quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, ben gesloopt, wat een kutdag
quote:
Truste lieverdsquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga eens een hapje eten en dan maar slapen.......
tot morgen allemaal
Sorry ben wel moe jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen pleitos? Jammer (wel begrijpelijk gezien het tijdstip), schonk net nog een drankje in
Truste Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry ben wel moe jaDus ik ga slapen
Trusten allemaal
het leek weer wat beter te gaan op school, krijg ik vandaag een 2,2 voor frans en een 3,3 voor economie terug, kutbegin, maar ik ben slecht in chagerijnig zijn, dus het viel mee. Komt in de pauze mijn huilende vriendin naar me toe, ze heeft ruzie thuis, met d'r broertje, moeder en vader, op hockey en in de klas werd ze gepest, ook een domper want ik kan niet goed tegen huilende vriendinnen. Daarna aardrijkskunde proefwerk, verkeerde stof opgekregen, dus ook totaal verneukt. Kom ik thuis, sleutel weg, 1,5 uur buiten staan wachten op m'n broer. Daarna van 3 tot 9 geleerd voor school. Net klaar, komt m'n beste vriend aan, is al een lange tijd depressief, snijdt zichzelf en heeft medicijnen nodig, mAar die mag hij niet van z'n ouders, hij was serieus aan het overwegen om zich van kant te maken, heb 'm overtuigd om te gaan slapen totdat hij weer wat helderder is, ga morgen met z'n ouders praten; die weten namelijk van niks. Nu lig ik in bed en hoor ik dat het afspraakje met m'n vriendin morgen niet doorgaat omdat school per se een taldorp wil doen na schooltijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Vertel (als je wilt tenminste)
Wow, dat klinkt inderdaad wel heel erg heftigquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het leek weer wat beter te gaan op school, krijg ik vandaag een 2,2 voor frans en een 3,3 voor economie terug, kutbegin, maar ik ben slecht in chagerijnig zijn, dus het viel mee. Komt in de pauze mijn huilende vriendin naar me toe, ze heeft ruzie thuis, met d'r broertje, moeder en vader, op hockey en in de klas werd ze gepest, ook een domper want ik kan niet goed tegen huilende vriendinnen. Daarna aardrijkskunde proefwerk, verkeerde stof opgekregen, dus ook totaal verneukt. Kom ik thuis, sleutel weg, 1,5 uur buiten staan wachten op m'n broer. Daarna van 3 tot 9 geleerd voor school. Net klaar, komt m'n beste vriend aan, is al een lange tijd depressoef, snijdt zichzelf en heeft medicijnen nodig, mAar die mag hij niet van z'n ouders, hij was serieus aan het overwegen om zich van kant te maken, ga morgen met z'n ouders praten; die weten namelijk van niks. Nu lig ik in bed en hoor ik dat het afspraakje met m'n vriendin morgen niet doorgaat omdat school per se een taldorp wil doen na schooltijd.
Kortom: Kutste dAg van het jaar.
Woeps, taaldorp, Je moet binnen twee weken 650 zinnen leren, 200 duits, 200 engels en 250 frans, met grammatica en extra woorden, wordt er een situatie nagebouwd en moet je een gesprek voeren inbijv het postkantoor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt inderdaad wel heel erg heftig![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je je nu kut voelt![]()
Succes met de ouders van je depressieve vriend en met je verdrietige vriendin![]()
Wat is trouwens een taldorp??
Dat lijkt me iid ook niet makkelijk zeg.. Blij dat ze dat bij ons nooit dedenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woeps, taaldorp, Je moet binnen twee weken 650 zinnen leren, 200 duits, 200 engels en 250 frans, met grammatica en extra woorden, wordt er een situatie nagebouwd en moet je een gesprek voeren inbijv het postkantoor.
Onmogelijk dus.
Ik ken het niet eens (denk ik)quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom klinkt How to save a life van the script veel beter als je je prut voelt? Het is Zo'n prachtig lied!
Naja, het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me iid ook niet makkelijk zeg.. Blij dat ze dat bij ons nooit deden
Lieverd, ik kan het me levendig voorstellen hoor. Je hebt ook ineens wel erg veel op je bordje geschoven gekregenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, het zal allemaal wel.
Ik word hier echt totaal gestoord, school is gewoon te veel en te moeilijk voor me, komen er nog een hele hoop problemen bovenop met vrienden die hun verhaal bij mij kwijt willen.
Ik wil ze met alle liefde van de wereld helpen, ze gaan voor school, maar ik heb ook een paar ouders die weer boos op me worden omdat school zo slecht gaat.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik amper tijd voor mezelf over heb, zie m'n vriendin buiten school veel te weinig en heb maximaal een uur voor mezelf op een dag.
Ik ben echt nooit depri/boos, is misschien ook een slechte eigenschap van me, maar soms, kan ik wel gillen.
Hey lieverdquote:
Je bent een schat, ik ga dit weekend iig zoveel mOgelijk ontspannen, is ook het eerste weekend in maanden dat ik gewoon helemaal niks aan school ga dOen, lekker uitgaan, naar m'n vriendin en feesten bij vrienden, daarna kan ik er wel weer even tegenaan. Bedankt voor je luisterende oor, en voor je hulpquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, ik kan het me levendig voorstellen hoor. Je hebt ook ineens wel erg veel op je bordje geschoven gekregen![]()
Ik zou er eens met je ouders over praten. Als ik het kan snappen, snappen zijn het ook heus welEn ze helpen je vast
Hoihoiquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:21 schreef GoodOldDays het volgende:
yep, wie zegt dat provinciale staten rustige verkiezingen zijn. heb gvdmeer stemmen moeten tellen dan bij de vorige verkiezingen
![]()
overigens sorry voor het zomaar binnen vallen
goede avond allen
knuf voor whis
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je bent een schat, ik ga dit weekend iig zoveel mOgelijk ontspannen, is ook het eerste weekend in maanden dat ik gewoon helemaal niks aan school ga dOen, lekker uitgaan, naar m'n vriendin en feesten bij vrienden, daarna kan ik er wel weer even tegenaan. Bedankt voor je luisterende
zijn vaak zo erg niet hoor die oudersquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorHoop dat het snel beter gaat
![]()
Fijn dat je een "vrij" weekend in het vooruitzicht hebt..Maar denk er toch maar eens over om met je ouders te praten
Ga ik ook wel doen, maar eerst even deze week afmaken en dan kijken wat ik met schquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Fijn dat je een "vrij" weekend in het vooruitzicht hebt..Maar denk er toch maar eens over om met je ouders te praten
Ga ik ook wel doen, maar eerst even deze week afmaken en dan kijken wat ik met schOol van plan ben, en dan overleggen met mon parents.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |