperkte straf, maar de schuld is dan wel vastgesteld door de rechter. Dat is bij bankiers, voor zo ver ik weet, niet het geval.
Misschien moet er eens een grondig onderzoek ingesteld worden of er sprake is geweest van strafbare feiten? Alleen al om de schijn weg te nemen? Als er niets strafbaars begaan is dan moet dat toch geen probleem zijn?
I'll sing you a lullaby.
pi_93692719
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Misschien moet er eens een grondig onderzoek ingesteld worden of er sprake is geweest van strafbare feiten? Alleen al om de schijn weg te nemen? Als er niets strafbaars begaan is dan moet dat toch geen probleem zijn?
Er heeft toch een parlementair onderzoek plaatsgevonden n.a.v. de kredietcrisis? Er zijn ook allerlei groeperingen en schreeuwlelijkerds actief die bezig zijn tegen de banken?
pi_93693579
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als iemand aan wordt gehouden en er is bewijs, dan wordt iemand vrijwel altijd veroordeeld. :W
Je kunt wel zwaaien, maar seriously... dude... geloof je dit écht? Ben jij soms 12 ofzo? :')
pi_93693591
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:24 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Je kunt wel zwaaien, maar seriously... dude... geloof je dit écht? Ben jij soms 12 ofzo? :')
Waar blijven je argumenten of blijft het bij hol geblaat?
pi_93695612
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er heeft toch een parlementair onderzoek plaatsgevonden n.a.v. de kredietcrisis? Er zijn ook allerlei groeperingen en schreeuwlelijkerds actief die bezig zijn tegen de banken?
Je bedoelt mensen als van Middelkoop?

http://collegerama.tudelf(...)7b94063d06a4ebdeaf1d
I'll sing you a lullaby.
pi_93695736
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen als van Middelkoop?

http://collegerama.tudelf(...)7b94063d06a4ebdeaf1d
En al die belangenverenigingen en figuren zoals Pieter Lakeman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')