Laat maar hoor, als jullie me maar lief vinden!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
zijn volgens mij wel weer wat nieuwe kandidaten voor een UI in de OP
Whiskie staat er ook niet in
Ik zou niet weten hoe of wat johquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
![]()
Die mensen die er om lachen of denken dat je gek bent snappen er niet zo veel van geloof ik...Niks van aantrekken hoor (hoewel een stuk makkelijke gezegd dan gedaan moet ik toegeven)
![]()
En misschien moet je iid eens aan hulp denken. Ik vond het ook doodeng en vooral erg stigmatiserend, maar ik ben erg blij dat ik het gedaan heb (en ik ben er overigens nog lang niet)
Hoe was je 1e dag eigenlijk??quote:
Begin bij je huisarts, die kan je doorverwijzenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe of wat joh
Maar goed, ik heb dit echt al zeker 10/15 jaar. Ik weet eigenlijk nauwelijks beter
Dat vinden wequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat maar hoor, als jullie me maar lief vinden!!
zijn er een paar die er wel uit kunnen,quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat maar hoor, als jullie me maar lief vinden!!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vinden we![]()
En die OP, ach, niemand kijkt er naar
![]()
Het ligt geloof ik allemaal wat gevoeligquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er een paar die er wel uit kunnen,
[ afbeelding ] is hier nooit
I second that (zo heb ik het ook gedaan)quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Begin bij je huisarts, die kan je doorverwijzen![]()
quote:
Die ouwe brombeer komt nog wel eens binnenvallen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er een paar die er wel uit kunnen,
[ afbeelding ] is hier nooit
Sweet dreams Nijnie en sorry dat ik alleen maar over mezelf zat te kletsenquote:
omy god, politiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ligt geloof ik allemaal wat gevoelig![]()
nah sinds ik hier rondhang heb ik hem 2x gezienquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ouwe brombeer komt nog wel eens binnenvallen hoor.
Mij zou het aan m'n prachtige derrière roestenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ligt geloof ik allemaal wat gevoelig![]()
Lekker slapen meisquote:
Uh uhm... sorry dat ik het niet allemaal gelezen hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams Nijnie en sorry dat ik alleen maar over mezelf zat te kletsen![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
heel goed, wel heeeel veel info in m'n kleine koppie.
Gezellige mensen en goede voorwaarden...
Alleen NIET roken op het terrein
Die van mij ook. Ik had destijds 'gestemd' voor een OP zonder UIquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij zou het aan m'n prachtige derrière roestenWhiskers mag mijn plekje wel als ze dat graag wil
quote:
Je mist er niets aan. Alleen maar gezeik over mezelf dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uh uhm... sorry dat ik het niet allemaal gelezen heb![]()
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik had destijds 'gestemd' voor een OP zonder UI
Stuiterballetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Koen, begin er nou niet over, ik maakte een kleine opmerking en gelijk werd er 25 topiques over gediscussierd
Het ligt allemaal gevoelig, die OP, denk ik.
Ben ik weer btw.
OP mag best zo blijven, stelde alleen de UI's aan de ordequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Koen, begin er nou niet over, ik maakte een kleine opmerking en gelijk werd er 25 topiques over gediscussierd
Het ligt allemaal gevoelig, die OP, denk ik.
Ben ik weer btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |